Hi @Rien.1945, helemaal top dat de nieuwe TV Box al is geïnstalleerd! Merci voor het seintje. Ik heb direct de aanvraag voor de migratie in orde gemaakt. Binnen twee weken zit jij dus op het nieuwe tv platform, yay. Ik hoop dat jij hier heel veel plezier van gaat beleven. Top dat je de afstandsbediening inmiddels gekoppeld hebt. Wat betreft jouw tweede vraag, ben ik nog in afwachting van een reactie van mijn collega's. Vanochtend signaleerden wij zelf ook dat Cloud Opnemen ontbreekt in het zenderoverzicht op de website, dus ik heb de vraag uitstaan of dit zo snel mogelijk gaat/kan worden aangepast. Zodra ik hier meer over hoor, dan laat ik het je weten. Zo kun je hopelijk heel snel de volledige lijst printen!
Hallo @Rien.1945
Is dit op de tv box of via de app?
Modem en tv box even herstarten of app herinstalleren zou je kunnen proberen.
Hi @Rien.1945, ik heb van mijn collega's vernomen dat het zenderoverzicht heel snel wordt aangepast naar de kloppende versie op de website. Wat attent van je @BeMu, voor het doorzetten van dit bestand. Ik heb op mijn e-mail ook het huidige overzicht in een Excel-document. Als jullie die op de e-mail willen ontvangen, laat het dan gerust weten. Dan kun je de kloppende versie printen @Rien.1945!