Gele knop TV afstandsbediening gebruiken voor map “Favorieten zenders” in de TV App


De gele knop op de TV afstandsbediening wordt niet gebruikt.

Is het mogelijk deze gele knop toe te wijzen aan de map “Favorieten zenders”? in de TV App.

Hoi @Befajomo, in het kader van beter laat dan nooit: ik ga dit navragen aan ons TV-team en kom er uiterlijk volgende week op terug! 😉

@Hans-Juriën Denk jij dat hier animo voor is/het technisch mogelijk zal zijn?


NieuwIdee in onderzoek

@Jason van Odido het begint met het begrijpen van het gewenste scenario. Momenteel is het zo dat je je favoriete zenders kan instellen om standaard toegepast te worden bij zappen, gids en zenderlijst. Dan hoef je nooit te switchen naar je favorieten.

@Befajomo waar wil jij de gele knop dan precies voor gebruiken? Wil je eenvoudig kunnen wisselen tussen ‘alle zenders’ en ‘favoriete zenders’? En waar wil je dat precies (bij gebruik van gids of tijdens tv-kijken)? En om de context te begrijpen: op welke apparaat gebruik je Odido TV momenteel?


Het probleem is met de update van de TV APP naar Odido verholpen, ik kan nu vlg mij(ik ben niet thuis) met de groene knop switchen tussen favorietenlijst, alle zenders en radio. En de app start nu op in de favorietenlijst. Dat was 4 maanden geleden nog niet zo 


Ik ben nu thuis, het is de gele knop waar je tussen de verschillende opties kan switchen, dus probleem opgelost. 


Helemaal helder: dank voor het terugkoppelen @Befajomo en jij bedankt voor je reactie @Hans-Juriën! Ik zet deze op AFGEROND.


Idee in onderzoekAfgerond