Skip to main content

Gisteren viel op dat NPO 2 regelmatig vast komt te zitten en dan na een paar minuten ineens weer werkt voor ongeveer 10 minuten. Vandaag blijkt die storing nog niet opgelost te zijn. Volgens de TV-bazen moet ik bij mijn provider zijn. Wanneer werkt NPO 2 weer storingsvrij? Ik heb dit probleem nog nooit gehad bij mijn vorige provider. We hebben ook regelmatig problemen als we op de Belgische zenders willen kijken.

Hoi @Leeuwhans @TomdeGsr @Harrie6 @M_Pieters @T-Mbaal @geenruis @Fishermann,

 

Ik heb het direct gecontroleerd en ik kan NPO2, zowel via de TV Box als via TV Anywhere, volgen. Werkt het bij jullie inmiddels ook weer? Wellicht was het een tijdelijk issue of speelt het alleen bij een kleine selectie klanten. 

 

Mocht het nog spelen, willen jullie zowel het modem als de TV Box kort van de stroom halen en de internetkabel even loskoppelen? Nadat de apparaten zijn opgestart kun je ook de internetkabel weer verbinden. Is NPO2 nu weer zichtbaar? Ik hoor graag jullie bevindingen! 


Ook wij hebben hier al twee dagen last van. ! Verschillende malen resets van alle apparatuur gepleegd. maar geen verbetering.


Ik snap niet waarom je niet gewoon simpel tv kunt kijken op alle zenders waarvoor je betaalt. Weer een minpunt voor T-Mobile. 


Idd nu specifiek NPO2 geen beeld, afgelopen dagen ook onderbrekingen in uitzendingen van alleen NPO2.

Verschillende keren reset van converter t/m Mediabox gedaan, geen enkele verbetering.

Blijft tobben met die TV zenders bij T-Mobile…..jammer


Ook hier 7451 nu 20:50 7-2 storing (zwart beeld)


Ergernis over de zoveelste internet, telefoon en nu weer tv storing: NPO2 valt steeds uit en start dan even weer ondanks modem etc. reset?!


Het beeld en geluid tijdens ‘De wereld van de Chinezen’ op NPO2 ook hier om de paar minuten onderbroken.

Weinig van het programma kunnen volgen helaas.


Hallo

Al een week dat Nederland 2 niet goed werkt krijg regelmatig zwart beeld, 

Verschillende keren reset van modem en Tv-Box gedaan, maar geen enkele verbetering

Groet,

Fishermann 

 


Goedemiddag @M_Pieters, graag wil ik het herstellen samen met de specialisten zodat ook bij jou NPO2 weer zichtbaar is. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Als je ook gelijk het MAC-adres en serienummer van de desbetreffende TV Box wilt meesturen, kan ik checken of er iets mis is met de uitgaande verbinding. We gaan dit herstellen, sorry voor het ongemak!


Toen ik gisteravond laat nog even probeerde kon ik zomaar ongeveer 45 minuten op NPO 2 kijken. Ik voelde me even gelukkig. Ik zal het vanavond weer proberen. 


Vanochtend (van 7:15u - 8:00u) weer normale doorgaven.

Gisteren en op zaterdag al geprobeerd de problemen te verhelpen door alles van Converter tot en met de Mediabox stroomloos te maken gedurende >15 sec. Daarna 1 voor 1 aangezet startend vanaf Converter -> Router -> Mediabox. Loste het probleem niet op.


@Sander Gisteren op dat zelfde moment ook Tv-anywhere geprobeerd via de tablet en ook daar een zwart scherm. Overige zenders deden het goed. Ook na meerdere keren proberen, zwart scherm. Internet verder ook geen enkel probleem. Lijkt me dus dat het probleem niet bij de klant kan zitten. Mooi dat je vanmorgen gelijk hebt gecheckt. Zou mooi zijn als de oorzaak wordt gevonden. 


Tot nu toe paar keer naar NPO 2 geschakeld. Hij doet het nog steeds. 
 


Reageer