Goede voornemens! Ieder jaar weer krijg je dezelfde vraag en vaak roepen we allemaal maar wat, maar houden wij er ons zelden aan. Dit jaar wordt het voor mij anders! Ik deel graag mijn 5 goede voornemens met jullie.
De afgelopen 2 jaar zijn zwaar geweest voor iedereen zowel fysiek als mentaal. Dus dit jaar ben ik van plan om dingen te doen waar ik happy van word en waar ik veel positiviteit uit kan halen.
1) Meer tijd besteden aan familie
Ik ben echt een familiemens en geniet van elk moment die ik kan besteden met ze. Corona heeft voor veel afstand gezorgd tussen familie en vrienden. Ik ben daardoor gaan beseffen dat ieder moment met je geliefden kostbaar is. Mijn ouders zijn inmiddels bejaard en ik merk dat ik ieder moment met ze echt tot mij opneem. Ik geniet van iedere lach en iedere knuffel die wij samen delen. Ik probeer veel ervan ook vast te leggen zodat ik deze momenten niet snel zal vergeten.
2) Selfcare
Ik ga dit jaar beter voor mijzelf zorgen. Dat houdt in gezondere voeding, meer bewegen en meer lezen. Ik ga mijn lichaam en ziel voeden met heel veel goeds!
3) Creatief bezig zijn
Ik wil nieuwe creatieve dingen proberen. Ik heb nog geen idee wat ik echt leuk ga vinden, maar ik ga op onderzoek uit!

4) Meer offline leven
De afgelopen 2 jaar leefde ik vooral online. We werken thuis en besteden al onze vrije tijd ook thuis. Ik merk dat ik dan de hele dag op mijn telefoon zit of voor de tv te Netflixen. Prima tijdverdrijf hoor, maar dat houd je ook niet lang vol. De tijd is voorbij gevlogen en ik heb echt goede films en series gezien, maar ik kan niet wachten om weer buiten af te spreken met vrienden en meer genieten van de real world.
5) Koken en bakken
Ik kan aardig koken, maar er zijn nog zoveel gerechten die ik wil uitproberen. Thuis ga ik al snel voor iets makkelijks dus ik wil meer experimenteren in de keuken. Oja, en bakken daar bak ik niks van dus als jullie tips hebben, deel ze graag met me!