Maandelijks opzegbaar abonnement Vast/Mobiel


Na de fusie van het vroegere T-Mobile en Tele2 deden de bedrijven een aantal beloftes om de ACM en consumenten gerust te stellen. Een van die beloften was het maandelijks opzegbaar maken van zowel vaste als mobiele abonnementen. Dit al dan niet tegen meerprijs. 

In plaats van de belofte in te lossen verdween er afgelopen september nog een optie voor maandelijks opzegbare abonnementen. Tele2 bood namelijk wel maandelijks opzegbare abonnementen aan. Nu kun je alleen nog bij Ben zo’n abonnement afsluiten. Maar zoals iedereen weet, Ging Tele2 op in Odido
 

Ik wil de vrijheid om mijn abonnement op te kunnen zeggen wanneer ik dat wil. Ook vind ik dat Odido de oude belofte moet inlossen, ook al bestaan Tele2 en T-Mobile niet meer. 

Ik snap je sentiment, maar met de overgang en rebranding naar Odido zijn de oude beloften van 4, 5 jaar geleden niet meer geldend. Op zich heb je een fair point en ik juich maandelijks opzegbare, mobiele abonnementen zeker toe, maar voor Fixed heeft dat geen enkel nut en is het onmogelijk lucratief te maken met alle bijkomende kosten die providers maken voor aansluiten en lijnhuur.


NieuwNiet mogelijk