Beantwoord

Geen internet Wijchen 6605kj

  • 19 February 2024
  • 19 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 3

Is er een internet storing? Ik heb geen internet.

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 21 February 2024, 11:13

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ja, lees dit bericht.

Reputatie 3

Oké,  thanks. Zag "diverse steden" ..was wat hoog over voor mij. :-)

 

Dus regio Nijmegen (Wijchen) zit ook zonder internet? 

Begon al te twijfelen aan mijn apparatuur.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @M. Sommers, dit is inmiddels opgelost. Ben jij ook weer helemaal up and running? 

Reputatie 3

Helaas, nog steeds rood lampje op de zyxel t50 en op mijn eigen router.

 

Please help!

Reputatie 3

Graag een reactie en hulp graag. Ik zit met mijn handen in het haar. 

 

Reputatie 3

Heb zelf contact gezocht met helpdesk. Blijkbaar is er iets goed mis met mijn verbinding. Met beetje geluk ben ik over 3 dagen weer online. Er moet een monteur komen.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @M. Sommers, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er inmiddels al een afspraak is ingepland met een monteur van Guidion. Deze zal morgen bij je langs komen! Laat je het me weten zodra je weer online bent? Dan kan ik ervoor zorgen dat je een vergoeding ontvangt voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. 

Reputatie 3

Wat een drama dit. 3 flaters door Odido.

 

Monteur is geweest, maar heeft niks kunnen doen.

Sterker nog, de Monteur had voordat hij aanbelde in zijn systeem al gezien dat mijn internetverbinding door Odido was afgesloten. Ik ga over iets minder dan een maand overstappen naar een andere providor, alleen heeft Odido gedacht dat het handig zou zijn 3 weken eerder de verbinding maar alvast te verbreken. Frater 1

 

Dit hadden alle collega's waar ik deze week contact mee heb gehad dan toch ook kunnen zien? Erg Onprofessioneel dit! Flater 2

 

Ik zit dus nog steeds zonder internet. 

 

Er is wel met spoed een ticket aangemaakt om de verbinding weer te herstellen...echter staat in de mail hierover dat dit 3 werkdagen kan duren. Flater 3

Stuur gewoon een monteur aan, 's nachts kan er ook gewerkt worden en maak de verbinding weer in orde.

 

 

Reputatie 3

@Odido, graag een (re)actie?

Reputatie 3

Nu is het verhaal toch weer anders. Omdat hier niet gereageerd wordt net met Odio gebeld en me door een wachttijd van 20 minuten gesleept om vervolgens te horen dat mijn storing niet komt door het te voorbarig afsluiten van mijn verbinding ivm de overstap maar dat er iets in een wijkcentrale niet goed is en dat KPN aangestuurd moet worden  omdat alleen zij dit kunnen maken.

Schrijnende is dat de dame die ik zojuist sprak het niet had over een doorlooptijd van 3 werkdagen om de ticket door te zetten naar KPN maar over eentje van 6 tot 7. Ze was zo vriendelijk mijn ticket direct door te zetten naar KPN en heb hier inmiddels een bevestiging van gekregen.

Je zult begrijpen dat mijn vertrouwen dat dit goed gaat komen steeds minder wordt.

Ik hoop dat dit snel opgelost wordt!

Reputatie 7
Badge +5

Hi @M. Sommers, dank voor deze updates! Weet dat we via dit kanaal zo snel mogelijk bij je terug komen en we vaak een doorlooptijd van een dag hebben. Excuus voor de situatie! De monteur moeten wij altijd aansturen, in sommige gevallen kan zo'n inframonteur de situatie oplossen en ben je sneller geholpen. In dit geval is de netwerkbeheerder nodig. Ik ben blij dat dit met spoed is doorgezet. Ik duim dan ook mee dat KPN NetwerkNL de zaak zo snel mogelijk oplost. Ik hoor het graag zodra je weer online bent, dan maak ik een vergoeding aan voor deze periode!

Reputatie 3

Helaas vandaag meer dan een uur gebeld met zowel KPN als Odido.

Jullie zeggen dat KPN een patch te vroeg heeft uitgevoerd en dat de lijn onherstelbaar is door jullie. KPN geeft aan de lijn nog niet overgenomen te hebben en dus ook nog geen patch opdracht gegeven te hebben. Kastje naar de muur in het kwadraat. 

Ik neem en betaal nog steeds een dienst bij odido, deze werkt nu niet meer en odido kan ( lees wil , omdat ik op korte termijn overstap) me niet meer helpen.

Over een aantal weken stap ik over naar KPN maar om me als toekomstige klant te helpen komt

KPN me te hulp met een noodpakket. Zodat we via een dataSIM wel internet hebben. En digitene om ook weer TV weer te kunnen kijken. 

Dat noem ik service.

 

Ik ben benieuwd in hoeverre ik schadeloos wordt gesteld?

Reputatie 6
Badge +2

@M. Sommers Mijn oprechte excuses voor deze ervaring, dit is niet de bedoeling. Ik wil je in ieder geval op het hart drukken dat mijn collega’s echt druk bezig zijn om je online te krijgen, het ticket is nog in behandeling. 

Ik ben direct het systeem ingedoken om te kijken hoe het precies zit. Echter zie ik staan dat het verzoek aan de netwerkbeheerder is afgewezen. Waarom dit is, kan ik zelf niet in zien. Ik heb daarom gelijk een bericht gestuurd naar mijn collega’s van de technische dienst om hier nogmaals achteraan te gaan. 

Daarnaast wil ik je verzekeren dat je gecompenseerd wordt voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Ik kan dit alleen pas in het systeem zetten als het probleem ook echt is opgelost (of als de overstap naar KPN volledig is afgerond). 

Reputatie 3

Ik heb naar aanleiding van een erg onprofessionele reactie op een andere vraag een klacht ingediend.

Helaas is mijn officiële klacht door @Odido niet in behandeling genomen. Dit omdat ik een 2e post had geopend met hetzelfde onderwerp. Dat begrijp ik niet.

 

De post die ik eerder had geopend zijn hulpvragen over de geleverde diensten.

 

Vervolgens wordt ik niet geholpen en heb ik een klacht over de dienstverlening.

 

Dat zijn echt 2 heel verschillende zaken.

 

 

 

Ik verwacht een antwoord, ik ben toch gewoon klant bij jullie, waarom wordt ik zo behandeld?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @M. Sommers, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik zal dit topic meteen erbij pakken! Groetjes, Ishana

Reputatie 3

Helaas geen reactie?

Reputatie 6
Badge +2

@M. Sommers Excuses voor de late reactie in dit topic, gelukkig hebben we elkaar gisteren gesproken in het andere topic. 

 

Reputatie 3

@Teresa van Odido ik heb vanaf mijn 1e melding dat ik geen internet had tot aan het einde van mijn contract geen internet meer gehad. 

Kan je de beloofde compensatie voor mij in orde maken?

Mvgr 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @M. Sommers, dit heb ik gelijk voor je in orde gemaakt! Je krijgt hier ook een bevestiging van per e-mail. De creditfactuur zal met de volgende factuurronde worden opgemaakt, en dan wordt het bedrag teruggestort op je rekening. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Ik sta voor je klaar! 

Reageer