Dit is de wensenlijst voor T-Mobile Thuis. Heb jij ook een wens, laat het ons weten!
BELANGRIJK Moderator edit: Goedemiddag all, we hebben dit topic in een nieuw jasje gehangen zodat het overzichtelijker is. Check nu de Wensen & Suggesties lijst 2.0:
Dit topic wordt nu gesloten. Voel je volledig vrij om jouw wensen en suggesties in het nieuwe topic te plaatsen!
Internet
Virusscanner voor Thuisklanten
IPv6
NAT loopback op de HG659, zodat je niet iedere keer op de interne modem pagina uitkomt ipv je eigen webserver
VPN Poorten (L2TP/IKEv2, 500, 4500) kunnen forwarden (poorten zijn nu intern gereserveerd)
Opname vanaf het begin. Kan het in-the-cloud opnemen vanaf het begin van een programma plaatsvinden? Dus ook als je pas halverwege inschakelt? (Da’s ook zo’n Ziggo handigheidje). Wel prettig is dat als je in een programma beland je dan wel terug kan spoelen (da’s dan weer iets dat de Z-concurrent niet kan).
Mogelijk maken om de geluidsinstellingen in TV Anywhere zelf aan te passen naar eigen smaak.
Een zender die mist, is Love Nature die bij de concurrenten wel beschikbaar is.
Een smart TV-app voor LG WebOS TV’s en Samsung modellen
Hogere basiskwaliteit op T-Mobile TV
In de gids een zender nummer invullen zodat de gids naar die zender gaat
Bewegend beeld bij de radio modus (zetten nu het scherm van de TV uit) tegen inbranden
Bij het typen de cijfers groot linksonder in het scherm waar ook het getal komt als je eenmaal bij de zender zelf bent aangekomen
Zelf mediabox aanschaffen en dan de software via T-Mobile downloaden
Een afstandsbediening met lichtgevende toetsen zodat men ook in het donker de ab kan bedienen.
Het mogelijk maken van ondersteuning voor apps/servers/mediaboxen om IPTV te kijken buiten TV Boxen om (bijvoorbeeld via Jellyfin)
Mogelijkheid om de sleeptimer (sluimerstand) op de TV Box uit te schakelen
Zeven dagen terugkijken op alle zenders via de TV Box net zoals dit bij TV Anywhere kan
Een favorietenlijst voor de radiozenders
Ik zou graag willen dat als ik een niet bestaand kanaalnummer ingeef op de TV, de box automatisch naar het volgende, wel beschikbare kanaal springt
Netflix app (plus enkele andere populaire apps) via de TV Box
Sluimerstand/Sleepstand of automatisch uitschakelen TV Anywhere
USB optie activeren op de TV Box
Bij pauze, graag aangeven hoe lang deze al op pauze staat
TV Anywhere beschikbaar maken voor alle versies van Android
Ondertiteling instelling per kanaal in plaats van voor alle zenders tegelijk (inclusief ingezonden tips)
4K beeld uitzenden op alle basiszenders
Programma's direct beschikbaar maken na uitzending op TV Box via Uitzending Gemist. Kan soms tot een uur duren. Bij de App is dit wel direct beschikbaar
Vormgeving AB aanpassen. Onderzijde te rond, waardoor de AB wegrolt op de bank
Optie in het menu om de brightness van het display zelf te kunnen aanpassen
Belgische programma's in TV-Gids opnemen, zodat je onderweg kan zien of er iets interessants op TV komt.
Verzoek om mogelijkheid toe te voegen om via de set top box Picture In Picture (PIP) te kunnen bekijken. Hoofdscherm met groot beeld met daarin in de hoek (te selecteren linksboven, rechtboven, linksonder, rechtsonder) een klein beeld met een 2e scherm zonder geluid (lees zender)
Ingebakken ondertitels bij Travel Channel en Animal planet op ODF
Voeg de nummers van de serie en aflevering toe, vooraan de omschrijving. Nu heb ik geen idee welke aflevering van welk seizoen ik van een programma ga opnemen
Na het bekijken van een opname: breng me standaard terug in de lijst met alle opnames (en selecteer de laatst gekozen/gekeken opname) i.p.v die opnames die ik nog niet gezien heb. Wanneer ik een opname bekijk wil ik die na afloop verwijderen. Nu moet ik relatief veel moeite daarvoor doen
Reclamevrij terugkijken op alle zenders. Terugkijken langer toestaan dan 7 dagen (bijvoorbeeld 1 maand / 1 jaar).
