Skip to main content

Hallo,

 

Aangezien ik er voor de zoveelste keer niet uitkom met T-Mobile, kies ik er voor om het probleem toch maar onder het publiek te posten, zodat andere het ook lezen.

Ik ben al ruim 1 jaar bezig met het oplossen van een probleem,

Het gaat kort gezegt om dat ik met een 5G abonnement geen gebruik kan maken van bepaalde apps.

Ik heb al zoveel telefonisch contact hier over gehad, en zoveel verschillende dingen gehoord dat ik moet doen, en als het te heet word onder hun voete, hangen ze gewoon de telefoon op, en niet eens dat ze nog terug bellen, want mijn gegevens waren al bekend bij ze.

 

Ik heb zonet om kwart voor  5, 1 uur aan de telefoon gezeten, en er werd gezegt ik ga even kijken wat ik voor u kan doen, en na 10 min. Werd de hoorn erop gegooit. Mij ga je niet vertellen dat dit dan per ongeluk is.

 

Ik heb van T-Mobile het verzoek gekregen om met een andere sim kaart te kijken of het dan wel lukt, en daarmee lukte het dus wel, dus het probleem zou dan bij T-Mobile liggen. Maar het is echt ongelofelijk, ik ben al 1 jaar verder, heb gewoon elke maand betaald, voor iets dat ik niet krijg..en ze komen hun woord ook niet na want ik had met T-Mobile een telefonische afspraak staan, en die zijn ze niet na gekomen, en dan moet ik weer bellen, en dan geef ik de kenmerk door, en dan stellen ze de verkeerde vragen, of hebben geen ervaring op dit gebied, en doorverbinden met een leidinggevende kan ook niet, of een afspraak inplannen met een monteur kan ook niet. Ik hoor alleen wat niet kan, niet wat wel kan. Ik vind dat als je al 1 jaar bezig bent met een probleem waarvoor je betaalt, dat ze op gegeven moment toch wel een monteur moeten sturen, en dje ter plekke kan kijken hoe het opgelost kan worden. Ik heb 3 abonnementen lopen bij T-Mobile en dan word je zo aan je lot over gelaten. Dit is dus de service die ze geven. 

Als ik op basis van deze bericht niet geholpen word, dan stap ik naar de klachten comissie, ik heb er alles aan gedaan om het probleem op te lossen, nu mag T-Mobile iets doen om dit probleem op te lossen. Wel cash pakken maar service verlenen ho maar.

 

En waar T-Mobile zich echt kapot voor moet schamen is dat medewerkers zomaar de hoorn erop gooien als het te heet onder hun voeten word, ik weet zeker dat dit ook net is gebeurd. Dit verdient geen schoonheidsprijs.

 

Enige wat ik vraag, laat een leidinggevende contact met me opnemen, en een afspraak inplannen voor een monteur. Meer hoef ik niet. En anders stap ik echt naar de klachtencomissie want na 1 jaad moet er maar eens een einde aan komen

 

@r-han1905 Als wij je vragen stellen krijgen wij ook geen antwoord. 
Dit is een klant helpt klant Community met ondersteuning van de moderators.

Wil je een oplossing is het handig om meer te weten over de telefoon enz.

Om wat voor telefoon gaat het?
Als je moeder de telefoon op 4G zet werkt het dan wel?

Heb je al een nieuwe Sim geprobeerd?

 

Samsung galaxy note ultra 5G

 

Nee dan ook niet,dat heb ik al geprobeerd.

 

Nee, maar daar moet het probleem ook niet liggen, en ik ben inmiddels ook wel een beetje klaar om allemaal dingen te doen, waarvan niet eens zeker is of het werkt.dat kost me alleen maar meer werk om alles opnieuw weer in te stellen.

Snap je, en ik ben al 1 jaar bezig, jij een uurtje, snap je mijn frustatie nu 😂


@r-han1905

Ik denk dat het om een dekking probleem gaat, de andere simkaart was van een andere provider?

Nee, ook gewoon van T-Mobile

De instellingen staan goed denk ik omdat de andere simkaart wel werkte.

Denk ik ook ja

Met T-Mobile verschijnt er wel een 4G of 5G logo rechtsboven?

Ja, bij overschakelen naar 5G komt de 5G logo wel tevoorschijn

En werkt mobiele data wel op andere locaties buiten huis dus wanneer verbonden met een andere mast?

Ja, overal werkt het gewoon, alleen met dit niet. Het is echt heel raar

Neem ook eens een kijkje op de dekkingskaart of er voldoende dekking is en of er geen probleem staat gemeld in de woonplaats.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Je kunt ook een melding doen op de dekkingskaart als blijkt dat het aan een mast in de omgeving ligt.

 


@r-han1905 Als wij je vragen stellen krijgen wij ook geen antwoord. 
Dit is een klant helpt klant Community met ondersteuning van de moderators.

Wil je een oplossing is het handig om meer te weten over de telefoon enz.

Om wat voor telefoon gaat het?
Als je moeder de telefoon op 4G zet werkt het dan wel?

Heb je al een nieuwe Sim geprobeerd?

