Sinds de aanschaf van Odido internet en Tv in december 2023 veel klachten over beeld en geluid kwaliteit. Vanaf 13-12-2023 al vele malen contact gehad met de klachten afdeling. Omdat de klachten niet verdwenen werd geadviseerd op een mediabox aan te schaffen welke ik daarop heb besteld en geïnstalleerd. Ook hierna nog steeds klachten . Op 17-1-2024 adviseerde uw medewerker Ronald om betreffende mediabox met een utp kabel rechtstreeks aan te sluiten op het modem waarna het probleem absoluut opgelost zou zijn. Dit advies heb ik dan ook opgevolgd. Dezelfde Ronald deelde mij ook mee dat bij intern onderzoek van uw TD was gebleken dat er regelmatig een slechte signaal verbinding is. Op 22-1-2024 heb ik helaas weer moeten bellen dat het rechtstreeks aansluiten van de mediabox op het modem geen resultaat geeft. Zoals in eerdere gesprekken met o.a uw medewerkers Sameth, Romé,Simone,Saida en Erik werd beloofd dat binnen1 tot 3 dagen een afspraak zou volgen met een monteur is tot op heden nooit gereageerd door Odido. De afgelopen paar dagen is de situatie alleen maar erger geworden.Regelmatig valt het beeld weg, geluid loopt niet synchroon met beeld en dikwijls slechte beeldkwaliteit. Bij voorbeeld tussen 17 april en 21 april heb ik 12 onderbrekingen van het signaal gehad. Dagelijks stroom eraf halen en opnieuw opstarten gaat mij nu zo zachtjes aan de keel uithangen. Als er nu bij en door Odido geconstateerd is dat er iets mis is met de signaal verbinding mag je toch op zijn minst verwachten dat dit een keer opgelost gaat worden, zo niet dan overweeg ik vanwege het leveren van een wanprestatie en het niet nakomen van gemaakte afspraken mijn contract binnen de overeengekomen contract duur op te zeggen. Hopelijk komt het allemaal niet zover. Met vriendelijk groet,
Rein Vetten