Ik probeer in te loggen op Citrix maar hij geeft de melding “deze site is niet bereikbaar”. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineelIk probeer in te loggen op Citrix maar hij geeft de melding “deze site is niet bereikbaar”. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineelHallo
Als je via 4G naar de site gaat of via een andere provider bijvoorbeeld bij iemand anders, lukt het dan wel?
Gaat het om citrix.com? Werkt wel gewoon bij mij met T-Mobile WiFi. En welke modem heb je?
Ik probeer in te loggen op Citrix maar hij geeft de melding “deze site is niet bereikbaar”. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Het kan zijn dat je werk een ip restrictie heeft ingesteld, dan kan je alleen inloggen vanaf geregistreerde apparaten.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Tot gister geen probleem om in te loggen op Citrix, maar sinds vanmorgen krijg ik die melding. Zowel T-mobile als helpdesk van de werkgever kunnen het niet op afstand vinden.
Alle andere internetpagina's laden zonder probleem en ook zonder hapering. Mijn vrouw werkt voor een andere werkgever en kan wel op die citrix omgeving inloggen. Ik heb noodgedwongen de hele dag via een mobiele hotspot moeten werken en T-mobile stuurt een monteur die volgende week kan komen. Ik twijfel of dat de oplossing zal brengen.
T-Mobile heeft aangegeven in deze week te werken aan het netwerk in mijn wijk. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?
lijkt op gelijke problemen die vandaag gemeld zijn met VPN
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/vpn-verbinding-werkt-niet-meer-327415
Hoi
Goede vraag! Zoals
Hallo,
ik kan vanuit thuis niet inloggen op de werkomgeving. Dit betreft citrix workspace.
1. Ik heb uitgesloten dat het aan 1 laptop ligt, want het lukt op 3 laptops niet. Zowel apple als windows.
2. citrix zelf werkt gewoon (is getest)
3.Citrix app diverse keren verwijderd. Oude en nieuwe versies geprobeerd.
4. als ik via hotspot op mijn mobiel inlog met de laptop dan lukt het WEL om in te loggen.
lijkt dus te liggen aan het feit dat de laptop via wifi geen contact kan maken met citrix workspace. Die melding krijg ik ook steeds. Kan iets in de router het blokkeren? Ik had er tot vorige week geen last van, jaren niet.
alvast bedankt
Hoi
Thanks voor het signaal! Ik denk graag met je mee. Daarbij wil ik eerst uitsluiten of het alleen gebeurt als je gebruikt maakt van de Citrix VPN via de wifi of ook als je bekabeld bent aangesloten. Ook ben ik erg benieuwd naar de daadwerkelijke foutmelding. Doet het veranderen van de DNS server het probleem oplossen? Hoe je dat precies doet, vind je op deze website: The Ultimate Guide to Changing Your DNS Server (howtogeek.com).
Hallo Boris
bedankt voor de link en de hulp. Opgelost.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.