Prachtige Samsung tv gekocht Neo QLED 8K QN800B. Helaas heeft deze geen app voor de Nederlandse markt!?!? Dit ondanks de T-Mobile statement dat alle Samsung Tv’s van minder dan 4 jaar oud allemaal compatibel zijn … Staat alleen een T-Mobile app op voor de Tsjechische markt ?! Geen enkele opvolging of update door T-Mobile. Nu al spijt van deze overstap. Waarschijnlijk de juridische middelen inschakelen wegens het verschaffen van misleidende informatie bij promotieddoeleinden.
I have installed the app and tested it.
Thanks
Paul
Ik heb je vraag mbt de T mobile app ,intern doorgestuurd naar onze product specialist, misschien dat deze hier meer informatie over heeft. Ik moet hiervoor alleen even op antwoord wachten.
Zodra ik antwoord van samsung heb zal ik het met je delen.
Hoi allemaal, ik heb goed nieuws! De nieuwe Samsung app versie staat in de store en alle nieuwere modellen kunnen deze versie (v1.0.19) ook downloaden. Laten jullie weten of het is gelukt en of de app bevalt?
Honestly, from my perspective it feels like we are getting fobbed off with a BS excuse. I moved to T mobile because of the mobile app but I regret that decision based on the service. 10 months and no update…. I work for a company that develops and publishes apps, I know it doesn’t take 10 months and it is not that complicated.
Paul
Demi geeft toch op 6 februari al aan dat ze in contact zijn met Samsung? Dit zijn geen zaken die snel.op te lossen zijn.
Onderstaand nog een reactie van Samsung:
Hi Siegfried, Wij hebben nog geen andere versie app van T-mobile gekregen voor deze tv.
Als nog wil ik je vragen graag contact op te nemen met de app ontwikkelaar voor meer informatie. ^Shayenne(Samsung)
App gedownload.
Ik ga deze uit proberen.
Hi
Hi
Ook wil ik graag aan je vragen of het op dit moment niet lukt om via de TV Boxen te kijken? Ik ben een kijkje gaan kijken achter de schermen en zie dat je twee TV Boxen in huis hebt. Ik wil natuurlijk dat je zonder problemen tv kan kijken, totdat de App bij jou gaat werken. Ik hoor het graag!
Dank Lisa, Ik heb idd nog twee boxen in huis maar de bedoeling was om draadloos te werken. Ik moet deze nog terug sturen maar wacht nog even want morgen komt monteur weer langs om job af te werken. Ik verwacht gezien deze bug een aktie van T-Mobile. Gratis plaatsen van 1 box tot als app werkt. De andere box stuur ik dan terug (want op andere neiwue tv werkt app wel). Dank voor de support.
Hi
Ook wil ik graag aan je vragen of het op dit moment niet lukt om via de TV Boxen te kijken? Ik ben een kijkje gaan kijken achter de schermen en zie dat je twee TV Boxen in huis hebt. Ik wil natuurlijk dat je zonder problemen tv kan kijken, totdat de App bij jou gaat werken. Ik hoor het graag!
Ik heb hetzelfde probleem op mn nieuwe tv QE65QN800BT van Samsung.
T mobile hebben jullie al een oplossing?
Ik heb nu een extra tv box bij deze tv ,die ik niet nodig zou hebben als de app op deze tv zou werken.Dus betaal ik nu extra abonnements kosten voor de tv box.
Graag reactie t mobile.
Hi
- Welke afstandsbediening gebruik je bij jouw tv?
- Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?
- Wat is de software versie?
- Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd?
- Op welke datum/wanneer kwam je achter dit issue?
Hartstikke bedankt voor de moeite allemaal!
Hi
Hi
Lijkt toch echt op een USA, Canada, South America model aldus de officiële website van Samsung:

Bron Samsung: Hoe ontcijfer ik de modelcode van mijn Smart tv? en dan “Modelcodes uitvergroot” aanklikken.
Volgens de consumentenbond website zou QN voor Qled Neo staan, dus tja, welke nu te geloven.
edit 16:53: En als je zoekt op Ziggo Go of KPN iTV app, zijn deze wel in NL te vinden dan?
Hi Timo, wat leuk dat je zo mee zoekt.
KPN iTV vindt hij wel, ZIggo niet (misschien door glasvezel?).
Mbt code hebben zowel de leverancier als Samsung HQ bevestigd dat het om een “Benelux” versie gaat aan de hand van modelnummer … XXN en ik heb het ook met eigen ogen gezien in het software window op het scherm van de TV.
Dank alvast, René
Ook ik ben erg benieuwd wanneer T-Mobile dit eindelijk eens gaat oplossen voor de QN800B.
I had the same issue, and resolved it exactly the same way ;-)
Bedankt voor alle herstelmeldingen iedereen!
Maar wat gaan jullie doen als de app afgewezen wordt?
Er wordt nog steeds via jullie website gecommuniceerd dat dit mogelijk is.https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/app/samsung-tv-installeren
Dan zou je kunnen denken dat dit misleidend is ?
Wat zouden jullie voor toereiking doen naar je klanten met een Samsung tv zoals ik?
Hi
Hi
Hi
Dank Lisa, helaas niet. Ik zie hetzelfde als voorheen. Bij het intypen van “T-Mobile” zie ik “T-Mobile TV GO” wat, zoals eerder al vermeld, de Tsjechische app versie is. Hoe verder?
Hi
Ook hoor ik het graag het plan van aanpak voor de Viaplay voucher. Ik had al ViaPlay via ZIggo, voucher code ingegeven, verwerkt en bevestigd, maar vervolgens was abonnement niet meer actief. Heb zelf weer een nieuw ViaPlay abonnement moeten aansluiten.
Hi
Prachtige Samsung tv gekocht Neo QLED 8K QN800B. Helaas heeft deze geen app voor de Nederlandse markt!?!? Dit ondanks de T-Mobile statement dat alle Samsung Tv’s van minder dan 4 jaar oud allemaal compatibel zijn … Staat alleen een T-Mobile app op voor de Tsjechische markt ?! Geen enkele opvolging of update door T-Mobile. Nu al spijt van deze overstap. Waarschijnlijk de juridische middelen inschakelen wegens het verschaffen van misleidende informatie bij promotieddoeleinden.
Hi
Dank Lisa, helaas niet. Ik zie hetzelfde als voorheen. Bij het intypen van “T-Mobile” zie ik “T-Mobile TV GO” wat, zoals eerder al vermeld, de Tsjechische app versie is. Hoe verder?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.