tv zender XMO


De zender XMO EEN ZENDERPAKKET BIJ ODIDO OOK DE ZENDER FILM BOK DE KLANT VAN Odido moet te zeggen krijg in het zenderaanbod.

Sorry @Sgremmen Welkom bij Odido maar wil je niet zo schreeuwen a.u.b. Lees de regels even.

Ik neem aan dat je het per ongeluk deed😂 

Ik begrijp niet veel van je vraag kan je het beter uitleggen? 

 Zie zenderoverzicht De klanten kunnen hun wensen kenbaar maken maar dan is het nog steeds aan de eigenaren van de zenders of ze tegen een redelijk bedrag bij Odido op het netwerk willen uitzenden.Al er maar 1 kijker is zal dat echt niet gebeuren 

 

 


@Sgremmen Je kan je wens ➡️ Wensen en suggesties ⬅️ hier kenbaar maken maar graag zonder hoofdletters. 
Fijne zondag

 

no capital letters please! 


Ik wil graag de zender XMO IN EEN ZENDERPAKKET OOK DE ZENDER FILM BOK

Moderator edit: schreeuwen is niet toegestaan op de Community (het gebruik van onnodige CAPSLOCK). Bij een 3e waarschuwing gaan we over op een permanente ban. 


Hoi @Sgremmen ,

Even de reacties lezen graag. Dus niet schreeuwen en gebruik de aangeboden oplossing om he wensen voor tv pakket of zenders kenbaar te maken.


Mod edit: topic is geconverteerd naar een idee.


NieuwNiet mogelijk

Het is niet mogelijk voor ons om zelf adult-zenders aan te dragen als wens. Ik hoop uiteraard voor jou dat je wens ooit gehonoreerd wordt: bedankt voor het aandragen van dit idee!