Beste T-Mobile,
Ik heb in deze community al vaker gezien dat klanten last hebben van wegvallend geluid bij het afspelen van opnames. Bij mij gebeurt dat tot op de dag van vandaag ook. Je zit een opname te bekijken / luisteren en plotseling valt het geluid weg, de rest gaat door gewoon door. Als je helemaal stopt met kijken en op een later moment weer gaat kijken (of vooruit spoelen) dan heb je vaak kans dat het geluid dan wel doorgaat). Ik ben slechts 3-4 maanden bij T-mobile en heb alles nieuw gekregen (waaronder een kleine amino TV ontvanger (Amino Aria 710X). De opnames van mij zijn cloud opnames. Het is me (nog) niet opgevallen dat het ook gebeurt als ik op mijn telefoon opnames bekijk. Het lijkt dan ok verband te houden met de ontvanger. Het is uitermate vervelend, frequentie is zeker bij 1 op de 5 opnames, wellicht vaker. Omdat ik geen topic vond met een definitieve oplossing wil ik dit opnieuw aankaarten. Ik zal hiervoor ook telefonisch nog een klacht indienen. Graag een reactie! Â