Wow, a lot of changes today. Will you till be able to exchange the points for the discount on the phone (I have never used it but I heard it is possible)?
Van mij mag het.
Stopt bij verlengde abonnementen vanaf nu?
Ik heb verlengd in november ergens, stopt het sparen dan ook?
@Mpiotrek
Yes, you can still exchange your Extra points for a payment of your phone in the T-Shop! 🙂
@CrisTien
Dit geldt voor de abonnementen die vanaf 29 januari worden verlengd, vernieuwd of afgesloten, dus niet voor contracten die eerder dan deze datum afgesloten zijn.
Toevallig las ik dit, 3 dagen geleden, op Tweakers.
Wanneer is dit voor het eerst bekend gemaakt? En waar?
Toevallig las ik dit, 3 dagen geleden, op Tweakers.
Wanneer is dit voor het eerst bekend gemaakt? En waar?
Toen dit topic geopend werd was moment van aankondiging.
Bedankt Rosan.
Dus de 22 tot de 29, 7 dagen. Je hebt dan 7 dagen, aangenomen dat je in het gelegenheid was om dit te zien. Op Tweakers bijvoorbeeld. Is er een rede dat dit zo snel moet?
Ik schrik net ook dat T-Mobile extra stopt
Mijn vraag is of jullie mogelijk alle T-Mobile extra bijbetalen zetten ?
Ik wou graag : https://www.t-mobile.nl/sparen/catalogus/product/foto-wanddecoratie
Maar ik heb totaal 1172 punten.
wat te doen ?
Pierre
Hi allemaal,
Als je na 29 januari verlengt dan heb je nog 4 maanden de tijd om je punten op te maken.
@Iamsterdam; Je kan alleen bij sommige artikelen een gedeelte bijbetalen. We bieden je dan de opties 25%, 50% of 75% bijbetalen. Dit verschilt per artikel. Het extra bedrag wordt daarna gewoon verrekend op je maandelijkse factuur. Bij het artikel die jij meestuurt is dat niet mogelijk, omdat het om een voucher gaat. Ik hoop dat er nog wat leuks tussen zit zodat je je punten alsnog kan gebruiken! 🙂
Hoi Hajar,
Waarom moet het zo snel?
Ik bedoel het is blijkbaar de 22e bekend gemaakt en je had tot de 29e.
Dus 7 dagen.
Onra als je niet hoeft te verlengen blijven je punten gewoon doorlopen.
Die van mij lopen dus nog 21 maanden door. En heb je vandaag wel een verlenging aangevraagd heb je ook nog 4 maanden de tijd om ze op te maken.
Onra als je niet hoeft te verlengen blijven je punten gewoon doorlopen.
Die van mij lopen dus nog 21 maanden door.
Dat snap ik CrisTien, maar mijn vraag blijft nog steeds waarom zo snel.
Ik denk omdat vandaag de nieuwe opties abonnementen zijn ingegaan.
Zodat het voor de nieuwe klanten gelijk duidelijk is.
Verder begrijp ik jouw opmerking niet zo goed geloof ik.
Wat doen ze dan snel als je nog 4 maanden krijgt? Hebben ze het te laat gemeld?
Deze plan over het uitfaseren van T-Mobile Extra.
Hoe oud is het en wanneer was het al intern bij T-Mobile bekend dat het uitgevoerd gaat worden?
Ik was al klant bij tmobile ik heb alleen op 29 januari ook tmobile thuis afgesloten dus ja mijn vraag is dus spaar ik nu door of is dit niet hiervoor van toepassing. Zo ja worden die punten samen gevoegd? En tot wanneer moet ik dan mijn punten inwisselen?
Heeft T-Mobile thuis ook spaarpunten?
Als ik kijk bij het begin van deze topic.
Als je er voor kiest om jouw abonnement niet om te zetten naar ons nieuwste abonnement, dan blijf je dus sparen en kun je jouw punten op ieder moment inzetten.
Kies je voor een overstap of verlenging met ons nieuwste abonnement, dan heb je 4 maanden om jouw punten in te wisselen voor producten uit de catalogus.
En nieuwe abonnementen per 29e geen spaarpunten. 😞
Bedankt voor je reactie Hajar.
De acties om extra punten te krijgen, vielen mij persoonlijk wat tegen. Het was meer gericht op extra dingen kopen waardoor je punten kon krijgen. Dingen die ik toch niet wou, dus wel doen omdat je punten voor kreeg. En was alleen voor nieuwe klanten.. bestaande gebruikers kregen geen punten... Nee, dat was niets voor mij. Maar inderdaad ik vind het niettemin een mooi programma.
Klanten hebben liever korting, ben ik dan geen klant? Zit ik in de verkeerde forum?
Ik vindt korting ook wel leuk trouwens maar veel leuker is gewoon een vast lage prijs. Door die korting moet je, als je gebruik blijven maken van kortingen, ieder keer overstappen. Misschien moet ik het meer zien als met energie leveranciers, gewoon blijven wisselen naar de goedkoopste.
Voor mij was T-Mobile extra een extra rede om bij T-Mobile te blijven.
Het is tijdig gemeld?
Waar was het dan vermeld en wanneer?
En waarom is er geen mail gestuurd naar die T-Mobile extra punten spaarders. Ik kijk niet dagelijks, soms maanden niet, op T-Mobile. Ik ga ervan uit dat belangrijk nieuws per mail komt.
Of heb je over deze Topic die op de 22e mededeelde dat je 7 dagen hebt om je abonnement te verlengen als je gebruik wenst te maken van T-Mobile extra. En dat beschouw je als tijdig? Wat zeg je tegen de klanten die wel mee wilde doen met T-Mobile actie maar niet voor 29 januari konden verlengen?