Veel betere 'merge’ tussen terugkijken via gids en terugkijken via menu. Door als je in de gids op een aflevering van een serie klikt ook direct de hele serie overview in beeld te kunnen krijgen. En de huidige overview van de series duidelijker maken. Nu staat er soms maar 1 regel tekst over de aflevering.
Mogelijkheid om in de TV Anywhere App programma's te delen met anderen.
Community
Reageren meteen onder de topicstarter in plaats van helemaal naar beneden moeten scrollen om een reactie te kunnen plaatsen
Eigen aangemaakte topics kunnen verwijderen
Overig
Dashboard in My T-Mobile Thuis met status van je diensten. Hier kun je dan bijvoorbeeld zien hoe de Wifi presteert
T-Mobile Samen voor Thuis: gratis bellen naar andere Thuis klanten
Meer keuze in belbundels (zoals een buitenland bundel)
Verbeteringen Ook benieuwd naar alle verbeteringen die we al gerealiseerd hebben? Kijk dan hier!
@mvanrooijenjr, bedankt voor het opstarten van dit topic!
Bladzijde 14 / 14
Tijdens het zappen krijg ik vaak de foutmelding dat de zender niet beschikbaar is. Als je dan terugschakelt is het wel weer beschikbaar. Dit zapt niet fijn en komt de gebruikersbeleving niet ten goede.
Betere communicatie m.b.t. kunnen opnemen. De informatie is tegenstrijdig. Tegen callcenteragents is verteld dat de boxen nog beschikbaar waren terwijl dit al niet meer het geval was.
On demand platform a.s.a.p. beschikbaar maken.
Gratis accespoint weer invoeren.
Belbundels voor bellen naar het buitenland (ik heb bijvoorbeeld familie in Frankrijk dan is dat prettig)
Meer kinderseries kunnen terugkijken zie KPN en vooral Ziggo
Goedendag,
Wat heel irritant is dat de tijd niet in beeld staat, in het verkorte menu, daarnaast klopt de begin en eindtijd van programma ook zelden
En 1 of zinnen programma omschrijving zou toch ook moeten kunnen passen
Mvg
Erik
Hoi @Zeg, bedankt voor de feedback. Idealiter is zo'n omschakeling van DSL naar glasvezel met behouden van klantnummer en e-mailadres. Dat ben ik helemaal met je eens!
@el flaco en @donq, We hopen snel over te gaan naar het nieuwe TV-platform. Dan is de kijkervaring meteen anders. Ik hoop dat jullie wensen dan ook vervuld worden.
Wat betreft de accesspoints, als blijkt dat je Wifi ondermaats is en er een versterker nodig is, dan bieden we nog steeds gratis een versterker aan.
Buitenland belbundels, dat vind ik een goede. Die heb ik meteen toegevoegd!
Hi all, we hebben een paar aanpassingen gedaan door wensen en suggesties die inmiddels vervuld zijn, weg te halen. Zo wordt het wat overzichtelijker! Hebben jullie tips en suggesties, blijf ze posten alsjeblieft! Hieronder een lijst met de updates:
-APAS Huawei erbij gezet → dit is op grote schaal al gebeurd via de meest recente firmware update, maar een aantal modems in de laatste batch loopt nog achter
-Eigen aangemaakte topics kunnen bewerken → kan inmiddels (60 minuten na plaatsing)
-Ook bij Glasvezel/Draytek abonnementen een 5 Ghz wifi netwerk → Alleen bij Draytek niet
-Snelheid glasvezel ophogen naar 1000/1000 Mbps → is opgehoogd naar 1000 Mbit/s, Internet Premium
-Sluimerstand/Sleepstand of automatisch uitschakelen TV Box → is actief op de Aria 610
-Franstalige zenders → TV5 hebben we (Arte nog niet)
-AB: knoppen reageren soms slecht (fysiek). Ook moet er goed gericht worden met de AB → sinds de introductie van onze nieuwe AB is het enkel nog merkbaar bij individuele gevallen
-Basis TV-only knoppen op de T-Mobile afstandsbediening. Denk aan Source, Menu, Pijltjes en OK die niet voor de decoder reageren, maar alleen voor het tv gedeelte → kwestie van AB koppelen via TV codes of snelkeuze
-En misschien ook een powersave optie. En na x-minuten, display uit. Zodra je weer gaat zappen, display aan → is er op de Aria 610
-Terug Kijken via de gids → kan, Programma Gemist daarentegen gaat via On Demand (rode knop op AB)
-Zeven dagen terugkijken op alle zenders via de TV Box net zoals dit bij TV Anywhere kan → "op alle zenders" eraan toegevoegd, want de zin was dubbelzinnig
-Gastnetwerk voor de (Draygor 2130) → Draygor moet Draytek zijn, maar sowieso zijn we al 3,5 jaar geleden naar de 2132 overgegaan en bovendien kan dit op de 2132 wel
-USB optie op het modem activeren → Optie is wel geactiveerd, maar we bieden er geen support op
-Dashboard in My T-Mobile Thuis met status van je diensten. Hier kun je dan bijvoorbeeld zien of er een storing bij jou is of hoe de Wifi presteert → ingekort tot alleen hoe Wifi presteert. Storingen in postcodegebied of service incidenten staan sinds begin vorig jaar in My T-Mobile Thuis
Mocht er wat ontbreken, laat het zeker weten!
