[WINACTIE] Maak nu kans op een LG WK7 wifispeaker! 📶



Toon eerste reactie

315 reacties

Omdat ik (muziek)doof ben en behoefte heb aan een krachtig geluid, verdien ik een goede speaker, en dat is deze LG WK7 zeker !

Het wordt wel een keer tijd voor een fatsoenlijk stukkie muziek bij ons thuis

Wij gaan vaak met de caravan op pad en het fijn om ook daar goed geluid te hebben. En dat kan heel fijn met deze mooie speaker.

Ik ga in de zomer trouwen en laat nou net een goede speaker te winnen vallen om onze eerste dans telkens weer te kunnen herbeleven, privé in onze woning! Ik zou om onze favoriete nummer te kunnen afspelen graag deze speaker willen winnen!

Voor op mijn slaapkamer wanneer ik niet kan slapen. 

Op mijn werk wanneer er leuk 70s, 80s weken op de radiostations zijn.

Mee op vakantie naar Ameland en Texel en Overijssel. 

Achter in de tuin tijdens een zomerdag. 

Kortom, te veel goede redenen om hem te winnen.

De ultieme draadloze speaker voor een t-mobile unlimited gebruiker👏

Ik zou de speaker graag willen winnen om met de kids voor het eerst hun eerste dansje op de muziek te doen😅

We gaan komend voorjaar flink klussen aan ons nieuwe huis! Als je aan het schilderen bent is het zoveel leuker met een muziekje, en zoveel handiger als daarna niet je speaker en/of telefoon onder de verf zit 😉 dus hij zou uitstekend van pas komen!

Deze speaker zou een uitkomst op kantoor zijn! Samen met collegas onze favoriete muziek (Deezer) streamen!

YESS!, nu al zin in!😃 #arbeidsvitaminen

Waarom ik deze graag zou willen winnen.  Simpel, omdat het kan....... toch !

als 67 jarige toch een beetje bij de tijd blijven met zo'n mooie speaker
en lekker ontspannen muziek luisteren

Dit is een geluidsbox waarmee je Forever young van Alphaville tot in het diepst van je haarvaten laat doorklinken en nasuizen.

 

Een musthave!

Reputatie 1

Reden waarom ik hem zou willen ontvangen:

 

Niet omdat het moet maar omdat het kan.

 

Greetzz

Des

Omdat ik oud ben en niet zonder zo' n speaker kan!!

Bij het mantelzorgen voor mijn ouders en schoonmoeder, is het gezellig om samen naar oude liedjes te luisteren, luidkeels mee te zingen en -voor zover mogelijk- een dansje te doen. Zo'n bluetooth speaker kan de feestvreugde alleen nog maar verder verhogen!

Geweldig als we 'm zouden winnen! 

Ik wil deze speaker echt heel graag omdat ik een muziek/ radio - mens ben en meestal in de keuken sta als ik vrij ben. Omdat ik in de zorg werk en geen tijd heb voor mijn mobiel laat staan iets anders, zou ik het zeker waarderen deze speaker te bezitten. Met deze speaker kan ik mijn tijd in de keuken ook nog gezelliger maken… 🎵 Lekker muziek uit deze speaker op de achtergrond en gaan met die banaan!!

Ik ben pas geopereerd en moet nog heel veel in bed liggen dus goede muziek uit een geweldige speaker zal mijn tijd in bed een heel stuk aangenamer maken. 

Graag zou ik deze speaker winnen , staat allang op mijn verlanglijstje☺️

heerlijk voor binnen buiten of waar dan ook . 

Ik zou graag deze speaker willen winnen voor mijn tante. Ze houd ontzettend van muziek en op deze manier kan ze ook deze tijd lekker naar muziek luisteren. 

Ik zal graag willen winnen omdat, mijn oudste zoon op 20 maart 9 word. Hij houd gruwelijk veel van muziek dus dit zal een geweldig kado zijn om te kunnen geven. Iederen veel succès!!!

 

Na een verhuizing en een gebroken relatie zou ik deze speaker goed kunnen gebruiken om mijn nieuwe plekje af te maken. En om mezelf, familie en vrienden op te vrolijken met muziek.

Dit is de ultieme toevoeging aan onze woonkamer dit moet ik winnen.

Van de zomer lekker met m'n vrienden op het terras in de tuin genieten van de muziek uit deze speaker, streamend vanaf m'n telefoon!

Lijkt me heerlijk...

Top! Eindelijk een speaker voor mezelf zonder dat ik hem altijd kwijt ben aan de pubers die nooit weten waar hij is! (En ik weer noodgedwongen via de tv mijn muziek moet luisteren.) Om te huilen!

Ik zou 'm graag willen winnen om in de klas te gebruiken, voor als we bewegend leren spellen spelen. 

Reageer