Het is Say Something Nice day! Grappig eigenlijk dat er een speciale dag voor bedacht moet worden. Zou het elke dag niet zo moeten zijn dat je iets liefs zegt of doet? Ik vind positiviteit zo belangrijk en daarbij hoort lief zijn voor elkaar. Nou vindt niet iedereen het makkelijk om wat aardigs te zeggen en dus willen we je een handje helpen.
Â
Tip 1:
Geef een compliment aan een vriend, familielid of collega. Dat kan gaan over een werkprestatie, maar ook bijvoorbeeld over iemands outfit. Zo lang het maar aardig en gemeend is!
Tip 2:
Waardeer een aspect van iemands persoonlijkheid. Dit is een manier om iets aardigs te zeggen. Iedereen heeft Ă©Ă©n eigenschap die opvalt, iets dat hen uniek maakt en door het positief te benoemen kun je iemands dag toch wel goed maken.
Tip 3:
Bedank je partner, een vriend(in), familie en/of collega voor zijn of haar aanwezigheid. Mensen horen graag dingen als: âIk wil je bedanken dat je een vriend bent. Ik weet niet wat ik zou doen zonder jou in mijn leven. " En we hebben allemaal mensen waar we zo over denken. Zorg ervoor dat je op de National Say Something Nice Day het gevoel aan je vriend of kennis onder woorden brengt en kijk hoe de glimlach op hun gezicht verschijnt.
Tip 4:
Vind je woorden toch lastig? Zeg het met chocola! Het merk Merci heeft het halve werk voor ons gedaan en daar wordt ieder mens wel gelukkig van.Â
Met deze tips zul je (vanaf) vandaag zeker iemand blij maken!Â
En bij deze wil ik ook iedereen op de Community bedanken voor jullie inzet, interactie met ons en elkaar, maar ook vooral voor het scherp houden van ons allemaal. Samen gaan we ervoor zorgen dat dit de beste online Community blijft!Â
Wie ga jij vandaag blij maken?