Zoals verschillende andere gebruikers kan ik niet mijn mobiel account toevoegen. Na het invoeren van de code krijg ik de melding: “Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw” .
Groeten, Rob
Zoals verschillende andere gebruikers kan ik niet mijn mobiel account toevoegen. Na het invoeren van de code krijg ik de melding: “Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw” .
Groeten, Rob
Hi
Zou je mij dan ook een privébericht kunnen sturen met antwoorden op deze vragen? Dan zet ik je case ook door.
gedaan!!
Hi
Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen zowel via de aop als de webversie? Als je dan nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Helaas zijn we intussen weer een paar weken verder en is het probleem nog steeds niet opgelost.
Groeten, Rob
Hi
Ik zie dat ze nog steeds bezig zijn met je case. Het is momenteel erg druk waardoor de verwerkingstijd vaak op 14 werkdagen staat. Ik verwacht dat je snel een terugkoppeling krijgt met een oplossing. Excuses voor het ongemak!
is er al een oplossing? heb helaas dezelfde probleem.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.