Had je ook spaarpunten voor T-Mobile thuis?
Deze plan over het uitfaseren van T-Mobile Extra.
Hoe oud is het en wanneer was het al intern bij T-Mobile bekend dat het uitgevoerd gaat worden?
Hoi Onra,
Uiteraard ben jij ook een klant! Hajar bedoelde hiermee dat het grotere deel van de klanten een voorkeur heeft voor kortingen in plaats van een spaarsysteem. We begrijpen goed dat niet iedereen het hier mee eens is, maar we doen ons best om een zo groot mogelijk groep (potentiele) klanten te bereiken door in te spelen op hun wensen.
We hebben het inderdaad op 22 januari gecommuniceerd op ons forum en op de website stonden de voorwaarden van het nieuwe prijsplan. Voor de gene die al een abonnement hebben en gebruik maken van T-Mobile extra zal er voorlopig niets veranderen. Je blijft namelijk gewoon sparen en je kan je punten nog steeds inwisselen voor leuke producten en diensten uit de T-Mobile Extra catalogus.
Als je nu of in de toekomst besluit om te vernieuwen dan ga je gebruik maken van de nieuwe voorwaarden van het nieuwe prijsplan, waarbij je niet meer spaart met T-Mobile Extra. Hier tegenover staat wel dat er vele andere voordelen zijn, daarnaast heb je ook nog eens 4 maanden de tijd om de gespaarde punten in te wisselen voor iets leuks.
Als ik je bericht goed begrijp had je eerder geïnformeerd willen worden over het feit dat je na een vernieuwing geen gebruik meer kan maken van het spaarprogramma. Omdat de uitfasering op dit moment nog geen impact heeft op bestaande klanten met een lopend abonnement hebben we er voor gekozen om dit niet pro-actief te communiceren per e-mail of sms. Wellicht dat dit een punt is om in de toekomst even stil bij te staan! Bedankt voor het uiten van je ontevredenheid en het duidelijk formuleren van je klacht. Alleen zo kunnen wij in de toekomst onze dienstverlening en communicatie naar de klant toe verbeteren.
Ik hoop dat je ons standpunt en manier van communiceren begrijpt Onra. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Hi Onra,
Je hebt nu al meerdere malen antwoord ontvangen. Ondanks dat het niet het antwoord is waar je op gehoopt had, kunnen we er ook niet iets anders van maken. De wijziging is niet van directe toepassing op alle abonnementen, dus vandaar geen SMS en/of e-mail. Dit komt wellicht op een ander moment nog. Daarnaast wordt het ook aangegeven wanneer er verlengd wordt, zodat er zelf gekozen kan worden of er nog even met verlengen gewacht wordt of niet. Die keus maak je dan uiteindelijk zelf!
Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk van je.
Hoi David,
Excuses voor het overlast en bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.
Ik kan dan alleen hopen dat in de toekomst beter wordt gecommuniceerd met de klanten. Met name in soortelijk gelijk gevallen als het uitfaseren van "T-Mobile vrienden" en T-Mobile extra".
Iets heel anders.
Was er ook spaarpunten voor T-Mobile thuis?
Hey Onra,
Excuses zijn niet nodig hoor, we helpen graag! Het is juist fijn dat we hier feedback op krijgen vanuit onze klanten, hiermee kunnen we continu blijven verbeteren en groeien. Bedankt daarvoor! 😃 Verder zijn er geen spaarpunten voor T-Mobile Thuis. Wél bieden we bij Mobiel + Thuis iedere maand € 2,50 korting en kun je gratis FOX Sports 1 Eredivisie kijken.
Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons uiteraard te vinden!
Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd naar de Go versie. Ik kreeg bij het afsluiten ervan geen melding over het vervallen van T-mobile Samen en T-mobile Extra. Ik zag dat pas 'per ongeluk' in een post op jullie Facebook site.
Ik vind het wel heel triest dat met het vervallen van die extra gratis diensten, een hele bevolkingsgroep wordt uitgesloten van wat extra korting. Ben je single en/of woon je alleen? Nou jammer dan... moet je maar met meer mensen op 1 adres gaan wonen.
Los van de teleurstelling over het bovenstaande, mijn nieuwe abonnement gaat op 11 mei in, ik begrijp dus goed dat ik tot die tijd nog gewoon kan sparen en dat ik tot 4 maanden NA 11 mei de punten kan inleveren?
mijn nieuwe abonnement gaat op 11 mei in, ik begrijp dus goed dat ik tot die tijd nog gewoon kan sparen en dat ik tot 4 maanden NA 11 mei de punten kan inleveren?
Dat begrijp je heel goed!
Je hebt na het ingaan van je GO nog 4 maanden de tijd om je punten in te leveren.
Ik vind het jammer dat T-mobile extra stopt. Ik spaarde graag voor cadeautjes. Ben dol op cadeautjes!
Beste T-Mobile
Jullie zeggen: Hier tegenover staat wel dat er vele andere voordelen zijn.
Dus geen punten meer sparen, maar wat zijn dan de vele andere voordelen?
Ik vond het al heel raar dat ik via Mediamarkt een sim only abonnement verlengen 50% goedkoper was dan bij jullie direct en ik ben al klant bij jullie toen het nog Ben was. Als ik het zelf zeg, een trouwe klant dus.
Dus helemaal niks meer voor trouwe klanten??
Nooit gedacht aan overstappen, maar ik ben al aan het rondkijken. Bij KPN krijg je dubbele MB's en meer belminuten voor slechts een fractie meer als wat ik na verlengen bij T-Mobile ga betalen.
voor mij dus na verlenging:
- duurder voor hetzelfde abonnement
- geen punten meer
Ik vraag me echt af wat de vele extra voordelen zijn....