In het overzicht van op te nemen zenders in de Cloud ontbreken de Belgische zenders.
Is dit juist?
In het overzicht van op te nemen zenders in de Cloud ontbreken de Belgische zenders.
Is dit juist?
Toch vind ik het vreemd dat ik met mijn vorige ontvanger (harddiskrecorder) wel genoemde zende kon opnemen. Als ik dit van tevoren had geweten, had ik mijn oude kastje niet omgeruild. Nu betaal ik voor iets waarvan ik geen volledig gebruik kan maken. Dit had van tevoren wel bij mij gemeld kunnen worden. Als dit zo blijft, overweeg ik mijn tv-abonnement bij T-Mobile te beëindigen. Dus gaarne actie van de juridische afdeling!
Ik vind het erg storend dat er een aantal zenders niet kan worden opgenomen, terugkijken, pauzeren en terugspoelen.Ik ben sinds kort overgestapt en als ik dit van tevoren had geweten was ik niet over gestapt. En wat de provider allemaal suggereert waarom dit niet kan geloof ik allemaal niet. Heb hier al eens een klacht over ingediend en toen werd mij gezegd dat ik dit op de community moest melden en als er maar genoeg over werd geklaagd kon dit wel worden aangepast. Dussss………ik wacht af provider!!!!!!!!
Hoi
het is wel vreemd dat deze link bij het bestellen nergens staat. Bij het bestellen krijg je netjes een overzicht van alle 64 zenders (met link naar de lijst, waarbij het overzicht niet het overzicht is waar jij naar linkt), waarbij zelfs nog staat: Je ontvangt meer dan 64 zenders, waarvan 59 in HD. Inclusief nieuwe, handige functies als Terugkijken, Begin Gemist en Pauzeren. Wil je TV toevoegen
Het is jammers dat T-mobile dit soort informatie schijnbaar verbergt zodat pas na het afsluiten (en je merkt dat iets niet werkt) de beperkingen te horen krijgt.
Hi
Ondertussen ben ik iets tegengekomen, cloud opnemen van de Belgische zenders is gewoon mogelijk en zou T-Mobile rechten vrij mogen activeren.
Er zit een maar aan, de opname mag alleen op de STB gekeken worden die vast aan de TV zit, en als ik het goed heb kun je de opnames ook via de TV app kijken, en dat mag niet zonder de rechten te kopen.
KPN heeft dit geblokkeerd, denk dat TM de systemen (nog) niet zo kan inrichten dat ze de app kunnen blokkeren op afspelen.
Is er al een update wanneer het mogelijk is om Belgische zenders op te nemen? Het is namelijk nogal een verrassing dat ineens blijkt dat dit niet kan. Bij bestellen staat namelijk het volgende:
Plan opnames in vanaf elk device en kijk ze ook terug op elk device. Met maar liefst 200 uur opslag neem je zo goed als onbeperkt programma’s op. Gewoon tegelijk. Opnames blijven beschikbaar tot wel 1 jaar. Dat zit dus wel snor. Skippen door een opname? Geen probleem met de doorspoelfunctie.
Kortom, Cloud Opnemen geeft je alle vrijheid om je dag te plannen zoals jij wilt. Trouwens ook een uitkomst als iedereen in huis wat anders wil zien.
Al dit moois heb je al voor slechts €5 per maand. Maandelijks opzegbaar.
en
T-Mobile TV is verrassend persoonlijk tv-kijken. Waar en wanneer jij wilt. Kijk live, pauzeer, ga terug naar het begin of bekijk een programma tot zeven dagen terug. Cloud Opnemen en vele mooie extra’s die je simpel maandelijks aan- of uitzet, maken het helemaal af. Kortom, met T-Mobile TV kijk jij je favoriete programma’s, films en series wanneer het jou uitkomt.
Hier staat ook nergens dat bepaalde zenders zijn uitgesloten van Cloud Opnemen. Ik gebruikte bij Ziggo het opnemen voor zowel Nederlandse als Belgische zenders, dus dan is het nogal een verrassing als dat ineens niet meer kan.
Daarnaast ben ik ook enorm ontevreden over de functionaliteit van de App op de Apple TV. Die is niet goed ontwikkeld, de reactie van de App op de afstandsbediening is werkelijk hopeloos. Heb jij wellicht een goede handleiding gevonden voor het gebruiken van de app of tips die ik zou kunnen gebruiken?
Ik heb de nieuwste Android TV en de nieuwste Apple TV met Siri remote - en kijk het liefste via de Apple TV omdat die het geluid beter aanstuurt.
