ga niet in zee met Odido


even een tip voor potentiele klanten; ga naar KPN ofzo, want Odido is blijkbaar sinds het geen T-mobile meer is DRA-MA..

zit nu zo’n 3 weken zonder internet, 20 feb verdween om 00:05 het signaal en ik heb ook maar opgegeven te bellen met klantenservice, want het wordt gewoon NIET opgelost.

de monteur die bij me kwam op 29 feb. zei dat alles oke was maar er geen signaal was en Delta een ONT moest versturen.. als nieuwe klant krijg je binnen een paar dagen apparatuur, als bestaande klant zit je 2 weken te wachten en hoor je wat krekels..

dus neem van mij aan; Odido is het niet..

hiep hiep hoera, we zitten inmiddels een dikke maand zonder internet, en het bezoek van de monteur is ook 3 weken geleden, wat Delta allemaal gedaan heeft in die tijd? NIKS NAKKES NADA.. 

we hebben nog steeds geen dignaal, geen vervanging van ONT en ik hoor/zie niemand.

m'n zoon is vooral kwaad dat ik me elke keer via de klantenservice met een kluitje in het riet laat sturen "ja, 23 u geleden heeft Delta een update gegeven hoor”

“nu gaat er echt iets gebeuren, de backoffice is er echt mee bezig, u hoort van ons”

of ik vertrouwen heb dat het komende dagen echt opgelost wordt zoals beloofd? nee natuurlijk niet meer, maar heb zo geen zin naar het grote groene monster te gaan, contract van Odido te ontbinden en het dubbele te gaan betalen, maar ik zal er niet aan ontkomen, wil ik WOIII voorkomen thuis..