Skip to main content

De Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.

Bedankt, bij mij werkt alles nu👍


ok, net een update gekregen van de App. Nu werkt de app op de Applewatch wel maar ehhh… Hij toont de gegevens van het abonnement van mijn vrouw. Terwijl de multisim toch echt aan mijn gekoppeld is.

Kan ik ergens instellen dat de gegevens van een ander nummer moeten worden getoond op de Applewatch.


Dat soort gegevens deel ik niet zo maar via een Forum 🙂. Ik bel wel even met support. Bedankt tot zo ver. 


@Slin @Bespe007 Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met jullie telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik dit voor jullie doorzetten naar onze technische specialisten om het uit te laten zoeken! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


@Pharwin nee de app op mijn apple watch doet het dus niet.  Dat was juist mijn probleem :-)


@Slin dan ga ik ervan uit dat hij het gewoon doet, superfijn! Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan gerust weten! 

@Bespe007 Wat voor melding krijg je precies te zien? Staat het vinkje ook aan bij '’gebruik dit account op je Smartwatch'’ in je My T-Mobile account, zoals hierboven op de screenshot te zien is? Ik hoor het graag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Hoi, ik Heb mijn mobiele abonnement verwijderd van mijn iwatch en opnieuw verbinding gemaakt, meldingen blijven hetzelfde , heb wel verbinding met mijn watch, maar zodra ik op de app druk van T-Mobile blijf ik de melding behouden …..

 


@Pharwin installeren van Multisim lijkt allemaal goed te gaan. Verbinding lijkt te werken. 

 


@Bespe007 Zou je dat inderdaad is voor mij kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? 

@Slin Kun je mij laten weten wat je precies te zien krijgt en bij welke stap het niet lukt? 

 

Ik hoor het graag van jullie!

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

 


Hi pharwin het lukt nog steeds niet, ik krijg ook niet de melding over aanbieders update, moet ik anders eerst T mobile verwijderen en dan opnieuw aanmelden? 
verder heb ik alle stappen doorlopen.

 


Ik heb bovenstaande stappen doorlopen. Multisim is gekoppeld; er wordt data verstookt. Maar app is niet te activeren


Hi @Slin @Bespe007, is het al wel gelukt om de Multisim te koppelen? 

Volg deze stappen om Multisim te kopen:​

  1. Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.​
  2. Ga naar Mobiel netwerk.​
  3. Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.​
  4. De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.​
  5. Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen. ​
  6. Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.

Zouden jullie kunnen aangeven welke stappen jullie precies hebben doorlopen en waar het eventueel niet lukt? Dan weet ik in welke richting ik verder moet zoeken, zodat ik jullie zo goed mogelijk verder kan helpen. Ik hoor het graag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Ook bij mij werkt de app niet op mijn iwatch, alle bovenstaande stappen gecontroleerd en staan goed. Ik moet wel zeggen dat ik eerst een iphone xr had en daar deed de app het wel op mijn iwatch 7 en sinds ik de iPhone 14 pro heb werkt het niet meer, ik moest wel een nieuwe esim op mijn telefoon zetten, weet niet of dat van invloed kan zijn. In de winkel weten ze het ook niet.


Ik hen ook een AW Ultra. Ook met het zelfde probleem. Versies kloppen. In app staat Apple Watch aan maar krijg melding krijgen dar deze functie aangezet moet worden. 


@Deusvult Jouw case is 5 dagen geleden doorgezet naar de technische afdeling en zij pakken dit binnen 14 werkdagen verder op. Je ontvangt een terugkoppeling zodra zij een update hebben. 

@Smokey 65 Als je mij jouw gegevens geeft via privebericht dan kan ik ook naar de status van je case kijken. 

Heb al een privé bericht van Pharwin gehad.


@Deusvult Jouw case is 5 dagen geleden doorgezet naar de technische afdeling en zij pakken dit binnen 14 werkdagen verder op. Je ontvangt een terugkoppeling zodra zij een update hebben. 

@Smokey 65 Als je mij jouw gegevens geeft via privebericht dan kan ik ook naar de status van je case kijken. 


Ik ben al 3 maanden bezig 2x alle gegevens doorgeven  2x zou de technische dienst het oppakken maar tot nu nog niks opgelost en gehoord. Slecht zaak dit T Mobile!

Heb precies hetzelfde contact gehad, zou ook terugkoppeling krijgen ook nog steeds niks van tmobile. 


Ik ben al 3 maanden bezig 2x alle gegevens doorgeven  2x zou de technische dienst het oppakken maar tot nu nog niks opgelost en gehoord. Slecht zaak dit T Mobile!


Krijg deze melding alle instellingen gevolgd die hier als tip zijn gegeven. Nieuwste software en versie van apps staan op telefoon. Schuifje aangevinkt 


Hi @Deusvult 

Is het inmiddels gelukt? Van welke variant maak jij gebruik? Zou je een screenshot kunnen delen van de melding die je krijgt? Zou je mij ook privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik met je meekijkene en eventueel doorzetten naar onze technische afdeling.


Op de Apple Watch ultra ook de melding dat het via de app moet worden aangezet vinkje staat aan, maar geen verbinding met de tmobile app. Alle stappen gevolgd die hier al zijn beschreven, waardeloos dit 


@Smokey 65

Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik hoor graag van je!

Hoi Hajar,

ik blijf liever bij Pharwin die is er al mee bezig van begin af aan en anders lopen jullie tweeën door elkaar heen.

Mvg Reza.


@Smokey 65 

Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik hoor graag van je!


Hi @Smokey 65 

Ik zie dat je op 11 oktober een bericht hebt gehad met dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je nogmaals je Apple Watch willen activeren zoals je eerder hebt gedaan? Als het niet lukt dan zet ik dit nogmaals door. 

Hallo,

raar ik heb op 11 oktober geen bericht gehad ook niet in me spam en niet per sms nergens!

Heb weer geprobeerd te activeren en weer geen succes!

mvg Reza


Hi @Smokey 65 

Ik zie dat je op 11 oktober een bericht hebt gehad met dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je nogmaals je Apple Watch willen activeren zoals je eerder hebt gedaan? Als het niet lukt dan zet ik dit nogmaals door. 


Reageer