Kan mobiel account niet toevoegen

  • 18 September 2023
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

Zoals verschillende andere gebruikers kan ik niet mijn mobiel account toevoegen. Na het invoeren van de code krijg ik de melding:  “Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw” .

Groeten, Rob


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@issi.ma Ik heb gereageerd op je bericht. 

gedaan!!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @issi.ma 

Zou je mij dan ook een privébericht kunnen sturen met antwoorden op deze vragen? Dan zet ik je case ook door.

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

is er al een oplossing? heb helaas dezelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RobBiesters 

Ik zie dat ze nog steeds bezig zijn met je case. Het is momenteel erg druk waardoor de verwerkingstijd vaak op 14 werkdagen staat. Ik verwacht dat je snel een terugkoppeling krijgt met een oplossing. Excuses voor het ongemak!

Helaas zijn we intussen weer een paar weken verder en is het probleem nog steeds niet opgelost.

Groeten, Rob

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RobBiesters 

Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen zowel via de aop als de webversie? Als je dan nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer