Beste @David ik heb op 28 oktober de iPhone 13 Pro 128G Zilver besteld. Conform de recente ontwikkelingen ben ik vandaag gebeld door de T-Mobile shop Rokin Amsterdam, voor de annulering en het opnieuw plaatsen van de bestelling. In de bevestiging zie ik nu “Besteldatum 7 november”, maar kan ik nog steeds uitgaan van de ‘wachttijd’ opgebouwd sinds 28 oktober? M.a.w. kom ik niet achteraan te staan? Alvast dank, vr groet Sibren
Dag @sibrenw
Een paar berichten eerder is er op dit forum vermeld dat de oude besteldatum aan de orde blijft. De nieuwe kan je vergeten.
Met vriendelijke groet,
Wesley
Hallo @TRCMH
Het versturen van het toestel naar het desbetreffende filiaal kan een aantal werkdagen duren, je ontvangt een sms zodra je hem kan ophalen.
Het toestel is bovendien gewoon op voorraad bij T-Mobile.
Hallo @Kelly94
Je mag het toestel alleen persoonlijk aannemen dus ook niet iemand anders in huis met toestemming of een machtiging bijvoorbeeld.
Thank you so much, that was really great of you. So a new order to be delivered to my home wont be done, right?
You’re welcome! The new order is also cancelled by me so that’s right there won’t be a home delivery.
@DanielvanHees
Ik begrijp dat het balen is dat je langer moet wachten op je nieuwe telefoon, hopelijk krijg je spoedig bericht!
@Peter1987
Een begrijpelijke vraag!
De koerier blijft inderdaad niet wachten tot je klaar bent, maar de winkels zijn nog wel open voor service, zoals Recycle Deal. Je kunt dus bij een winkel in de buurt langsgaan om de Recycle Deal af te ronden. Dit kan tot 21 dagen na einde van je abonnement.
De duurdere toestellen, zoals de Iphone 13 wordt alleen nog maar thuisbezorgd door providers. Door de recente bruto overvallen op de diverse winkels is dit beleid marktbreed ingezet.
Ik heb inmiddels contact gehad met iemand van T-Mobile op Twitter en die gaf aan dat de telefoon z.s.m. Zal aankomen in de winkel aangezien die direct leverbaar is volgens de website. Zodra dat gebeurt zou ik bericht krijgen en kan ik hem ophalen. De winkel heb ik ook gebeld en die hebben aangegeven hem waarschijnlijk dinsdag of woensdag binnen te krijgen.
Hi allemaal,
Ik zie dat er nog steeds wat verwarring over de reden waarom de bestellingen in de winkel zijn omgezet naar thuisbezorging. Afgelopen week hebben we maatregelen genomen vanwege de overvallen in de verschillende winkels en dus is het niet meer mogelijk om je toestel in de winkel op te halen. Alle bestellingen in de winkel worden dus omgezet naar thuisbezorging, maar aan de details van je verlenging en bijbehorende contract verandert verder niets. Alles wordt overgenomen in de nieuwe bestelling. Als je nog geen e-mail hebt ontvangen van de annulering en nieuwe bestelling dan kan dat een deze dagen alsnog gebeuren. Houdt ook je spambox in de gaten. Als je nog geen e-mail van AMP hebt ontvangen dan betekent het dat je toestel nog niet op voorraad is en zul je moeten wachten totdat je toestel leverbaar is. In onze levertijden topics kun je de meest actuele levertijden vinden. We doen ook ons best om deze levertijden te halen.
Voor de klanten die nu een nieuwe besteldatum zien dit is omdat er een nieuwe bestelling is geplaatst namens jullie, maar jullie levertijd geldt nog steeds vanaf je oorspronkelijke besteldatum. Dus als je bijvoorbeeld op 06-10-2021 hebt besteld dan geldt je levertijd vanaf die datum. Je kan de nieuwe besteldatum negeren.
We doen ons best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en hoop dat er nu meer duidelijkheid is.
Op deze pagina zie je de levertijden van de diverse Apple modellen. (het verschilt namelijk welke kleur/geheugen etc.)
@TRCMH
Op deze community wordt meestal gesproken over 2-3 werkdagen.
@Siuii
That is correct, we’re keeping the same queue and you’ll receive a new confirmation for your order. When your order is ready to be shipped you’ll receive a message to make an appointment to have your phone delivered.
@RogerL
Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad op de dag van het telefoontje de telefoon nog op kon halen. Daarna is het besluit genomen om de winkelvoorraad weg te halen en daar zat dus ook de bestelling bij die jij op die dag nog op had kunnen halen. De order is daarna omgezet naar een bezorging en het is op dit moment dus even afwachten op AMP, tot je een afspraak bij hen kunt maken. Ik kan niet precies zeggen hoe lang dit zal duren, dus houd je mailbox goed in de gaten.
