Halloween is niet meer weg te denken uit Nederland. Van Walibi fright nights tot verkleed langs de deuren gaan voor trick and treats. Maar de meeste van ons griezelen liever thuis met een eng boek of een scary movie. En deze scary holiday wordt nog enger met de films die ik jullie ga aanraden!
Doctor sleep op Netflix
Wie heeft geen nachtmerries gehad van The Overlook hotel in The Shining? In Doctor sleep zien we hoe kleine Danny 32 jaar later in aanraking komt met de mysterieuze sekte The True Knot. (Iets met kinderen opofferen enzo. ) Super eng! Check it out!
The Conjuring collectie op Netflix
Ik krijg oprecht de kriebels van het idee van duivelse entiteiten en duistere energieën in een huis. Voeg daar een regenachtige avond aan toe en je hebt een fright night in huis! The Conjuring collectie is daarom aan te raden voor een scary movie night!
Pet Semetary op Netflix
Een landelijk huis in the middle of nowhere, een dierenkerkhof en dode dieren die tot leven komen. Als dat geen formule is voor een griezelige film dan weet ik het ook niet. Checken dus!
Hocus Pocus op DisneyPlus
Voor een griezelige familie avond kun je Hocus Pocus opzetten. De ultieme Halloween film! Maak het extra scary door ‘’I smell children’’ te fluisteren in de oren van je kids.. Of ga ik weer te ver met deze tip?
Ghostbusters op Netflix
Als een gekke Moderator je zojuist een belachelijke tip heeft gegeven, you know who you should call? Ghostbusters! Een gegarandeerde Halloween hit voor de kids! Hajar heeft zojuist jullie familie avond gered met deze tip. Of naja de Ghostbusters hebben jullie gered. Hoe dan ook, deze klassieker is niet te missen en gelukkig nu te zien op Netflix!
More movies please
Dit zijn films die op dit moment niet op Netflix, Videoland of Disney staan, maar wel echte must sees!
- The Exorcist
- Practical magic
- The Shining
- Orphan
- Gremlins