Ik heb een nieuwe tv box gekregen, de amino. De installatie gaat goed, dan heb ik beeld en geluid. Zodra je de tv echter uitzet, en later weer aandoet, krijg ik zwart beeld en de melding ‘geen video signaal’. De HDMI en Utp zitten goed en pas door de tv box te resetten, krijgen we weer beeld. Dit kan niet de bedoeling zijn. Wat is er mis? Dank
Hoi
De saga continues…
Wat een zooitje bij jullie. Ik heb keurig alle tv boxen teruggestuurd en kreeg daar ook de bevestiging van vanmiddag. En net krijg ik een mail dat ik 90 euro moet gaan betalen omdat ik de media boxen niet teruggestuurd zou hebben. Zie beide berichten in screenshots. Ik adviseer jullie je administratie op orde te brengen en mij heel snel een mail te sturen waarin jullie die boete per ommegaande intrekken.
Hoi
Als je de bijvoorbeeld de factuur van januari erbij pakt dan zie je dat je € 10,- per maand betaalde voor de TV Box met harddiskrecorder en hier € 5,- per maand korting op kreeg, waardoor je effectief € 5,- per maand voor de TV Box betaalde.
Momenteel betaal je € 5,- voor de TV Box en hier krijg je € 2,50 per maand korting op, waardoor je effectief € 2,50 voor de TV Box betaalt.
Ondertussen ben ik voor je aan de slag geweest en heb ik Fox Sports Compleet actief gemeld tussen 24-4 en 24-5. Het bedrag voor Fox Sports zal ik crediteren op je factuur van mei en hierover krijg je snel een email van mij ter bevestiging.
Voor nu wens ik je alvast heel veel kijkplezier toe!
Als je ESPN dan voor 1 maand aanzet gratis, wil je hem dan direct ook opzeggen/uitzetten anders moet ik alsnog de 2e maand betalen omdat er een maand opzegtermijn op zit…
Ik zie die lagere kosten van de nieuwe box niet direct terug, waar staat dat?
dank je
Dank voor je reactie
Wat betreft opnemen: deze optie zit niet in jouw pakket. Eerder had je een TV Box met harddisk, hier betaalde je extra voor om op te kunnen nemen. Deze TV Box is uiteindelijk omgeruild voor onze TV Box zonder harddisk - je ging namelijk over op ons nieuwe TV platform. Je betaalde daarom minder voor de TV Box. We bieden het nieuwe TV platform Cloud Opnemen aan: je hebt nu geen harddisk meer nodig maar neemt programma's op via de Cloud. Hier kun je er alles over lezen! Wil je Cloud Opnemen activeren? Dat regel je gemakkelijk via My T-Mobile! Ga hiervoor naar Abonnementen > TV!
Graag ESPN2
ik heb nog een vraag; ik betaal voor een abonnement inclusief opnemen, sinds de nieuwe media box krijg ik de melding ‘geen abonnement’. Hoe zit dat?
dank,
Diana
Correct. Ik verwacht wel wat meer van Tmobile voor alle uren die ik de afgelopen weken in deze saga hebt gestopt.
Hey
Ik kan de gemaakte tv kosten voor je vergoeden, dit doe ik graag. Ik heb alleen confirmatie nodig van de periode, klopt het dat je vanaf 12-03 tot 20-04 geen gebruik hebt kunnen maken van de TV Box? Hoor graag van je terug, zodra ik akkoord heb zal ik de vergoeding in orde maken!
Eindelijk werkt de media box. Ik zie nu graag de financiële vergoeding voor het betaalde abonnement en de hinder die ik ruim 7 weken heb gehad tegemoet.
Dat is absoluut een mogelijkheid
Ik stuur dus meerdere boxen terug op 1 QR code, ik ga ervan uit dat jullie daarmee alle open retouren in 1 sluiten.
Hoi
Hiermee weet DHL genoeg en kunnen ze dit helemaal voor je afwikkelen!
Mijn verzoek is dus nog steeds om deze code te ontvangen, zonder deze kan en ga ik niets retourneren,
Dit staat er niet in helaas
Hoi
Ik wil je alvast hartelijk bedanken voor het retourneren!
Dank je, de video heeft het over een retour nummer en QR code die jullie moeten verstrekken, graag ontvang ik deze. Dank je
Hoi
Kun jij regelen dat ik de andere (2 nieuwe en 1 oude) media boxen weer retour kan sturen? Ik heb de doos nog maar moet dan verzend instructies hebben of laten jullie ze ophalen? Dank je
Ik weer niet wat je insinueert maar we hebben al 6 weken GEEN tv kunnen kijken, ook geen RTL4. De andere tv is van mijn zoontje en die kijkt via een multi media tv via jullie app. Daar deed de media box het niet op. Ik hoop dat er nu een box komt die wel functioneert, met de laatste update zonder bugs.
Het vermoeden is er ook dat het aan de tv zelf kan liggen. Nu geef je aan dat je de TV Box op meerdere tv's hebt geprobeerd. Welke type tv's heb je precies? Zijn dit dezelfde types? Dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat dit het probleem is. Voor de zekerheid heb ik je ook alvast een nieuwe TV Box gestuurd voor het geval dat het aan de TV Box zelf ligt ook. Dan hoef je hier in ieder geval niet langer op te wachten. Ik doe in ieder geval alles aan mijn kant om je zo snel mogelijk te helpen!
Nu breekt mijn klomp. Weer een mail dat het opgelost is…maar dat is niet zo. Wat is er aan de hand bij jullie? Ik hoor niets op het rapport dat door Guidion bij jullie is neergelegd; stuur dan een techneut van Tmobile met een werkend tv kastje en maak het in orde. Dit is toch gewoon volledig falen, en je klant niet serieus nemen. Ben al 14 jaar klant maar denk dat deze week de laatste is. Zal Radar en social media ook inzetten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.