-
-
is een Top Poster
-
7 reacties
Goedemiddag,
Ongeveer 4 weken geleden heb ik een storing gemeld en heeft een medewerker bij u ook geconstateerd dat mijn TV kastje kapot is. Nu heb ik 9 mei een mail gekregen dat er een installatiepartner is ingeschakeld en dat ik een email of sms zal krijgen met een link om een afspraak te maken. Het is nu 21 mei en ik heb nog steeds niks gekregen. Dit betekend dat ik al 4 weken geen TV kan kijken terwijl ik wel abonnementskosten betaal hiervoor. Wanneer wordt dit opgelost?
Hoi @Wateengezeur, heel goed dat je aan de bel trekt, ik hoop en verwacht niet dat het nog een keer voor komt maar geef het een volgende keer gerust eerder aan! Wij hebben je per email een uitnodiging gestuurd op hetzelfde email adres dat je ook gebruikt om in te loggen op de Community. Dit is op dinsdag 9 mei omstreeks 17:27 gebeurd. Ik zal je voor de zekerheid ook via een privébericht op de Community jouw persoonlijke afspraaklink toesturen zodat ik in ieder geval zeker weet dat je hier toegang toe hebt.
Ik weet zeker dat de monteur een hoop voor je kan betekenen!
Bekijk origineel