Deze dag is natuurlijk perfect om iedereen in de maling te nemen. Deze keer zijn niet de klanten de dupe van mijn grappen, maar mijn allerleukste collega’s! Perfecte timing om op kantoor te zijn. Wil jij weten wat ik heb uitgespookt? Lees dan snel verder!
Lockscreen aanpassen
Wat is er nou leuker dan het lockscreen van je collega’s stiekem aan te passen, naar een scherm waar ze van schrikken? Uiteraard moest ik hiervoor de prachtige creatie van
Achtergrond aanpassen
Alleen het lockscreen aanpassen is natuurlijk niet het enige wat ik heb uitgehaald. Ik heb uiteraard ook de achtergrond bij collega’s aangepast toen ze even niet aan het opletten waren. Ze probeerden na de fantastische T3 foto dan ook in te loggen en kregen het volgende te zien. Net alsof ze het T3 virus te pakken hadden!
Redactie vooruitblik
Ook zijn we met redactie begonnen met de voorbereidingen voor de nieuwe themamaand. Op een dag als vandaag, kan dat natuurlijk niet zonder grappen en grollen. We hebben alle collega’s in het kantoor met verbazing achtergelaten en warm gemaakt met de sneak preview van wat er komende maand gaat komen. Ben jij nu ook nieuwsgierig? Houd dan maandag de fun-sectie goed in de gaten!