 

Samsung galaxy note ultra 5G

 

Nee dan ook niet,dat heb ik al geprobeerd.

 

Nee, maar daar moet het probleem ook niet liggen, en ik ben inmiddels ook wel een beetje klaar om allemaal dingen te doen, waarvan niet eens zeker is of het werkt.dat kost me alleen maar meer werk om alles opnieuw weer in te stellen.


@r-han1905 Als wij je vragen stellen krijgen wij ook geen antwoord. 
Dit is een klant helpt klant Community met ondersteuning van de moderators.

Wil je een oplossing is het handig om meer te weten over de telefoon enz.

Om wat voor telefoon gaat het?
Als je moeder de telefoon op 4G zet werkt het dan wel?

Heb je al een nieuwe Sim geprobeerd?

Van welke provider was de wel werkende Sim?

Heb je de app al een keer verwijderd?


Dit is dus waarvoor ik hun gecontact heb,het is iets waar T-Mobile naar moet kijken. Want dit valt niet binnen mijn kennis. Ik werk niet als T-Mobile medewerker. Zij kunnen dingen doen die ik niet kan doen. Maar omdat iedereen hier maar iets anders lult, en totaal weten welke vragen ze moeten stellen, dat wekt wel de irritarie op. En als ze dan gaan ophangen omdat ze niet meer weten wat ze moeten doen, en om maar zo van je af te komen, dat is gewoon heel erg onprofessioneel. Als dit T-Mobile is, heb ik me enorm vergist in hun, en moet ik misschien maar opstappen met me 3 abonnementen en naar een andere provider stappen


@r-han1905

Heb hier even canalD gedownload en een stuk of 5-6 programma 's afgespeeld met 5G, alles werkt prima.


Hallo @r-han1905  Wat @Waqqas  post klopt een monteur komt nooit voor een gsm.

Als het met een andere Sim wel lukt kan je even langs een shop gaan om daar een nieuwe Sim te vragen, of is die andere Sim van een andere provider?

Als ze echt de Hoorn er op gooien zou dat een slechte zaak zijn maar een advocaat zou zeggen “hearsay” dus daar gaan wij klanten verder niet over oordelen. 
De moderators lezen mee dus komen de klanten er niet uit kan je hulp van de moderators verwachten.


Ik hoop dat er een oplossing komt en je snel van al de apps gebruikt kan maken.

Fijne avond! 
https://www.t-mobile.nl/winkels 

Ik ben ook naar de shop geweest, daar zeiden ze je moet toch echt de klantenservice bellen, en zo word je door iedereen van hier naar daar gestuurd. Het is gewoon hoofdpijn. En als je naar iemand vraagt die meer zeggenschap heeft, dan kan dit ook niet. 


Hallo @r-han1905 

Ik heb zelf nooit gezien of gehoord dat er een monteur langs komt voor problemen op mobiel 😅

Wanneer je op WiFi zit dan werkt alles wel naar behoren? Kan je aangeven met welke apps je problemen ervaart en wat dan niet lukt.

Ik heb hier een Samsung Galaxy S21 5G met T-Mobile dus dan kan ik ook meekijken of het bij jou alleen is of bij meerdere.

Op wifi werkt het wel gewoon ,maar zodra me moeder naar buiten gaat, en word overgeschakeld op 5G, doen de apps het niet. Het gaat om apps waarmee je gemiste turkse series terug kan kijken o.a. KanalD, star.

 

Maar ik weet dat T-Mobile geen service verleent in monteurs op mobiel gebied, maar op een gegeven moment moet je toch iets, en bljjkbaar zijn de medewerkers van T-Mobile onervaren om je te voorzien van de juiste info om het probleem op te lossen. Maar ervaring wijst wel uit dat als je naar de klachtencomissie stapt, dat opeens wel alle deuren open staan. Heel raar eigenlijk. Er is helemaal niets mogelijk vanuit de contact, als ik vraag mij door te verbinden met iemand die meer zeggenschap heeft kan dit ook niet, als ik vraag mij door te verbinden met de afdeling die technisch wat meer weet, ook niet mogelijk. Ik kan ook even met Tim Hofman langs komen met het youtube kanaal #Boos, dan komen we gewoon met een camera ploeg even naar de gene die verantwoordelijk voor dit is,uitleg vragen, wil ik ook wel doen, als T-Mobile denkt dat dit een goeie oplossing is🤣


Hallo @r-han1905  Wat @Waqqas  post klopt een monteur komt nooit voor een gsm.

Als het met een andere Sim wel lukt kan je even langs een shop gaan om daar een nieuwe Sim te vragen, of is die andere Sim van een andere provider?

Als ze echt de Hoorn er op gooien zou dat een slechte zaak zijn maar een advocaat zou zeggen “hearsay” dus daar gaan wij klanten verder niet over oordelen. 
De moderators lezen mee dus komen de klanten er niet uit kan je hulp van de moderators verwachten.


Ik hoop dat er een oplossing komt en je snel van al de apps gebruikt kan maken.

Fijne avond! 
https://www.t-mobile.nl/winkels