@sibrenw
Dat klopt inderdaad, zoals Wesley ook aangeeft. De wachtrij blijft hetzelfde en die verandert niet door de wijzigingen en je kunt van de oorspronkelijke besteldatum uitgaan.
@RogerL
Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad op de dag van het telefoontje de telefoon nog op kon halen. Daarna is het besluit genomen om de winkelvoorraad weg te halen en daar zat dus ook de bestelling bij die jij op die dag nog op had kunnen halen. De order is daarna omgezet naar een bezorging en het is op dit moment dus even afwachten op AMP, tot je een afspraak bij hen kunt maken. Ik kan niet precies zeggen hoe lang dit zal duren, dus houd je mailbox goed in de gaten.
@sibrenw
Dat klopt inderdaad, zoals Wesley ook aangeeft. De wachtrij blijft hetzelfde en die verandert niet door de wijzigingen en je kunt van de oorspronkelijke besteldatum uitgaan.
Dank je @David en @Wesley, fijn om te horen!
@Hans7
Bovendien moet je zelf thuis zijn om je bestelling persoonlijk in ontvangst te nemen, dus iemand anders mag deze niet voor je aannemen.
Een Esim activeer je eenvoudig zelf.
Hi @Alys97
I have cancelled your new order as well. You will receive cancellation e-mail. I hope you are satisfied with my help.
Kan dit alles nog steeds bij levering via AMP bezorger? Ik wil dus absoluut niet via IDEAL of bank pas betalen, maar persé via mijn credit card wegens de verzekering!
Helaas, aan de deur geen creditcard betalingen. Met dank aan de overvallers. In alle telecomwinkels van Nederland zijn dit soort toestellen weggehaald om een waterbedden effect te voorkomen.
Hi @Hans7
De levertijden gelden vanaf je oorspronkelijke besteldatum. Op dit moment is het wat drukker bij AMP, omdat alle bestellingen nu zijn omgezet naar thuisbezorging. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Ik begrijp je keuze om in de winkel op te halen, maar die optie is nu echt niet meer mogelijk. Via AMP kan je niet betalen met een creditcard je kan namelijk alleen pinnen met je debitcard. Ik had je graag een andere oplossing geboden, hier heb ik ook naar gekeken, maar dit is de enige manier. Ik hoop dat je nu wat meer duidelijkheid hebt.
@Hajar
Hi Hajar,
Mijn bestelling van verlenging Go met iPhone 13 Pro Max heb ik al op 28/09/2021 gedaan. Dat wil zeggen dat ik nu al ruim 6 weken wacht op de iPhone 13 Pro Max Sierra Blue. Nu deze bestelling, wegens de situatie met de overvallen van de winkels, eergisteren opnieuw is gedaan met nieuw bestel nummer (eigenlijk is bestelling alleen gewijzigd naar thuislevering door AMP ipv levering via de winkel in Amstelveen), zou dat toch niet betekenen, dat ik nu nogmaals 6 weken zou moeten wachten, correct?
De levertijd was 4-5 weken… nu na 6+ weken kan ik de smartphone toch spoedig verwachten, is het niet? Ik heb nog geen bericht van AMP ontvangen.
Ik wilde hem in winkel halen, om 3 redenen:
1. Betaling van het hele bedrag van deze telefoon via credit card (dit ivm met extra verzekering die ik heb bij betaling via mijn Visa Card).
2. Mogelijk weg wegens vakantie op de dag van levering, dus later ophalen.
3. E-sim activering in de winkel mogelijk.
Kan dit alles nog steeds bij levering via AMP bezorger? Ik wil dus absoluut niet via IDEAL of bank pas betalen, maar persé via mijn credit card wegens de verzekering!
Dank u voor een snel antwoord!
Hans
Hi @Hans7
De levertijden gelden vanaf je oorspronkelijke besteldatum. Op dit moment is het wat drukker bij AMP, omdat alle bestellingen nu zijn omgezet naar thuisbezorging. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Ik begrijp je keuze om in de winkel op te halen, maar die optie is nu echt niet meer mogelijk. Via AMP kan je niet betalen met een creditcard je kan namelijk alleen pinnen met je debitcard. Ik had je graag een andere oplossing geboden, hier heb ik ook naar gekeken, maar dit is de enige manier. Ik hoop dat je nu wat meer duidelijkheid hebt.
Hi Hajar,
is het niet mogelijk om vooraf te betalen met credit card. Dus voordat de AMP bezorger langskomt? Vanwege die extra bestelling kon ik wel via IDEAL (binnen 2 uur geloof ik) betalen, maar omdat ik in het buitenland zit momenteel en onderweg ben is dat lastig.
