Verwijderen oude gehuurde films en dagkaarten

  • 20 February 2024
  • 14 reacties
  • 100 Bekeken

In de nieuwe TV-app (op mijn Samsung TV) is een overzicht te zien van de gehuurde films en dagkaarten. Hoe kan ik de oude gehuurde films/dagkaarten verwijderen. Onze kinderen hoeven niet te zien wat pap en mam gehuurd hebben…

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @Wvboxtel, welkom op onze Community!

Dit moet als het goed is gewoon werken. Lukt het als je naar www.tv.odido.nl gaat en inlogt met je gegevens en dan Profiel → Rented. Kun je ze daar wel verwijderen? Als je je klantnummer toevoegd in je profiel dan kan ik met je meekijken. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wvboxtel, welkom op onze Community!

Dit moet als het goed is gewoon werken. Lukt het als je naar www.tv.odido.nl gaat en inlogt met je gegevens en dan Profiel → Rented. Kun je ze daar wel verwijderen? Als je je klantnummer toevoegd in je profiel dan kan ik met je meekijken. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Hai Tommie,

 

Dankjewel voor je reactie. De gehuurde films lijst is leeg op mijn computer, hier staat de oude dagkaart dus niet op. In de app op mijn Samsung TV staat de oude dagkaart wel weergegeven, hier kan ik niets verwijderen. Op de IOS app kan ik de gehele gehuurde films optie niet terugvinden.

 

Ik zie graag je reactie tegemoet.

Reputatie 7
Badge +9

Wat gebeurt er als je de app verwijderd en opnieuw installeerd @Wvboxtel? Staan ze er dan nog steeds tussen of niet meer? 

Dan is deze oude dagpas nog steeds zichtbaar. Op al mijn profielen trouwens, ook het profiel waar niets op gehuurd/geactiveerd is.

Reputatie 7
Badge +9

Zou je je klantnummer eens willen toevoegen aan je profiel @Wvboxtel? Dan kan ik met je meekijken! 

 

Ik heb mijn klantnummer in mijn profiel gezet, kan je daarmee verder?

Reputatie 6
Badge +2

@Wvboxtel Dank je wel, ik heb jouw abonnement gevonden! Op dit moment weet ik eigenlijk niet hoe je dit oplost, maar ik ga dit a.s. maandag gelijk voor je navragen. 

Wil je mij alvast laten weten om welk type Samsung TV het gaat, softwareversie en bouwjaar het gaat? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

De gegevens van mijn TV zijn:

Model: Samsung QE55Q90RALXNN

Softwareversie: 1406.4

Bouwjaar: 2019

Alvast bedankt voor het nakijken.

Reputatie 6
Badge +2

@Wvboxtel Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb het vanochtend direct gevraagd, maar ik heb nog geen update. Zodra ik meer weet, laat ik het gelijk weten in dit topic. 

Beste Teresa,

 

Heb je inmiddels al een update voor me?

Reputatie 6
Badge +2

@Wvboxtel Ik heb nog geen reactie ontvangen, ik ben er gelijk nogmaals achteraan gegaan. Zodra ik iets hoor, laat ik het je gelijk weten! 

Reputatie 7
Badge +9

Zou je eens de Cache van de app willen verwijderen @Wvboxtel

Hai Tommie, ik heb de cache van de app verwijderd. Dit heeft helaas niet geholpen. Kunnen jullie niet bij mijn klantgegevens deze oude geactiveerde dagpas verwijderen?

 

Groeten

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb wat navraag gedaan bij het TV-team en het blijkt dat dit inderdaad een bug is @Wvboxtel. Ook wij kunnen het niet handmatig voor je verwijderen maar dit wordt opgelost bij een volgende update! 

Reageer