In hoeverre is een vast IPv4 adres (dan wel tegen meerprijs) (on)mogelijk?


In hoeverre is een vast IPv4 adres (dan wel tegen meerprijs) (on)mogelijk?

 

En voor telefonie de juiste instructies om een eigen modem (zonder t mobile apparatuur voor een telefonie vlan) te kunnen gebruiken (door uitspraak ACM) voor een RJ11 aansluiting?

NieuwNiet mogelijk

Zakelijk Internet: altijd snel en stabiel online | Odido Business → Kan bij Zakelijk Internet, niet bij particuliere abonnementen.


Zakelijk heeft geen sneller pakket dan 1gbit volgens de postcodecheck, terwijl particulier dat wel heeft. Ik zou toch graag extra willen betalen voor een vast IP-adres ook bij een niet-zakelijk abonnement.


Zakelijk heeft geen sneller pakket dan 1gbit volgens de postcodecheck, terwijl particulier dat wel heeft. Ik zou toch graag extra willen betalen voor een vast IP-adres ook bij een niet-zakelijk abonnement.

In plus 3 jaar aansluiting bij T-mobiel/Ododo de laatse maal meer dan 2 jaar terug een ander IP adres gekregen omdat ik aan het rommelen was met een eigen router.

Er bestaat ook zoiets als een DDNS services. De meeste routers zijn al voorzien met een mogelijkheid om bij een wijziging het gewijzijgde [dns-naam/ip adres] het internet op te slingeren.