@carientsjee
Je hebt hierover al
een eigen topic geopend. Zou je daar gewoon op hulp willen wachten? Het is niet toegestaan je probleem op meerdere plekken op het forum aan te geven.
Hoe kan ik mijn t-mobile facturering via de huidige gmail overzetten naar een andere gmail die ik tegenwoordig gebruik? Heb meerdere mods pb gestuurd maar die liggen nog te slapen of hebben een vrije dag denk ik
Hallo Onur,
In verband met de drukte waren we niet in de gelegenheid om eerder te reageren. Onze excuses hiervoor. Daarnaast is het volgens de huisregels niet toegestaan om direct een privébericht te sturen naar moderators. We behandelen alle vragen in het openbaar, tenzij anders er privé gegevens gedeeld moeten worden.
We helpen je natuurlijk graag verder. Je kan met je oude account inloggen op Google Wallet;
- Log in op https://wallet.google.com
- Ga naar onderdeel Betaalmethoden
- Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'
Daarna kan je in de Google Play store inloggen met je nieuwe Gmail adres en opnieuw kiezen bij het aankopen van een applicatie voor betalen via mijn factuur.
Laat je ons weten of het hiermee is gelukt? Ook voor andere vragen of verzoeken kan je altijd bij ons terecht!
Dat werkt ook niet. Had een tijdelijke google account aangemaakt om het via die account te proberen en daar lukte het wel om via factuur apps aan te schaffen. Maar met mn eigen google account lukt het niet gebruikte die account ook voordat ik mijn abonnement had verlengd met nieuwe nummer dacht zelf dat misschien daar iets verkeerd mee was gegaan. Hoop dat er een oplossing voor is.
Groetjes, Onur
Zojuist heb ik via wallet google mn oude persoonlijke gegevens verwijderd en de nieuwe ingevoerd en opgeslagen en nu ik een aankoop probeer te doen krijg ik de volgende foutmelding: De sms voor accountverificatie kan niet worden verzonden. Probeer het opnieuw.
Goedemorgen Onur.A,
Jammer om te horen dat het nog niet gelukt is! 😞
Zou je de verschillende stappen op
deze support pagina van Google eens door willen nemen? Vanuit onze kant is er namelijk geen blokkade actief waardoor je hier geen gebruik van zou kunnen maken. Ik hoop dat je er met de tips van Google uitkomt. Mocht dat niet het geval zijn, laat je het dan even weten? Dan sturen we het naar onze technische jongens door. 🙂
Morgen, ik heb alles wat er staat geprobeerd maar niks is gelukt. En sommige oplossingen waren bij mij niet van toepassing omdat ze om de betalingsoplossingen gaan die al toegevoegd zijn. Bij mij is het niet mogelijk om deze toe te voegen omdat mn account niet geverifieerd kan worden. 😞
Hallo, jullie hebben vorige week telefonisch contact proberen te zoeken met mij over dit probleem, maar toen was ik op vakantie. Ik heb ondertussen een aantal keer geprobeerd de klantenservice te bellen maar krijg iedere keer het bericht dat de wachtrij lang is en ik beter een andere keer terug kan bellen. Is het voor jullie misschien mogelijk mij deze week te bellen? bij voorkeur op dinsdag avond of woensdag avond na half 7 of op vrijdagmiddag.
@Onur.A,
Vervelend dat het nog steeds niet gelukt is. Om dit probleem voor je door te kunnen zetten heb ik nog wel een aantal gegevens nodig. Ik heb je een privébericht gestuurd hierover en zie je reactie graag tegemoet. :)
@Michiel2803,
Goed dat je contact opneemt! Ik zie in het onderzoek dat wij aangemaakt hadden voor je dat het issue is opgelost. Zou je eens kunnen checken of het allemaal weer naar behoren werkt? :8
Hallo Amy, ik heb het even gecontroleerd en het is inderdaad helemaal opgelost. Bedankt!
Hey Michiel,
Super! Thanks voor de terugkoppeling. 🙂
Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen, let me know!
