Sinds een jaar zitten wij bij T-Mobile. Nog een jaar te gaan. Toen ons contract starte hadden wij na een aantal weken stilstaand en haperend beeld. Er is van alles aan gedaan. Er is een monteur geweest maar die kon niets vinden. Wij hebben een nieuwe tvbox gekregen. Maar niets helpt Nog steeds is het probleem niet opgelost. Wij willen het graag opgelost hebben. Anders maken wij het tweede jaar niet vol.
Helemaal super
Hoi Lisa, Tot nu toe niet. Maar als het weer begint geef ik het wel weer aan. In ieder geval bedankt voor je hulp tot nu toe.
Hi
Ik ben blij om te lezen dat jij graag bij ons wilt blijven en dat wil ik ook
Dat hoop ik ook. Want als ik ga overstappen ben ik duurder uit. En het tv beeld is beter dan bij Ziggo. Onze vorige provider.
Hi
Hi
Gisteren nieuwe tvbox gekregen. En geïnstalleerd. Vandaag weer stilstaand beeld. Dit is onze derde box. En dit speelt al een jaar. Ik heb zo het idee dat jullie niet goed weten waar het aan ligt. Wij zijn er klaar mee.
Hi
Het filmpje heb ik verstuurd.
Hi
Kan ik het filmpje in een mail verzenden?
Het filmje heb ik verkleind maar kan het niet toevoegen. Ik begin het behoorlijk zat te worden.
Ik kan het filmpje niet uploaden. Te groot. Ik ga het kleiner maken.
Hi
Thanks voor je terugkoppeling! Omdat we vanaf de achterkant een volledig goede stream zien binnenkomen, is er een voorbeeld programma nodig waarbij we zodanig een ‘deep-dive’ kunnen verrichten. Dat wil zeggen dat we specifiek inzoomen op dat punt, zodat we erachter kunnen komen waar het precies misgaat. Vandaar dat het nodig is om daarvoor de onderstaande gegevens te hebben. Mocht ik je kunnen helpen, dan hoor ik het nog graag van je.
Overigens is het ook interessant voor technische dienst om eventueel beeld materiaal, denk aan een foto of video, te ontvangen waarin de problemen worden gezien. Ben je in de gelegenheid om deze te sturen, dan wordt dat erg geapprecieerd.
Geen internet problemen. De storingen zijn wisselend. Op de zenders qua tijd en datum.
Kijk maar in alle oude berichten. Dan zie je dat alle dingen al zijn geprobeerd. Het houd niet op. Wij zijn hier al een jaar mee bezig.
Hi
Goed dat je het bij ons aankaart! Ik heb direct mee gekeken naar de streamkwaliteit van de TV Box en deze ziet er, met een score van 100 procent, heel goed uit. Ook in de algemene verbinding zie ik geen hick-ups. Mocht je toch nog problemen ervaren, wil ik je graag vragen om de komende tijd goed te letten of de stream weer verslechterd. Ook ben ik in dat geval erg benieuwd naar de volgende punten:
- Ervaar je tijdens de problemen met de TV, ook problemen met de internetverbinding? Denk aan een haperende wifi, bekabelde verbinding
- Wil je noteren om welk programma het in dat geval gaat? Zender, programma, tijd en datum
- Welke stappen je doorloopt om zelf het probleem op te lossen? Denk aan een reset van de TV Box
Met deze punten kunnen we vervolgens aan de slag. Ik hoor het graag van je!
24 Dec. opnieuw. Tijdens het journaal zucht.....
Heel graag gedaan
Is het verhogen van de snelheid een optie?
Nog geen problemen weer gehad. Het gaat soms een hele tijd goed. En dan begint het weer. Onvoorspelbaar. Als het weer begint hoor je het. Bedankt voor je inzet.
Hi
Helemaal top
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.