Skip to main content

13:15 We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met mobiel internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

13:45 Op dit moment is onze klantenservice minder bereikbaar. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

 

14:00 De oorzaak is bekend. We zijn hard aan het werk om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. Updates blijven we hier delen.   

 

15:20 Voor het overgrote deel van onze klanten is het probleem opgelost en werkt het mobiele internet weer. Een klein deel kan nog hinder ondervinden.

 

19:00 We ontvangen signalen dat de problemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om het ook voor het heel kleine deel aan klanten dat nog hinder ervaart, op te lossen.

 

22-2-2022 Vannacht zijn er aanpassingen in het netwerk uitgevoerd. Hierdoor zijn de problemen met mobiele data, voor de kleine groep klanten die nog hinder ondervonden, nu ook opgelost.

Ervaar je nog problemen, laat het ons dan weten in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

15:20 Voor het overgrote deel van onze klanten is het probleem opgelost en werkt het mobiele internet weer. Een klein deel kan nog hinder ondervinden.


14:00 De oorzaak is bekend. We zijn hard aan het werk om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. Updates blijven we hier delen.   


19:00 We ontvangen signalen dat de problemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om het ook voor het heel kleine deel aan klanten dat nog hinder ervaart, op te lossen.


DNS weer kapot. geef dan meteen alternatief zodat wij niet hoeven zoeken


Hier back on line, mobiel en 4GvThuis (Medemblik)


How unsurprising: every week I experience a different problem with T-Mobile NL. I thought I was the only one without 4G right now, but it seems everyone has this problem.

Don’t try and call Klantenservice, they are busy and will not answer. I hope this gets fixed as soon as possible, we are paying customers and we rely on our acces to services like mobile data.

I've never experienced problems with T-mobile so give them some time to solve the problem. Maybe something going on with a storm today…

Maybe I am just unlucky with mobile carriers in general…

But yes, the storm was pretty ugly so I was kind of expecting some sort of problem with telecommunication services. I suppose they are doing their best to solve the issue and I hope they will be succesful :)


Normaal geen problemen met t-mobile altijd snel en zonder problemen maar vandaag helaas

 

weL whatsapp maar geen internet verder kan geen enkele app met internet openen of website

behalve whatsapp Google en t-mobile community


How unsurprising: every week I experience a different problem with T-Mobile NL. I thought I was the only one without 4G right now, but it seems everyone has this problem.

Don’t try and call Klantenservice, they are busy and will not answer. I hope this gets fixed as soon as possible, we are paying customers and we rely on our acces to services like mobile data.

If there is a country-wide issue, it’s not really surprising support is swamped.

Yeah, I did not say anything about that. I was just trying to encourage people to not contact support since that will only further overload their lines :)

 

Makes sense, sorry, my bad for misinterpreting.


Hier ook ( Hengelo) zowel mobiel 5g en 4g voor thuis hele slechte internet verbinding


Bij een storing van een middagje hoort inderdaad geen financiële compensatie.  Komt gelukkig zelden voor.


Hier ook problemen. 5G op zich werkt, krijg ook gewoon Whatsapp berichten binnen, maar kan verder niets. Geen enkele website opent, de T-Mobile app werkt niet en ik kan ook geen speedtest starten.

Regio: Breda.


Wij hebben al netwerkstoring vanaf vrijdag avond.

Het is geen netwerk of duitsnetwerk.

Op de storingskaart geeft hij geen storing aan.maar is er wel degelijk.

Ik mag toch hopen dat dit snel is opgelost.

Inmiddels al 3 dagen verder


In Enschede, data internet is very limited, WiFi (ethernet is fully down).


Hier ook geen mobiel internet, ben sinds vandaag klant dus begint lekker 🙄      Omgeving rotterdam

 


Unfortunately not working, again…
 


Het leek even herstelt te zijn maar nu valt internet telkens weg..


In de omgeving Enschede zijn nog steeds problemen. Succes met het oplossen.


@Sander in Sliedrecht, langzame 4G verbinding sinds 12:00 uur.

Postcode

3363WB


Vannacht zijn er aanpassingen in het netwerk uitgevoerd. Hierdoor zijn de problemen met mobiele data, voor de kleine groep klanten die nog hinder ondervonden, nu ook opgelost.

Ervaar je nog problemen, laat het ons dan weten in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.


Regio Oosterhout geen WiFi 


Wij hebben idd geen internet en Wi-Fi.


Graag een regeling voor vergoeding a.u.b.


Amersfoort: geen internet/telefonie over glasvezel (WAN connectie werkt niet).

4G data werkt zeer wisselvallig.


Mooie woordkeuze, dit "kleine deel" (waaronder Flevoland schijnbaar) word natuurlijk vandaag geen donder aan gedaan.. "hinder" noemen jullie dit "hinder"? De afgelopen maanden dat mijn verbinding steeds meer kuren heeft en vaker per week opeens langzamer word dat noem ik hinder, dit is gewoon het volledig niet kunnen aanbieden van waarvoor betaald word en de timing is in mijn geval ook echt IDEAAL om dat zo maar te zeggen echt tof!!!


Graag een regeling voor vergoeding a.u.b.

Vergoeding storing
Heeft u een abonnement op internet, telefoon en/of televisie? Dan krijgt u 1/30e deel van uw abonnementsgeld terug voor elke dag dat de storing duurt. Voor een storing korter dan 12 uur krijgt u geen vergoeding.