Ik heb sinds deze week een nieuwe tv box van Amino.
Met enige regelmaat hikt het beeld en geluid gedurende 1 sec.
Kan ik hier iets aan doen ?
Ik heb sinds deze week een nieuwe tv box van Amino.
Met enige regelmaat hikt het beeld en geluid gedurende 1 sec.
Kan ik hier iets aan doen ?
Op 1 oktober om 17.00 uur op sbs6. De grote tuinverbouwing
Daarna overgeschakeld op rtl 4 ( rond 18.20 ) rtl boulevard en aansluitend rtl nieuws
Zondag 3 oktober om 16.30 uur net5 aangezet. En vanaf het begin om de 10 seconden een hij met een witte balk. Na 5 minuten om ongeveer een minuut een hij zonder balk
Hi
Hoi
Gebeurt dat hikken op gezette tijden of momenten en is dit op elke zender merkbaar of op een select deel? Gebeurt dit ook als je alle apparaten loskoppelt en enkel TV aansluit?
Hallo Jason
Helaas doet hij het op alle zenders en irritant vaak. Ongeveer iedere 5 minuten.
Heb Modem al een keer gereset. Maar probleem blijft.
En wat bedoel je met alle apparaten los gekoppelt.
Helaas
Naar aanleiding van mijn probleem hierboven.
Is het probleem nu weer terug. Gisteren de stroom en de internetkabel er een aantal urenneruit gehad. En gisterenavond geen probleem.
Vandaag hikt hij weer als vanouds .
Ik heb een Panasonic tx-40cs520e
Hi
Als dit al goed staat, dan gaan we een onderzoek starten. Zou je dan een specifiek voorbeeld kunnen noemen van een zender en programma waarmee je dit ervaart? Merci!
Na een aantal maanden een goede ontvangst.
Is het deze week weer mis.
Het beeld en het geluid loopt niet synchroon.
Geluid is eerder dat het beeld.
Op dit moment kijken we naar net5 ( vrijdag 24 maart. 19.11 )
Maar ook op rtl5 en sbs6 is dit een probleem
Hallo Lisa,
Dank je wel voor de snelle service en het opsturen van een nieuwe tv box.
Inmiddels heb ik een tv box aangesloten en geinstalleerd.
Het probleem is veel minder maar nog niet helemaal weg.
Het duurt langer voor hij hikt maar hij diet het nog wel. Gisteren naar Rtl4 gekeken tussen 20.20 en 21.30 uur en in die periode heeft hij 4 of 5 keer gehikt.
Ik hoor graag van je wat mogelijke oplosssing(en) zijn.
gr.
Noud
Het zou wellicht aan de LAN-poort achterop het modem kunnen liggen. Momenteel zie ik dat de TV Box in poort vier aangesloten is, zou je deze in poort één, twee of drie kunnen aansluiten, alsjeblieft? Als het probleem met hikkend beeld aanhoudt, zet ik het door naar de technische dienst. Alvast bedankt voor je medewerking!
Hoi Lisa,
ik heb geprobeerd een foto te maken maar lukt niet.
Verder heb ik wel nog wat info. Als ik de tv aanzet, is het zeker de eerste paar minuten een ramp. Als hij wat langer aanstaat wordt het iets minder maar niet weg.
Vanmiddag om 15.30 tv aangezet op net 5. Tussen 15.30 en 16.15 is het om de minuut, anderhalve minuut. ( streep en hik )
Nu 20.00 uur nog net 5 om de 4-5 minuten.
ik hoop dat je snel een oplossing hebt. Want nu ik weet dat het speelt begin ik me eraan te irriteren.
groet Noud
Hoi
Hallo Jason,
Ik heb hem in poort 1 aangesloten en helemaal opnieuw opgestart.
het leek erop dat het was opgelost. Maar vanaf vandaag hikt hij weer. Op alle zenders.
Ik hoor graag wat de oplossing gaat zijn.
Hallo Lisa,
Als het goed is staat er een foto bij dit bericht dat de resolutie op 1080p50 staat.
Voorbeelden zijn er genoeg .
Nu staat hij op sbs6 en om de 3 if 4 minuten hikt hij in het geluid , maar komt er tijdens de hik ook een witte streep horizontaal.
Maar maakt niet uit welke zender ik op heb staan. Alle commerciële maar ook npo1 en 2.
Ik heb 2 kastjes van Animo en allebei doen ze hetzelfde .
Gr
Noud
Hi
Super, bedankt voor deze aanvullende informatie
Daarnaast heb ik nog een kleine tip: als ik het goed begrijp speelt dit slechts op één van je TV's? In dat geval zou ik je ook aanraden om een andere HDMI poort en/of andere HDMI kabel uit te proberen als je dat nog niet gedaan hebt.
Naar dat laatste gaan wij zeker en uitgebreid kijken!
Hi
Hi
Kun je straks bevestigen of dit gewerkt heeft? Het laatste redmiddel is een volledige reset van de box, die kun je straks toepassen indien bovengenoemde nog niet zijn vruchten heeft afgeworpen. Neem daarvoor een kijkje in dit topic voor alle uitleg: Hoe geef ik de TV Box een factory reset?
Hallo Jason,
de tv staat nu een uurtje of 3 aan en tot nu “hikt” hij niet. Dus het lijkt erop dat het heeft gewerkt.
bedankt voor je hulp
Hoi Lisa,
Donderdagavond had ik geen probleem.
Maar toen heb ik eerst Netflix gekeken en daarna tv gekeken.
Gisteren eerst tv gekeken en helaas het probleem was er weer. Op iedere zender en om de paar minuten een hik en een witte streep
Ik hoor graag van je
Goedemorgen
Voor nu: veel kijkplezier toegewenst en bedankt voor je medewerking!
Hi
Hallo Lisa,
ik heb gisteren naar Lang leven de liefde op net5 gekeken.
van 16.40 uur tot 19.30 uur en hierbij was het probleem om de 5 minuten.
Hij hikt in het geluid en om de 5 minuten een streep.
In het begin van het programma een streep van 3 centimeter breed en naar verloopt werd de streep iets minder breed.
groet Noud
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.