geen internet na downgrade knippert pon lampje groen.

  • 20 May 2024
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo,

Gisteren een downgrade gedaan van 2gb naar 1gb terug, gebruikte de capaciteit van 2gb te weining.

Vannacht is denk ik de wijziging verwerkt echter sindsdien geen internet meer. Pon lampje knipppert groen op de ONT.

Nora van Odido 26 dagen geleden

Helemaal duidelijk @bbruggers! In dat geval lijkt er inderdaad iets niet helemaal goed te gaan in de wijkcentrale. Ik heb daarom direct een monteur voor je aangestuurd. Je krijgt binnen een paar minuten een e-mail om een afspraak met een monteur van Guidion in te plannen. Zo kunnen we achterhalen waar het probleem precies zit. Ook heb ik je een privébericht gestuurd met een vouchercode voor onbeperkt mobiel internet. Zo kan je op deze manier nog online blijven totdat dit helemaal opgelost is! Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust in dit topic weten. 

Bekijk origineel

5 reacties

aanvulling, ont uit gezet en gewacht daarna aangezet geen oplossing.

modem uit/aan geen oplossing.

wat ik begrijp van het forum is het een fout in de centrale. Er staat wel licht op maar geen juiste config?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @bbruggers, het is natuurlijk niet de bedoeling dat een wijziging ervoor zorgt dat je helemaal geen diensten meer kan ontvangen. Ik wil dit daarom graag verder voor je uitzoeken. Ik ben erg benieuwd wat het LOS-lampje op de ONT doet. Is deze helemaal uit of knippert deze? Dit kan me meer vertellen over wat er mogelijk aan de hand is! 

Hoi,

LOS lampje is helemaal uit.

 

Gr. Bram

Reputatie 5
Badge +4

Helemaal duidelijk @bbruggers! In dat geval lijkt er inderdaad iets niet helemaal goed te gaan in de wijkcentrale. Ik heb daarom direct een monteur voor je aangestuurd. Je krijgt binnen een paar minuten een e-mail om een afspraak met een monteur van Guidion in te plannen. Zo kunnen we achterhalen waar het probleem precies zit. Ook heb ik je een privébericht gestuurd met een vouchercode voor onbeperkt mobiel internet. Zo kan je op deze manier nog online blijven totdat dit helemaal opgelost is! Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust in dit topic weten. 

Reputatie 7
Badge +16

Was het nog gelukt met de oplossing van Nora @bbruggers? 😄 Mochten we aan onze kant nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten! 

Reageer