Skip to main content

@Moderator, deze post hoort bij topic Netflix op TV-app maar ik vind de naam van de topic misleidend. het gaat niet over Netflix.

 

Ik gebruik sinds 1 maand de T-Mobile TV-app op mijn Samsung TV QE50Q65T (smartTV).

Als de smart TV opstart (uit stand by stand) start de TV app waar ik de vorige keer ben gebleven met kijken. Vervolgens reageert de TV App niet meer op de AB. Ik krijg de onderstaande melding op het scherm.  Na Herstarten te kiezen wordt de TV App opnieuw geladen en werkt de app weer normaal.
Dit gebeurt ook als je van Netflix weer wil switchen naar de TV App.
Het is vooral irritant. Beter zou zijn als de T-Mobile TV App automatisch opnieuw wordt geladen.


Mijn situatie:

TV: Samsung TV QE50Q65T, bekabeld aangesloten
Soundbar: Harman Kardon Citation one

Router: Asus Zenwifi XT8 (geen Zyxel T50 in gebruik)

 

@Lisa bedankt voor de update.

 

Dat de netwerkverbinding verbreekt als de tv langer uitstaat is op zich niet zo vreemd. Ik verwacht ook dat de app zich dan uitschakelt en weer opnieuw opstart als ik de tv aan zet.