Wij luisteren dagelijks via de glasvezel naar ClassicNL maar daar zijn steeds vervormingen van het geluid en dat is erg storend. Na een langdurige vervorming van het geluid vindt er een reset plaats (mijn eigen woorden) en dan is het geluid eventjes goed maar na verloop van tijd vervormd het geluid weer.
Is hier wat aan te doen?
Wij zouden graag klant willen worden van T-Mobile Thuis alleen is op dit moment alleen T-Mobile DSL op onze postcode te bestellen terwijl we op dit moment een glasvezel abonnement hebben bij Caiway. Graag zouden we T-Mobile thuis via de glasvezel willen bestellen. Is dit mogelijk?
Goedemiddag @racnor,
Wat tof dat je naar T-Mobile wil overstappen. Voor zover mij bekend is T-Mobile momenteel niet bekend via de glasvezelnetwerken van Caiway/Delta. Enkel via NetwerkNL glasvezelnetwerken. Of dit gaat veranderen is niet bekend, maar je kunt natuurlijk altijd de site in de gaten houden.
Hoi @Rnolten, top dat je deze erbij zet! Hij stond er voor TV Anywhere reeds bij, maar ook voor de box zelf heb ik hem aan het lijstje toegevoegd. Bedankt voor je bijdrage!
-We willen graag Duitse zenders in het pakket hebben ivm F1. Dat kunnen wij dus niet meer zien. -canvas en andere Belgische zenders willen we graag kunnen opnemen en pauzeren. Erg jammer dat dit niet kan. -vooruit spoelen gaat enorm langzaam. Snelste is 16x en dat schiet niet op. Bij Telfort konden we gewoon bv 5 indrukken en dan ging ie 5 Minuten vooruit. Was zo makkelijk. - als we kindertijd terug kijken dan lukt dat wel, maar de programma’s daarna zien we alleen het eind omdat je dat ‘officieel’ niet terug kan kijken dat is erg jammer want bij Telfort sprong ie gewoon van het ene programma naar het andere en konden we wel alles zien.
Duitse zenders zitten in een extra pakket wat je apart moet afsluiten.
Belgische zenders blokkeren dat kon opnemen alleen lokaal niet in de cloud en pauzeren willen ze ook niet, rare jongens die Belgen..
Opname geen idee, heb nog de oude opname box en die zit nu in de retourdoos.
@Doornekamp33 Hoop dat het retour sturen van je apparatuur goed gaat en je niet de ellende krijgt die veel (ex) T-Mobile klanten ervaren.
Wens je veel internet en kijkplezier bij je nieuwe provider, als ik niet zo voordelig bij T-M zat als nu zou ik mij ook gaan verdiepen in wat anders, alleen het punt is wat is goed? overal is wel iets wat je minder bevalt.
@Bemu, dat gaat geen problemen van mijn kant opleveren, ik stuur het terug bewaar mijn verzendbewijs en mocht men proberen de afkoopsom te innen is stoneren de oplossing en maak ik 1 topic aan en mag 1 van de mods het oplossen en anders kan de deurwaarder het wel fiksen, ga er geen halszaak van maken, de diensten zijn al betaald tot einde contract, de laatste rekening is gelijk de afrekening geweest, alles is al verwerkt, dus TM krijgt niks meer van mij.
Wens voor TV:
(eventueel voor een meerprijs): reclamevrij terugkijken op alle zenders, eventueel initeel beperkt tot de NL zenders. Terugkijken dan ook veel langer toestaan (1 maand / 1 jaar ipv 7 dagen).
