ik heb deze week netjes een bedrag overgemaakt ivm de regeling nu geeft hij in de app nog steeds aan dat die niet betaald is deze heb ik handmatig overgemaakt en is betaald maar hij blijft zeggen je bent te laat met betalen dat terwijl de betaling gewoon netjes voldaan is geworden hoe kan dit dat dit niet zichtbaar is in de t mobile app
Bedoel je handmatige overschrijving?
Als je Vrijdag 24 september betaalt hebt, ontvangt T-Mobile als het goed is, op zijn vroegst de betaling pas op Maandag 27 september (gisteren dus). Helaas ligt het er op dat moment dan nog aan hoe snel de financiële administratie deze betaling ziet en verwerkt heeft.
Bij betaling via iDeal zou deze als het goed is dezelfde dag of hooguit de volgende dag verwerkt moeten zijn.
David pakt de case al op, dus hoop dat de betaling snel verwerkt wordt voor je.
Hoi @Vondenhoff,
Zou je mij via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Ik ga dan even controleren of wij de betaling ook daadwerkelijk hebben ontvangen.
Ik zie jouw bericht graag tegemoet!
De betaling is op vrijdag 24 september gedaan handmatig en klantnummer staat er bij vermeld inderdaad bij de omschrijving
Hallo @Vondenhoff
Wanneer had je de betaling gedaan?
Bij een handmatige overboeking kan de verwerking tot 2 werkdagen duren en had je ook je klantnummer vermeld in de omschrijving?