Zodra ik op een commerciële TV zender klik krijg ik deze melding:
Er is iets mis gegaan (25009)
De storing is nu al meer dan 30 minuten.
Op de zenders NPO1 2 en 3 krijg ik wel beeld.
Zodra ik op een commerciële TV zender klik krijg ik deze melding:
Er is iets mis gegaan (25009)
De storing is nu al meer dan 30 minuten.
Op de zenders NPO1 2 en 3 krijg ik wel beeld.
[Opgelost] De eerdere problemen met TV zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem. Zappen naar een andere zender geeft ook beeld.
Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community
Dit topic gaat nu op slot.
UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?
postcode 4611cz werkt helemaal nog niet
Goedemorgen,
Zo te zien heb ik uiteindelijk alle zenders nu.
Helaas ben ik (nog) niet geïnformeerd door t-mobile.
Wellicht kom ik als een zeurpiet over, maar ik denk dat t-mobile nog veel progressie kan maken in haar processen en procedures. Dit heeft allemaal veel te lang geduurd en in mijn geval van een zeer tevreden klant naar een zeer ontevreden klant gegaan. En als ik in het forum kijk, geldt dit niet alleen voor mij.
Want hoe kan het dat het nu opeens wel opgelost is? Het ligt dus toch ergens bij t-mobile zelf, wellicht een vinkje oid bij de software. In de afgelopen maanden werd steeds maar weer de bal bij de klant, bij mij dus, neergelegd, en duurde het steeds minimaal een week voordat een volgende stap werd genomen.
Tot slot hoor ik graag de compensatie waar ik op kan rekenen en wens ik t-mobile een verbetering van de service/oplossingen toe.
Met vriendelijke groet,
Peter
Hi
Hi
Ik wil je in ieder geval alvast garanderen dat je recht hebt op een vergoeding. Voor nu wil ik nog even de technische dienst afwachten. De vergoeding kan ik namelijk pas maken wanneer het issue is opgelost, maar die ga je krijgen.
Dank je wel, Lisa
Hi
Ik wil je in ieder geval alvast garanderen dat je recht hebt op een vergoeding. Voor nu wil ik nog even de technische dienst afwachten. De vergoeding kan ik namelijk pas maken wanneer het issue is opgelost, maar die ga je krijgen.
Goedemorgen,
Het is inmiddels alweer anderhalve week verder en NOG STEEDS GEEN oplossing! Ik mis nog steeds een heleboel zenders, waaronder ESPN, oftewel ik moest weer provisorisch mijn laptop aan mijn tv hangen om een voetbalwedstrijd te kunnen zien.
Wat is de status? Wat is de bedoeling?
Kan ik nog een compensatie of iets dergelijks verwachten?
Ja, ik heb opgezegd per eind januari, dus veel zin heeft het allemaal niet meer. Maar het loopt nu al 2-3 maanden en ik vind het echt een bedroevend slechte service. De bal wordt steeds bij de klant neergelegd en T-mobile blijft NIET leveren.
Het is geen goede reclame voor jullie bedrijf.
Graag jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Peter
Hi
Hoi Lisa,
Helaas heeft de monteur het ook niet kunnen oplossen. Die wijst weer naar de software en/of de tv box. Helaas verspilde, tijd, moeite, energie en geld voor ons allen.
Ik wacht het weer (on)geduldig af.
mvg
Peter
Hi
Hi
Hi
Hallo Lisa,
Ik kan dat niet doen, omdat ik dan mijn voordeur moet open laten staan. Op dit moment staat het modem uit, misschien dat ze daarom niets zien. Ik zal hem weer aanzetten, wel via de draadloze verbindingsset 650.
Als dat niet lukt, laat dan maar zitten. Ik heb inmiddels al een overstap naar de KPN aangevraagd, want ik ben zeer ontevreden over de traagheid van de opvolgende acties.
Ook heb ik de creditering voor de gemiste tv-dagen nog steeds niet ontvangen. Het is geen ruime vergoeding, maar ook dit laat weer op zich wachten.
Hi
Hi
Hi
Kun je aangeven of dit het probleem heeft opgelost? Zo niet, dan ga ik aankloppen bij onze technische dienst en gaan we er alles aan doen om alle zenders heel rap weer tevoorschijn te toveren.
Goedemorgen Lisa,
Dit was niet het probleem. Ik heb ook nooit favorieten ingesteld, dus het zou heel vreemd zijn als dat nu ineens wel het geval zou zijn.
Het zou fijn zijn als het nu (eindelijk) aan jullie kant wordt opgepakt en opgelost, en niet weer de bal aan mijn kant wordt gelegd. Al met al is dit nu al een wekendurende kwestie aan het worden. Hoewel ik voor de rest altijd een prima abonnement bij Vodafone en later T-mobile heb gehad, begin ik nu ernstig te twijfelen of het niet tijd wordt om eens verder rond te kijken.
Ik kan dus wel van kanaal 3 (NPO 3) naar kanaal 4 (RTL4) zappen en zie dan een paar seconden de zenderinformatie, maar daarna is het een zwart beeld en geen geluid.
Wederom het verzoek om het zo spoedig mogelijk op te lossen!
Hi
Kun je aangeven of dit het probleem heeft opgelost? Zo niet, dan ga ik aankloppen bij onze technische dienst en gaan we er alles aan doen om alle zenders heel rap weer tevoorschijn te toveren.
Hallo Cheyenne,
Helaas heeft geen van de voorgestelde oplossingen geholpen.
Omdat ik in een flat woon en mijn meterkast zich in de gemeenschappelijke hal bevindt, verbind ik de tv box via het stopcontact met het modem. Dit is 8 ½ jaar goed gegaan, dus ik ga er vanuit dat dit met de nieuwe tv box ook geen probleem mag zijn (ik heb ivm jouw voorgestelde oplossing met de meegestuurde kabel een directe connectie tussen modem en tv box gemaakt, maar dat werkt dus ook niet).
Graag alsnog zsm oplossen. Inmiddels zijn er nu al een week of 4 problemen, terwijl ik daarvoor nog nooit één probleem heb gehad.
Alvast bedankt.
Dit los ik graag op
Als ik je verbinding bekijk, kan ik de TV Box niet uitlezen en zie ik geen connectie met het modem. Weet je zeker dat de box momenteel rechtstreeks is aangesloten op het modem? Zo nee, sluit de TV Box dan rechtstreeks aan op een beschikbaar poort. Op deze manier moet je alle zenders zorgeloos kunnen bekijken!
Hallo,
Sinds 1-2 weken heb ik een nieuwe tv-box gekregen van jullie, maar nu heb ik geen commerciële zenders. Er wordt wel getoond welke zender het is, maar zonder enig beeld of geluid. Ook geen storingsmelding. Dit duurt al enige dagen. Ik heb geen apple tv of iets dergelijks. Gewoon het tv kastje aangesloten op mijn tv.
Willen jullie dit svp zsm oplossen?
Bedankt.
Overigens heb ik op TV anywhere (laptop) wel alle zenders.
zie ook de mailwisseling onderaan op: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?
Hoi
Heel fijn TMTV, bedankt voor de meerdere keren nuttige info, waarin ook directe oplossingen.
Huawei is de leverancier van het nieuwe tv-platform en de daaraan verbonden apps. De zenders die het niet deden zijn de zenders die gecodeerd worden doorgegeven. Ergens bij het decoderen voor Apple-devices zal iets mis zijn gegaan, maar gelukkig werkt het weer.
Welke leverancier?
Hi
Alles werkt weer. Het is interessant hier ook wat details te zien over oorzaak en wijze van oplossing.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.