Beestjes, bewegende schepsels, gezelschapsmormels oftewel: huisdieren. Graag zet ik mijn monsters in de spotlight. Ik heb twee katten genaamd Lizzy (3 jaar) en Lara (1,5 jaar). Ze maken een werkdag thuis nooit saai. Vaak komen ze even buurten in de werkkamer om even een kopje te geven of springen ze in mijn nek om zo vervolgens bovenop de kast te komen. Naast de gekkigheid, is dit toch een bijdrage aan een positieve werkdag en zit ik niet de hele dag helemaal alleen in mijn kamer. Ik show jullie graag wat kiekjes van wat ik zoal te zien krijg op een dag!
Lara
Mijn kleine lieve aandachtzoekertje. Het leuke aan Lara is dat zij altijd om aandacht vraagt. Maar wanneer je dan eindelijk geen nee tegen dat schattige koppie kan zeggen en de drang voelt om haar aandacht te geven, dan is ze ‘high class’ en mag je haar niet aanraken. Écht een vrouwtje!
Lizzy
Mijn draakje. Laat je niet verleiden door die grote schattige ogen. Deze man, jaaa het is een mannetje, is de grootste onruststoker van de twee. Van het slopen van de bank en het verslinden van plastic tassen tot aan het in mijn nek springen om op de kast te komen. Daarnaast houdt hij er ook van om vertroeteld te worden, vooral over zijn buikje.
Maak je geen zorgen dat er niet gewerkt wordt, deze twee mormels houden mij ook dagelijks goed in de gaten!
Niet te vergeten, maar Anton de meeuw houdt mij ook nauwlettend in de gaten, je voelt je spontaan onder druk gezet! Goed teken of niet?
Ook ben ik reuze benieuwd naar jullie huisdieren, share de leukste foto’s en verhalen hieronder in de comments!