Skip to main content

Het komt op mij over dat er maar 1 persoon is binnen heel Odido die geautoriseerd is en de kennis heeft om klan hardware te registreren. Het is een wettelijk vereiste om dit mogelijk te maken (Beleidsregel Vrije Modemkeuze) 

 

Mijn tip: zorg dat jullie niet alleen afhankelijk zijn van 1 persoon, autoriseer meer mensen om deze eenvoudige handeling te kunnen verrichten. Ik merk op verschillende fora dat iedereen achter hem aan zit, hij heeft het druk en krijgt het allemaal niet bijgebeend; resultaat gefrustreerde klanten.

 

Het is echt geen rocket science om klant apparatuur te registreren dus het is mij een raadsel waarom jullie hier zo krampachtig over doen. Of is dit onderdeel van een ontmoedigingsbeleid t.a.v. Beleidsregel Vrije Modemkeuze 😏

Dit heeft niets met net neutraliteit te maken! Wel met de beleidsregel vrije modemkeuze en andere eindapparaten.

Het grote voordeel van Odido om met meerdere beheerders samen te werken en zo meer klanten een Odido aansluiting en klantvoordeel te kunnen bieden heeft tot gevolg dat er technische verschillen zijn tussen deze aansluitingen en het daarom niet eenvoudig is. Het is dus niet krampachtig, maar vergt gewoon wat extra expertise. Er is heus wel meer dan 1 persoon, denk bijvoorbeeld aan de verschillende moderators van Odido Thuis.