geen onndige afspraken maken en updates geven!


Ik ben op 12-01-2024 verhuist. verhuizing 21-12-2023 doorgegeven aan odido. 

internet zou op 12-01-24 ingaan alleen is dat verplaats naar 15-01-24 (geen probleem is 2 dagen)

nu is 21-01-24 en nog steeds geen internet. 1st lag het hij de netwerkbeheerder die gaf aan ligt bij odido. toen heeft odido gezegt ja woensdag doet die het 100% maar nee niks. toen werd het vrijdag weer niks. nu moeten we nog langer wachten omdat er een ‘dubbele aanvraag’ is en de mensen die dat kunne fixen of wat dan ook werken niet in het weekend . 

al een week zonder internet. geen compensatie aangeboden waar k daadwerkelijk iets aan heb. 

zo klaar om continu van het kastje naar de muur gestuurd te worden. zodra onze abonnementen afgelopen zijn maar is denken aan overstappen.

 

van tmobile naar odido sinds dien een drama

 

 

 

 

NieuwAfgerond

Ook dit is geen wens of idee. Graag een topic aanmaken in het juiste sub-forum.