Dus zou ik als goede klant van T-Mobile (ik ben al meer dan 30 jaar klant bij jullie) de goede service waarderen als jullie kunnen regelen dat ik alsnog via credit card kan betalen. Ik heb geen zin om op extra (verzekerings)kosten gejaagd te worden, omdat jullie besloten hebben je leveringsstrategie aan te passen. Desnoods dat ik naar de winkel ga om vooraf te betalen. Hartelijk Dank bij voorbaat!
Hans
Bedankt Hajar voor je reactie. Ik laat het weten als ik het toestel binnen heb.
Hi @Hans7,
Bij jouw order is het niet meer mogelijk om dit bedrag vooraf, tijdens of achteraf te voldoen met een creditcard. De enige manier waarop het nu zou kunnen, zou zijn door de bestelling te annuleren en dan opnieuw te plaatsen. Je kunt dit in de winkel doen of via de webshop, dan heb je wel de mogelijkheid om de creditcard te gebruiken om de bestelling te betalen. Bij de betaling via de webshop heb je hier dan twee uur de tijd voor, anders wordt het weer via pinpas bij de koerier.
Wanneer je ervoor wilt kiezen om de bestelling te laten annuleren en opnieuw te plaatsen, dan kan ik de annulering voor je regelen. Houd er in dat geval wel rekening mee dat een eventuele levertijd van de iPhone opnieuw begint, aangezien het om een compleet nieuwe order gaat.
Hopelijk heb je zo in ieder geval alle relevante info, maar mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag!
@David
Bij jouw order is het niet meer mogelijk om dit bedrag vooraf, tijdens of achteraf te voldoen met een creditcard. De enige manier waarop het nu zou kunnen, zou zijn door de bestelling te annuleren en dan opnieuw te plaatsen. Je kunt dit in de winkel doen of via de webshop, dan heb je wel de mogelijkheid om de creditcard te gebruiken om de bestelling te betalen. Bij de betaling via de webshop heb je hier dan twee uur de tijd voor, anders wordt het weer via pinpas bij de koerier.
Wanneer je ervoor wilt kiezen om de bestelling te laten annuleren en opnieuw te plaatsen, dan kan ik de annulering voor je regelen. Houd er in dat geval wel rekening mee dat een eventuele levertijd van de iPhone opnieuw begint, aangezien het om een compleet nieuwe order gaat.
Hopelijk heb je zo in ieder geval alle relevante info, maar mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag
Dit is toch heel vreemd! Ik ben meer dan 30 jaar getrouwe klant en jullie kunnen dit niet voor mij regelen? Ik zou toch gewoon naar de winkel kunnen gaan, de iPhone (volle bedrag) kunnen betalen, want ik heb hem niet op krediet genomen, zoals oorspronkelijk de afspraak was met de winkel, toen het nog levering via de winkel was? Juist omdat ik het zo wilde (betaling via credit card wegens verzekering via Visa) ben ik voor de bestelling naar de winkel gegaan, om na te vragen of dit zo kon.
Nu wijzigen jullie de aflevering naar via AMP bezorging en duperen jullie de klant op 3 wijzen (zie mijn eerdere bericht), want jullie hadden ook de beveiliging kunnen verbeteren!
Ik verwacht dat jullie mij de goede service verlenen dit ik van jullie gewend ben, dus regel het! Anders is dit onacceptabel!
Ik ga niet achteraan sluiten na inmiddels bijna 7 weken wachten! Bovendien kun je alleen via IDEAL betalen dus gewone bankpas en geen credit card, ook als je opnieuw bestelt, want dat stond in de email. Daarom heb ik ook gewacht zodat ik in de winkel zou kunnen betalen.
Thank you so much, that was really great of you. So a new order to be delivered to my home wont be done, right?
Mijn telefoon is op 30/10 afgeleverd in de winkel. Ik kon het niet ophalen omdat ik in het buitenland was. Het is nu twee weken geleden en ik heb nog niets van AMP gehoord. Een medewerker van de t-mobile klantenservice vertelde me vandaag over de telefoon die ik volgende week pas van AMP zal horen. Dit is belachelijk lang. Ik vind het heel moeilijk te geloven dat ik mijn oorspronkelijke plaats in de rij heb behouden. Ik ben erg teleurgesteld over hoe T-Mobile hiermee omgaat.
I haven’t received the phone yet, it was an iPhone 13 pro so I’d like to cancel it fully because it’s cancelled right now due to the delivery in store.
T-mobile order
@NR74 We gaan ervoor zorgen dat je dezelfde deal krijgt als je oorspronkelijke bestelling. Als je ons een seintje geeft wanneer je je toestel hebt ontvangen, dan maken we dat in orde.
@Alys97 I can help you with your cancellation. You can send me a private message with your 06-number, name, birth-date, full address and the last 4 numbers of your IBAN. I will help you with your request.