Hallo, ik heb geen internet (glasvezel) maar ik ben wel verbonden met mijn wifi.
Ik heb mediaconverter Huawei OptiXstar HG8010Hv6. Hierop zijn de volgende lampjes te zien: Power is groen, PON is uit, LOS knippert rood (op het ritme eenentwintig, tweeentwintig), LAN is groen.
Dan heb ik de Zyxtel T50, hierop zijn de volgende lampjes te zien, Power is groen, 2de is groen, 3de de wereldbol is rood, wifi 2.4 is groen, wifi 5 is groen, wps is uit, LAN is groen.
De huawei ONT geeft een rood knipperend lampje bij LOS en PON is volledig uit.
Ik heb ook geen tv, daar krijg ik zwart beeld met links onderin de tekst; Netwerk starten, APP: 20.2.917.1_build1-etv-vas--tvxagv
Weet iemand wat er aan de hand is? Reset heb ik op alle apparaten gedaan en heeft geen verschil gemaakt.
Hi
Pon is uit. Los knippert langzaam rood
Wereldbol op de modem is ook rood
Kijk, dit noem ik nog eens een razendsnelle reactie
Brand groen
Check, ik weet voldoende
Top! Dankjewel Lisa. Hopelijk gaat de rest net zo snel
Hi
Enige andere oplossing om internet dit weekend te hebben? Probeer nu te tetheren met de telefoon maar kan telkens weer mbs bij plaatsen. Kan dit open worden gezet gezien het sowieso een onbeperkt abbonement betreft?
Hi
Heel fijn! Dankjewel
Hi
Yes afspraak staat. Dankjewel!
Top dat deze is ingeschoten
Nou dit belooft niet veel goeds. Woensdag 19 okt is een monteur langs geweest om T-Mobile thuis aan te sluiten. Rood LOS lampje en PON lampje uit. Monteur is vervolgens gegaan met de melding dat er contact met ons zal worden opgenomen. Op de bon van monteur stond het volgende:
Repeater geinstalleerd die meegeleverd was, meerwerk netwerkcrew gebruikt. Tv bekabeld aangesloten, kabel uitgegeven. Rood los lampje. Patch dubbelgecheckt. Geen licht doorgezet.
T-mobile gebeld of er daadwerkelijk iets uitstaat maar als ik de berichten op dit forum lees moet ik denken aan minimaal een maand geen internet/tv. Ik hoop dat hier iemand toch nog wat kan betekenen voor me? Wanneer kan ik dat telefoontje verwachten??
Mvg, Roan
Hi
Hi
Hi Mijn collega heeft laten weten dat hij dit verder is gaan oppakken en mij op de hoogte houdt. Ik hoop dan ook morgen meer te horen. Vandaag draai ik een avonddienst, dus zag ik in de middag pas zijn update - excuses daarom voor de latere reactie. Ik houd je op de hoogte!
Top. Heb inmiddels een 4g routertje geregeld dus ik hou het wel ff vol zo!
Hi
De KPN monteur heeft een kapot kabeltje vervangen en wat omgezet in een wijkcentrale en het werkt nu!
bedankt!
Wat een top nieuws
Hi Voor nu alvast een heel fijn weekend.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.