Hi
Goedemorgen
Het selecteren van lijsten (favoriete zenders) en serie-opnamen (cloud opnemen) werkt in de laatste versie van de App via TestFlight stabiel. Het selecteren van de ‘opties’ (om te kunnen filteren) in de TV-gids werkt in het geheel niet. Verder valt op dat in de Android app de magenta kleuren wel worden weergegeven bij het selecteren van opties/lijsten/menu’s, maar in de Apple TV App niet.
De T-Mobile TV App is de enige app op de Apple TV waarmee ik problemen ondervind, de app van Ziggo werkte feilloos. Het is wel opvallend, omdat de mobiele apps van T-Mobile op iPhone/iPad juist wel een goede gebruikerservaring geven. Waarom kan die goede lijn niet worden doorgetrokken naar de Apple TV App. Ik veronderstel dat T-Mobile wereldwijd een grote klant is van Apple. Daar zou toch wat aan gedaan moeten kunnen worden?
Hi
Bron:Nieuwsbrief
UITBREIDING BELGISCHE ZENDERS |
Goed nieuws, de Belgische tv- zenders Een, Canvas en Ketnet krijgen meer mogelijkheden op TV Anywhere. Je kon ze al buitenshuis kijken, maar nu kun je ook de functies 7 dagen Terugkijken, Opnemen en Start over gebruiken. Haal dus alles uit deze zenders waar je ook bent! |
Vanaf wanneer is die optie eigenlijk beschikbaar?
Vanaf wanneer is die optie eigenlijk beschikbaar?
Ik ga het voor je vragen want bij mij lukt het ook nog niet
Beste
Ik vermoed dat er in het weekend niets veranderd.
Als ik meer weet post ik het gelijk.
Fijn weekend
Hallo
Ik heb een terugkoppeling van
Opnemen gaat nog niet! Andere functies zijn wel live gezet (TV Anywhere, begint gemist, pauzeren en terugkijken). Deze functies lijken bij mij ook goed te werken. Update vd zenderlijst volgt zsm.
Hopelijk weet je zo voldoende voor nu?
MVG.
Hallo
Ik heb een terugkoppeling van
Opnemen gaat nog niet! Andere functies zijn wel live gezet (TV Anywhere, begint gemist, pauzeren en terugkijken). Deze functies lijken bij mij ook goed te werken. Update vd zenderlijst volgt zsm.
Hopelijk weet je zo voldoende voor nu?
MVG.
Bij mij werkt programma's terugkijken nog niet (begin gemist wel), ook niet na herstart van het kastje.
Hi
Hi
Hier nog een ondersteuning voor de vraag naar het opnemen van de belgische zenders. Het ontbreken hiervan is echt een gemis
Hoi
Dank voor je bericht en welkom op de Community van T-Mobile! Het bumpen van een ouder topic is niet in lijn met de huisregels van onze Community:
Ik verwijs je graag naar het antwoord van
Hoi
Dank voor je bericht en welkom op de Community van T-Mobile! Het bumpen van een ouder topic is niet in lijn met de huisregels van onze Community:
Ik verwijs je graag naar het antwoord van
excuses
Hi In aanvulling wil ik nog laten weten dat als de Belgische zenders in de toekomst wel zijn op te nemen, dat wij jullie daarvan zeker op de hoogte brengen.
Hi allemaal, ik heb super leuk nieuws voor jullie! Het is nu ook mogelijk om Belgische zenders op te nemen. Deze week is dan ook ons zenderoverzicht vernieuwd: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht. Veel kijk-plezier allemaal!
Ah joh wat is dit voor een onzin, net overgestapt van KPN (vanwege het feit dat ik een nieuwe mobiele aanbieder nodig had, omdat ik in huis geen bereik had met KPN. Dacht dan maar makkelijk alles bij een aanbieder houden) zoek op TV Anywhere (moet helaas wel op die manier kijken omdat ondertussen wel KPN is afgesloten en het nog meer dan een week duurt voor TMobile wordt aangesloten...) naar Belgische zenders, blijkt dat niet te kunnen (moet ik een week lang de tour op NOS volgen en dat wil je een mens toch niet aandoen...) en blijk je ze ook niet eens op te kunnen nemen (eigenlijk de enige zenders die voor mij het opnemen waard zijn vanwege de series). Nog iets verder zoekend blijkt er ook geen Netflix zender te zijn. Dit leken mij toch wel standaard features anno 2021?! Ik zie dat alle reacties al van lang geleden zijn. Gaat T-mobile hier op korte termijn nog iets aan veranderen? Anders met ik snel wat anders regelen, ik zit gelukkig nog binnen de 15 dagen termijn dat ik mijn abonnement kan cancellen...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.