Skip to main content
Ik heb sinds kort een interactieve tv box en daar zit een links rechts audio uitgang ( tulip wit rood ) ( althans ik denk dat het uit is ) en een video ( tulip geel )

Kan iemand mij vertellen of dit een uitgang of ingang is ? en als het een uitgang is kan ik deze audio dan op mijn AUX aansluiten van mijn versterker ? Ik heb het geprobeerd maar krijg geen geluid. Helaas kon de helpdesk mij ook niet helpen :(

Dank jullie wel
Beste Brian,

Dat is inderdaad de TV Box die ik bedoel. (Bij de andere TV Box hoeven geen tulpstekkers worden aangesloten).

Wat fijn dat dit gedaan wordt.

Dank voor de snelle reactie!
De toslink naar tulp adapter doet zijn werk! Geen gebrom meer en mooie bijkomstigheid, de tv en radio zijn nu gewoon hetzelfde qua geluidsniveau.



Groet Marko
Hi annet bakker,



Natuurlijk wil ik dit doen. Stuur je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) en we maken het in orde!
Hallo Sander,



ik zou ook graag de tulp uitgang werkend krijgen op mijn tv-box.



Ik heb je al een prive bericht gedaan hierover.
Dank je wel!
Hoi Marco,



Het klint alsof je de spanning op de versterker hoor door het contact van de tulppluggen. Of door interferentie. Wat vragen:



- Op wat voor ingang zitten de pluggen?

- Kun je een andere tulp ingang proberen? Blijft het probleem?

- zijn er apparaten of andere zaken die interferentie kunnen geven? Bijvoorbeeld een router.

- is het geluid op zich wel goed?

- is de brom wel te horen als de versterker aan staat, maar de box niet? Ook als er geen stroom op de box staat?



Heeft jouw versterker HDMI? Zo ja, dan zou je wellicht je box kunnen doorlussen via de versterker naar de TV. Zo heb je eigenlijk altijd beter geluid, dan de gemiddelde tv speaker. Randvoorwaarde is wel dat de versterker het signaal moet kunnen doorzetten.
hallo Sander

het werkt ! probleem opgelost heb nu geluid ook via de tulip uitgang

Bedankt :D:cool:
@nounou @TAVL



Lekker bezig! Jullie zijn al een eind gekomen met het grote 'uitsluitspelletje'. Groot respect voor de grondigheid waarmee jullie te werk gaan. Houd je ons op de hoogte?




@TAVL en Sander



Helaas hebben de ferriet kernen het niet opgelost, nu maar een optische audio naar tulp adapter laten komen, is nog onderweg, maar hou jullie op de hoogte!

Hoi @rossifummi,

 

Kun je mij de volgende gegevens in een privéberichtje toesturen alsjeblieft? Je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan zet ik het door naar de techneuten. :wink:

 


Goedemiddag,  ik zou ook graag ook mijn audio uitgang ingeschakeld willen hebben van mijn TV Box met opname functie. Naar wie kan ik dit verzoek sturen? Groet,

Wouter


Hey @Kvl65,

Wanneer heb je je TV Box voor het laatst van het stopcontact afgehaald? Ik zie dat onze techneuten op 18 oktober in de middag de Tulp-uitgang van je TV Box hebben geactiveerd. Heb je na 18 oktober je TV Box nogmaals van de stroom afgehaald? Mocht het nog niet werken, geef dan een seintje. We gaan er dan zo snel mogelijk mee aan de slag!


Hey @IngridG,



Dat lijk me inderdaad niet de bedoeling. Bedankt voor de toelichting! Begrijp ik het goed dat wanneer je TV Box op standby zet en vervolgens aan, dat je dan geen geluid te horen krijgt? Ik heb onze techneuten op de hoogte gesteld van dit probleem. Zij gaan er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen.We nemen contact met je op zodra we meer horen!

Bedankt, je hebt een PB @Jason 

Ik hoor het graag als de functie is geactiveerd.


Hi @IngridG, ik ga de tulp uitgang voor je aanzetten, ik verwacht dat je hier later vandaag of morgen in de loop van de dag gebruik van kan maken! Het kan zijn dat je de TV Box hiervoor nog even van de stroom moet halen en weer aan moet sluiten.



Hoi Brian,



Het leek te werken, nadat ik de stroom er af gehaald heb. Maar vanochtend wilde ik de radio aanzetten en: geen geluid. Als ik het kastje van de stroom haal en dan weer aansluit, dan doet het geluid het wel weer. Maar het lijkt me niet de bedoeling dat ik iedere keer op deze manier de radio aan wil zetten. Is er een andere oplossing?
Hi @IngridG, ik ga de tulp uitgang voor je aanzetten, ik verwacht dat je hier later vandaag of morgen in de loop van de dag gebruik van kan maken! Het kan zijn dat je de TV Box hiervoor nog even van de stroom moet halen en weer aan moet sluiten.



Dank je wel alvast!
@nounou @TAVL



Lekker bezig! Jullie zijn al een eind gekomen met het grote 'uitsluitspelletje'. Groot respect voor de grondigheid waarmee jullie te werk gaan. Houd je ons op de hoogte?

Beste Brian,

Het werkt helaas nog steeds niet. Met hdmi kabel eruit wel, met hdmi kabel erin niet. Ook niet na van de stroom halen. Kun je nog een keer checken? (Heb je mijn gegevens?)

Dank!


Hi @IngridG, ik ga de tulp uitgang voor je aanzetten, ik verwacht dat je hier later vandaag of morgen in de loop van de dag gebruik van kan maken! Het kan zijn dat je de TV Box hiervoor nog even van de stroom moet halen en weer aan moet sluiten.
Hoi!

Ik heb hetzelfde probleem. Kun je mij ook helpen?
Hoi DeefUppelschoten,



Ik wil dit graag voor je in orde maken. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ook van jou hoor ik graag op welke TV Box je de audio ingeschakeld wilt zien, het beste is als je mij het MAC-adres en serienummer toestuurt van die TV Box. Zodra ik je berichtje binnen heb, ga ik het voor je regelen!
Ik zou graag ook mijn audio ingeschakeld willen hebben
Hey @nounou,



Kijk dit horen we graag! En al helemaal top dat je nu bromloos door het leven kunt gaan! 😉
Hoi famlekx,



Dat mag naar mij! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ook hoor ik graag welke TV Box je geactiveerd wilt hebben. Het handigst is als je mij het MAC-adres en serienummer toestuurt. Ik zie je bericht graag tegemoet, dan ga ik voor je aan de slag!
Kan ik iemand mijn gegevens doorgeven zodat de audio bij mij op de tv box(en) ook geactiveerd kan worden? Alvast bedankt!
Blijft vervelend. Toch eens kijken of ik je verder kan helpen.



- Zit de switch en andere apparaten op een geaard stopcontact?

- Lopen er kabels dicht langs adapters? Dit kan interferentie veroorzaken

- Staat de stichting dichtbij de versterker? Zo ja, is het ook als de switch iets verder weg staat?

Reageer