Hoi,
Ik zie op mijn factuur staan dat aankopen via de Google App Store zijn verwerkt, maar deze zijn ook al van mijn rekening afgeschreven via PayPal!
Wat moet ik nu doen?
Groet, Sanne.
Met 2 accounts lukt het nog niet na bovenstaande tips.
Fam.bijwaard
Succesvol 12-8_2016
Onsuccesvol 30-8-2016
Rens.bijwaard
Succesvol 8-8-2016
Onsuccesvol 30-8-2016
Wel op 22-8 nieuwe simkaart geactiveerd
@Sanne,
Je hebt ondertussen contact gehad met een van mijn collega's via de Chat. Mijn collega heeft een creditnota voor je aangemaakt. De kosten zullen verrekend worden met je aankomende factuur.
@Bijwaard,
Heb je de tips uit de openingspost van dit topic al doorgenomen? :8 Mocht het nog steeds niet lukken zou je mij dan in een privébericht de bijbehorende 06-nummers van de twee accounts willen sturen? Of gebruik je ze beiden op het 06-nummer waarmee je bent ingelogd hier? Ik hoor het graag van je, dan kunnen wij dit voor jullie doorzetten.:)
Beste moderators, we zijn 2 weken verder en heb nog steeds niet gehoord hoe het er voor staat. Ik kan nog steeds geen aankopen via factuur doen. Hoeveel werkdagen of tijd gaat het nog duren. Graag wat meer info over de stand van zaken. Groetjes, Onur
Ik kan ook geen aankopen meer doen. Ik heb pas een nieuwe simkaart in mijn gsm gekregen, de tips uit de openingspost helpen niet. Ook heb ik geen blokkades, betalingsachterstand oid. Als ik iets probeer te bestellen dan heb ik niet de mogelijk om voor betaling via t-mobile te kiezen. Voorheen nooit problemen mee gehad. Laatste aankoop is 11-08-2016. Zou fijn zijn als jullie me kunnen helpen. Groeten Lex
Werkt nu weer wel. Nog een keer cache geleegd van app store en nu staat t-mobile er wel weer bij de betaalmogelijkheden.
@Onur.A,
Ik begrijp dat je zo snel mogelijk weer gebruik wilt kunnen maken van deze optie! Ik zie dat de IT-afdeling nog druk bezig is om het probleem te onderzoeken. De verwachting is nu dat het uiterlijk 19/9 is opgelost. We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!
@Lex1234,
Wat goed om te horen dat het uiteindelijk toch is gelukt! Ik zie jouw aankoop ook terug op jouw My T-Mobile, dus het is goed gegaan 🙂 Laat je het weten als we nog iets anders voor je kunnen betekenen? We helpen je graag!
Ik ben gisteren gebeld door T-mobile dat het probleem was verholpen en dat ik aankopen zou gaan kunnen doen. Helaas is dit niet het geval ik kan nog steeds geen aankopen doen via factuur. Ook vind ik dat het gewoon allemaal veel te lang duurt. Zou ik nog verder kunnen geholpen worden?
Hey Mhmmd,
Wat gek! Het zou gewoon wel weer moeten werken!
Zou je de volgende stappen nog eens willen doorlopen:
Log de Google account uit op het toestel
>Zet de wifi uit
>Zet het toestel uit
>Zet het toestel weer aan
>Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
>Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
>Als dit gedaan is mag je wifi weer aanzetten
Betalen via T-Mobile Factuur werkt nog steeds niet, wat nu?
In sommige gevallen moet de betaalmethode opnieuw ingesteld worden. Jouw registratie moet verwijderd worden, zodat je alsnog apps kan betalen via jouw T-Mobile Factuur. Volg daarvoor de volgende stappen:
>Log in op https://wallet.google.com
>Ga naar onderdeel Betaalmethoden
>Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'
>Bij een volgende aankoop staat in het bevestigingsscherm een pijltje bij de prijs, door daarop te klikken kun je opnieuw de betaalmethode kiezen.
