De Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.
Bedankt, bij mij werkt alles nu
ok, net een update gekregen van de App. Nu werkt de app op de Applewatch wel maar ehhh… Hij toont de gegevens van het abonnement van mijn vrouw. Terwijl de multisim toch echt aan mijn gekoppeld is.
Kan ik ergens instellen dat de gegevens van een ander nummer moeten worden getoond op de Applewatch.
Dat soort gegevens deel ik niet zo maar via een Forum . Ik bel wel even met support. Bedankt tot zo ver.
Groetjes,
Pharwin
Groetjes,
Pharwin
Hoi, ik Heb mijn mobiele abonnement verwijderd van mijn iwatch en opnieuw verbinding gemaakt, meldingen blijven hetzelfde , heb wel verbinding met mijn watch, maar zodra ik op de app druk van T-Mobile blijf ik de melding behouden …..
Ik hoor het graag van jullie!
Groetjes,
Pharwin
Hi pharwin het lukt nog steeds niet, ik krijg ook niet de melding over aanbieders update, moet ik anders eerst T mobile verwijderen en dan opnieuw aanmelden?
verder heb ik alle stappen doorlopen.
Ik heb bovenstaande stappen doorlopen. Multisim is gekoppeld; er wordt data verstookt. Maar app is niet te activeren
Hi
Volg deze stappen om Multisim te kopen:
- Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.
- Ga naar Mobiel netwerk.
- Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.
- De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.
- Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen.
- Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.
Zouden jullie kunnen aangeven welke stappen jullie precies hebben doorlopen en waar het eventueel niet lukt? Dan weet ik in welke richting ik verder moet zoeken, zodat ik jullie zo goed mogelijk verder kan helpen. Ik hoor het graag!
Groetjes,
Pharwin
Ook bij mij werkt de app niet op mijn iwatch, alle bovenstaande stappen gecontroleerd en staan goed. Ik moet wel zeggen dat ik eerst een iphone xr had en daar deed de app het wel op mijn iwatch 7 en sinds ik de iPhone 14 pro heb werkt het niet meer, ik moest wel een nieuwe esim op mijn telefoon zetten, weet niet of dat van invloed kan zijn. In de winkel weten ze het ook niet.
Ik hen ook een AW Ultra. Ook met het zelfde probleem. Versies kloppen. In app staat Apple Watch aan maar krijg melding krijgen dar deze functie aangezet moet worden.
Heb al een privé bericht van Pharwin gehad.
Ik ben al 3 maanden bezig 2x alle gegevens doorgeven 2x zou de technische dienst het oppakken maar tot nu nog niks opgelost en gehoord. Slecht zaak dit T Mobile!
Heb precies hetzelfde contact gehad, zou ook terugkoppeling krijgen ook nog steeds niks van tmobile.
Ik ben al 3 maanden bezig 2x alle gegevens doorgeven 2x zou de technische dienst het oppakken maar tot nu nog niks opgelost en gehoord. Slecht zaak dit T Mobile!
Krijg deze melding alle instellingen gevolgd die hier als tip zijn gegeven. Nieuwste software en versie van apps staan op telefoon. Schuifje aangevinkt
Hi
Is het inmiddels gelukt? Van welke variant maak jij gebruik? Zou je een screenshot kunnen delen van de melding die je krijgt? Zou je mij ook privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik met je meekijkene en eventueel doorzetten naar onze technische afdeling.
Op de Apple Watch ultra ook de melding dat het via de app moet worden aangezet vinkje staat aan, maar geen verbinding met de tmobile app. Alle stappen gevolgd die hier al zijn beschreven, waardeloos dit
Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik hoor graag van je!
Hoi Hajar,
ik blijf liever bij Pharwin die is er al mee bezig van begin af aan en anders lopen jullie tweeën door elkaar heen.
Mvg Reza.
Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik hoor graag van je!
Hi
Ik zie dat je op 11 oktober een bericht hebt gehad met dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je nogmaals je Apple Watch willen activeren zoals je eerder hebt gedaan? Als het niet lukt dan zet ik dit nogmaals door.
Hallo,
raar ik heb op 11 oktober geen bericht gehad ook niet in me spam en niet per sms nergens!
Heb weer geprobeerd te activeren en weer geen succes!
mvg Reza
Hi
Ik zie dat je op 11 oktober een bericht hebt gehad met dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je nogmaals je Apple Watch willen activeren zoals je eerder hebt gedaan? Als het niet lukt dan zet ik dit nogmaals door.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.