Playlists in Deezer (of concullega's) zijn heerlijk. Of het nu een passende is voor bij het sporten, bij een koffiemomentje of 's avonds op de bank. Altijd heerlijk om die favoriete nummers voorbij te horen komen. Of als het een algemene playlist is; nummers ontdekken of herontdekken. Laten we samen T-Mobile Community Playlists maken. Iets voor ieder wat wils voor verschillende momenten. Zo luister ik zelf graag naar passende playlists bij het sporten. Heerlijk om op bepaalde beats te lopen. Ik stel dus in de basis 4 playlists voor: T-community users faves, T-community sports, T-community rocks, T-community ambient en nu ook T-community funky soul, maar mocht je nog een ander goed idee hebben, dan staat dat altijd open. Het is immers een van gebruikers voor gebruikers community.
Om het ook voor iedereen toegankelijk te houden stel ik voor om per playlist 5 nummers voor te dragen. Goed om wel eerst te checken of de nummers beschikbaar zijn in Deezer. Het is niet leuk om 10 keer hetzelfde nummer in een iets ander sausje te horen, dus laten we geen alternatieve versies van hetzelfde nummer aandragen. Ook te veel van 1 artiest lijkt me niet tof. Afwsisseling is key. Al kunnen nummers natuurlijk in meerdere playlists voorkomen. Willen we een nummer dan vervangen, dan kunnen we dat natuurlijk altijd in dit topic bespreken. Geef dus gerust aan als je 1 van jouw nummers wil vervangen. Aanvullingen, feedback of ideeën zijn altijd welkom.
Mijn voordracht is nog work in progress, maar een eerste aanzet.
T-community users faves aDeezerlink]
- Cash - Hurt
- Queen - Innuendo
- AC/DC - Thunderstruck
- Rag 'n’ Bone Man - Wolves
- Nirvana - Lithium
T-community sports Deezerlink]
- Willy William - Ego
- Calvin Harris, Rag'n'Bone Man - Giant
- Rammstein - Keine lust
- Will.i.am ft. Britney Spears - Scream & Shout
- Nirvana - Smells like teen spirit
T-community rocks tDeezerlink]
- Rammstein - Deutschland
- Metallica - One
- Marilyn Manson - Sweet Dreams
- Rolling Stones - Paint it black
- David Bowie - Heroes
T-community ambient yDeezerlink]
- Cash - Hurt
- Animals - House of the rising sun
- Queen - Days of our lives
- Rag 'n’ Bone Man - Wolves
-
Nick Cave And The Bad Seeds - Red Right Hand
T-community Funky soul yDeezerlink]
- Louis Armstrong - La vie en rose
-
James Brown - People Get Up And Drive Your Funky Soul
-
Otis Redding - Hard to handle
-
Jamie N Commons - Lead Me Home
-
Delta Spirit - Running
Zal de playlists bij iets meer suggesties optuigen. En nog best lastig om te kiezen. ;)
UPDATE: Nieuwe lijst ‘T-community funky soul’ toegevoegd!