Veel betere "merge” tussen terugkijken via gids, en terugkijken via menu; door als je in de gids op een aflevering van een serie klikt ook direct de hele serie overview in beeld te kunnen krijgen. Daarnaast is de huidige overview van series bijzonder onduidelijk (20 dezelfde grote iconen, met 1 regel tekst over de aflevering waar meestal niet uit spreekt wat de inhoud van die aflevering is). Dit is uiteraard dan alleen logisch in combinatie met mijn eerste verzoek, dat je langer terug kunt kijken zodat ook hele series inderdaad beschikbaar zijn
Voor zo'n soort pakket zou ik makkelijk 5 euro per maand meer betalen. Ik denk dat als je “reclamevrij terugkijken op NL zenders tot 1 jaar” zou opnemen als pakket van 5 Euro, dat zeer veel mensen dat zouden doen. Is vast te berekenen of dat dan uit kan qua kosten.
Hoi,
Ik zou graag de mogelijkheid zien dat de tv-boxen via hdmi de tv kan bedienen, waardoor je de tv codes niet meer nodig hebt, maar gewoon de volume van de tv harder en zachter kan zetten doormiddel van hdmi verbinding.
Hoi @Geene136, welkom op de Community en bij Thuis, leuk om jullie erbij te hebben!
Jullie wensen en suggesties zal ik toevoegen aan de lijst zodat we ermee aan de slag kunnen gaan. Bedankt voor de feedback en geniet van een geweldig weekend!
Wanneer komt er nu een TV Anywhere app voor Android TV?
Hoi @HereIsTom, een Android TV app staat hoog op de wensenlijst. Of en wanneer dit zal worden uitgewerkt, kan ik je echter niet vertellen omdat men er nog niet mee bezig is!
Helaas is het niet mogelijk om Belgische zenders via de telefoon app af te spelen. Maar kunnen jullie wel deze zenders in de tv-gids opnemen, zodat je wel op je telefoon kunt zie als je onderweg bent of er wat interessants op tv is. Handig als je onderweg bent en al kunt zien wat er straks of in de avond op tv komt. Je kan dan bij de zender zetten “niet beschikbaar buitens huis” maar wel de gids inhoud tonen. Kpn/ziggo doet dit ook zo.
Hi @pvdh14, heel erg bedankt voor jouw feedback! Ik heb jouw topic hierheen verplaatst, aangezien wij hier al onze feedback verzamelen. Ik heb 'm op het lijstje gezet!
Hoi @Fiekert123, thanks voor je suggestie! Ik voeg het meteen toe aan de wensenlijst. Overigens kleine kanttekening erbij: in principe leveren we onze streams op 1080i en 1080p; maar ik begrijp je punt en zal het verschil unicast/multicast erbij benoemen!
Hoi @kees88, goede toevoeging: ik plaats je suggestie meteen in de lijst!
Goedemiddag all, we hebben dit topic in een nieuw jasje gehangen zodat het overzichtelijker is. Check nu de Wensen & Suggesties lijst 2.0:
Dit topic wordt nu gesloten. Voel je volledig vrij om jouw wensen en suggesties in het nieuwe topic te plaatsen!
Ik geef jullie graag een update over de onderstaande wensen die de laatste tijd veel besproken worden:
- RTL toevoegen bij Uitzending Gemist
Via de vernieuwde TV Anywhere App is dit nu mogelijk! Deze optie op de TV Box blijft voorlopig nog even uit.
Vraag? Enerzijds blij dat dit via de app kan. Anderszijds begrijp ik niet waarom het nog niet op de tv box kan. Volgens mij gebruiken jullie het platform van Glashart Media, net als Tele2, caiway. Kunnen jullie anders meer druk zetten bij Glashart Media om dit voor elkaar te krijgen.
- Netflix op de TV Box
Voorlopig zal dit nog niet aangeboden worden.
Heeft dit te maken met het feit dat er geen internet mogelijk is via de tv box. Als ik alles goed heb uitgezocht, maakt de tv box rechtstreeks verbinding met Glashart media servers. Hier komt dus geen internet aan te pas. Wat dus de mogelijkheid voor Netflix op de tv box onderuit haalt. Heb ik het zo een beetje goed uitgelegd?
- 7 dagen lang programma's kunnen terugkijken
Ook dit is mogelijk via de vernieuwde TV Anywhere App. Via de TV Box willen we dit zeker graag toevoegen. Zodra hier meer over te melden is, zal dit hier op het forum als eerst gemeld worden.
Wederom een glashart media feestje die zijn klanten niet serieus neemt.
- TV Anywhere beschikbaar maken voor web
In augustus verwachten we TV Anywhere te introduceren op PC/Laptop! Uiteraard plaatsen we hier informatie over op de Community zodra dit beschikbaar is.
Graag! Moet ik aan de eerste helft of de tweede helft denken?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.