Wil je laten weten of dit gelukt is? :8
Beste Amy,
Bedankt voor je snelle reactie. Helaas werkt het nog steeds niet nadat ik je instructies heb uitgevoerd. Ook kan ik geen aankopen doen met Paypal maar dat is een ander verhaal natuurlijk. Ik weet niet of het wat uitmaakt maar ik probeer een aankoop te doen in de app zelf. Dus niet direct via Google play.
Hi Mhmmd,
Ook direct in de app zou het moeten werken, dat zou geen verschil moeten maken. Heb je ooit wel eens geprobeerd om via de Google Play Store direct iets aan te schaffen? Zo ja, lukte dit wel?
Zou je anders kunnen aangeven om welke app het gaat en om wat voor bedrag of bedragen? Misschien zit daar een probleem waardoor het niet lukt.
We horen het graag van je! 🙂
Beste mods,
Volgens Thalina zou de probleem vandaag opgelost moeten zijn voor mij. Helaas is dit niet het geval heb mijn google account uitgelogd mobiel opnieuw opgestart en weer ingelogd (uiteraard stond de wifi uit toen ik dit deed) heeft geen effect gehad. Via wallet google de optie verwijderd en opnieuw via play store toegevoegd maar betaling word nog steeds geweigerd. Gelieve mij meer info geven over de stand van zaken.
Groetjes,
Onur
Beste,
Ik wilde vandaag voor het eerst een in app aankoop doen maar krijg de volgende foutmelding "De sms voor accountverificatie kan niet worden verzonden. Probeer het opnieuw".
Ik heb geen betalingsachterstand of blokkade. Ik heb dat google account uitloggen en mobiel opnieuw opstarten geprobeerd maar krijg bij het opnieuw inloggen van mijn google account dezelfde melding als ik voor Factureren via T-mobile kies. Dit is voor mij nieuw en heb dus ook bij betaalmethode op https://wallet.google.com niks staan.
Ook heb ik in de app store zelf een betaling willen doen om zo te registreren voor de tmobile betaalmethode maar tevergeefs. Mijn username zou Jimme Bruining moeten zijn.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt 😃
@Onur,
De verwachte datum waarop het probleem opgelost zou zijn was inderdaad gisteren. Ik heb gelijk gekeken in het systeem of er inmiddels een oplossing is. Ik zie dat mijn collega's de afgelopen dagen hard bezig zijn geweest met het vinden van een oplossing. Het probleem blijkt alleen ingewikkelder te zijn dan gedacht en ik zie dat er meer klanten zijn met hetzelfde probleem. Mijn collega's van de IT-afdeling hebben daarom een 'incident' aangemaakt om dit verder te onderzoeken en uiteraard om zo snel mogelijk met een oplossing te komen! Sorry dat het zo lang duurt!
@Jimme,
Welkom op het forum! :)
We gaan je zeker helpen! Goed dat je alvast aangeeft wat je allemaal hebt geprobeerd, dat scheelt weer een aantal stappen. Ik zie in het systeem inderdaad dat je geen blokkades hebt waardoor dit zou kunnen komen. Heb je misschien geprobeerd om een app aan te schaffen die duurder is dan 70,00 euro? Per aankoop geldt er namelijk een limiet van 70 euro. Mocht dat niet het geval zijn, heb je dan de volgende stappen al eens doorlopen?
Heb je in de laatste 10 dagen een update gedaan van de Android versie, Google Play, Google wallet of de beveiliging? Of heb je misschien een nieuwe sim geactiveerd of heb je een ander 06-nummer gekregen? Dan kan hierdoor de betaalwijze in de war zijn. Volg in dat geval de volgende stappen:
- Log de Google account uit op het toestel
- Zet de wifi uit
- Zet het toestel uit
- Zet het toestel weer aan
- Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
- Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
- Als dit gedaan is mag je wifi weer aanzetten
Als dit ook niet helpt, kun je mij dan de volgende informatie sturen
in een privébericht:
• IMEI-nummer van jouw toestel
• Google-account van de klant (username)
• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, graag aangeven.
Ik zie je reactie graag tegemoet!