Hallo ik heb op 11/9/15 mijn laatste aankoop kunnen doen via facturering sinds deze maand nogmaals geprobeerd maar krijg ook de optie niet meer op mn tablet zoals ik voorheen wel had en bovenstaande stappen werken niet?
Ik ben vanmorgen gebeld en vanmorgen een berichtje van jullie gekregen dat ik weer aankopen kon doen bij google playstore maar tot op heden lukt het mij nog steeds niet om aankopen te doen graag het probleem oplossen met vriendelijke groeten erica ten kleij
Ps het werkt niet op mijn tablet met data bundel .op mijn telefoon werkt het wel weer gelukkig gr erica ten kleij
Hi Sloffie,
Welkom op het T-Mobile Forum!
Goed dat je zelf al onderzoek hebt gedaan. Jammer dat het niet tot een oplossing leidde. Zou je ons in een
privébericht de onderstaande gegevens willen sturen?
• IMEI-nummer van het toestel
• Google-account van de klant (username)
• MSISDN van de klant
• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur?
Hoi Erica,
Bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te lezen dat je nu wel aankopen kan doen via je mobiele telefoon. Heb je een apart abonnement voor je tablet of gebruik je een MB-verdeler? Waar gaat het precies fout? Zou je mij het 06-nummer van je tablet willen sturen in een
privébericht?
Wat is dat voor ongein nu kan ik niks meer kopen op mijn telefoon krijg weer de melding er wordt een verifatie maar uw provider verstuurd ik heb gisteren nog kumnen kopen ik wordt er een beetje beu van gr erica ten kleij
Hey Erica,
Wat onhandig dat het nu weer niet meer lukt! Kreeg je nu weer dezelfde foutmelding als je eerder ook had? In dat geval kunnen we het weer doorzetten naar onze technische afdeling. Excuses dat het niet direct helemaal was opgelost!
Houd je trouwens het bovenstaande bericht van Issam gezien? Hij had je gevraagd om een privébericht te sturen naar hem met meer informatie over je tablet. Ik begreep van Issam dat hij nog niets had ontvangen. Met wat meer informatie kunnen we je gerichter helpen. 🙂
We zien je reactie graag tegemoet Erica!
Helaas voldoe ik aan alle criteria die is opgenoemd in het eerste bericht. Maar alsnog doet het probleem zich voort nadat ik de betaalmethode heb verwijderd en vervolgens weer heb toegevoegd. Mijn google account is (denk ik): (prive bericht verstuurd). Ik doe voor het eerst een aankoop via factuur.
Hi Mhmmd,
Goed dat je hier mee aan de slag bent geweest. Wie heb je een privébericht gestuurd. Zou je mij anders een privébericht willen sturen met de onderstaande gegevens?
• IMEI-nummer van het toestel
• Google-account van de klant (username)
• 06-nummer van de klant
• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur?
Alvast bedankt!
Hallo,
Vandaag probeerde ik een aankoop te doen op de Google Play Store via T-Mobile facturen en ik kreeg de volgende foutmelding: ''Uw account komt niet in aanmerking voor mobiel betalen. Neem contact op met uw mobiele provider''. Dit vind ik wel gek, want ik ben al jaren klant van T-Mobile. Ik heb een abonnement maar geen Data Connect of Flex-abonnement. Ook heb ik geprobeerd met een andere Google-account te betalen, maar dat werkte ook niet. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.
Hey Serge,
Goed dat je aan de belt trekt!
Er staat momenteel een blokkade op het betalen van producten in de Google Play Store via de T-Mobile Factuur. Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd.:)
Wil je laten weten of het nu wel werkt?
Hoi Amy,
Het werkt weer, dank u wel! 😃 Net op tijd voor de korting van Nova Launcher Prime. 🙂
Hey Serge,
Dat is nog eens goede timing 😉 Fijn om te horen Serge! Veel plezier er mee!
Ik heb je instructies voor Google account verwijderen opgevolgd.
Hielp niet dus heb ik (dachtik) je instructie wallet.google oplossen opgevolgd.
Maar ik kan mijn telefoonnummer niet als betaalmethode weer toevoegen. Alleen een creditcard kan ik toevoegen.
Ik denk dat ik het verkeerd heb gedaan.
Ik heb bij wallet-google bij het telefoonsymbool op verwijderen geklikt
Is dit nog op te lossen?
Hi Lofonoompje,
Mijn collega Hajar heeft vanmiddag in
dit topic op je gereageerd.
Wil je er in het vervolg op letten dat het volgens de
huisregels niet toegestaan is om dubbel te posten? Alvast bedankt! 🙂
Hallo T-mobile,
Ik heb nog niet gebruik gemaakt van de service direct factureren via T-mobile.
Ik wil dit graag instellen maar krijg de optie niet te zien in de google play store.
Ik heb alle bovenstaande opties doorlopen en niets blijkt te helpen.
Mijn google account is vromansmichiel
Ik hoor graag of jullie iets kunnen doen voor mij.
Hey Michiel 2803,
Heb je jezelf via
deze manier proberen aan te melden?
Zou je concreet aan kunnen geven wat je precies geprobeerd hebt? Dit hebben we nodig om een onderzoek te starten en dit door te zetten.
We horen het graag van je!
Hey David, het probleem is dat de optie 'Facturering via T-Mobile inschakelen' niet te zien is. Ik heb mijn oude creditcard verwijderd maar zelfs dan is die optie nergens te zien.
Hi Michiel2803,
Voor de zekerheid wil ik je vragen of je dit stappenplan had doorlopen:
• Log de Google account uit op het toestel. Het uitloggen uit het Google account gaat via de instellingen in het toestel bij Accounts.
• Zet de wifi uit
• Zet het toestel uit
• Zet het toestel weer aan
• Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
• Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
• Als dit gedaan is mag je de wifi weer aanzetten
Mocht dat nou ook niet werken, zetten we het gelijk door!
Hey David, ik heb het stappenplan ondertussen ook doorlopen. Helaas zie ik nog steeds niet de optie om de facturering via T-Mobile in te schakelen.
Hey Michiel,
Jammer dat het allemaal geen resultaat heeft gehad! Ik heb het gelijk doorgezet naar de afdeling die hierover gaat, dan komt het bij Google terecht en wordt het opgelost. Dit kan tot 7 kalenderdagen duren, hopelijk is het dan bij jou ook snel opgelost!
Als je nog vragen hebt in de tussentijd horen we dat graag!
Hey David,
Ik net even gekeken, maar het is nog niet opgelost en er zijn 8 dagen voorbij. Kun je een status update geven?
Hi Michiel,
Onze collega's van de verkoopafdeling zien geen aankoop poging in de laatste maand. Zou je het nogmaals kunnen proberen zodat ze het opnieuw kunnen onderzoeken?
Hallo Hajar,
Dat klopt, omdat het me nog niet is gelukt om het factureren via T-Mobile te selecteren als betaaloptie of om dit op een of andere manier in te stellen. De enige betaalopties die ik te zien krijg zij via creditcard/betaalpas of via code inwisselen.
Hi Michiel,
Duidelijk, ik ga het weer voor je doorzetten naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Ik heb nogmaals toegelicht wat de situatie is en wat je tot nu toe hebt geprobeerd. Zij gaan er weer mee aan de slag!
ik stuit op exact hetzelfde probleem!!