Hallo allen,
Zo’n 2,5 week geleden was er bij mij een stroomstoring in de wijk. Toen er na een uurtje weer stroom was, had ik geen internet en vaste telefoon meer; de betreffende lampjes op het modem branden niet. Ik heb zowel de mediaconverter als het modem meerdere keren herstart; maar helaas geen resultaat. Ik heb de klantenservice gebeld en die stuurden een nieuw modem. Maar dat was het probleem niet.
Weer gebeld en er zou een ticket aangemaakt worden. Niks meer gehoord en dus klantenservice weer gebeld. Geen ticket te vinden, dus een nieuw ticket aangemaakt. Weer niks gehoord, weer gebeld en kreeg het advies afspraak te maken met Guidion. Die konden vandaag pas komen.
De monteur van Guidion is geweest en ging gelijk weer weg omdat de mediaconverter van KPN is (overigens bekend bij T-Mobile) en daar kunnen zij niks mee. Er moet dus een monteur van KPN komen. De monteur van Guidion heeft nu een taak BO (?) aangemaakt en ik moet wachten op een monteur van KPN. Vrij vaag allemaal.
Ik heb nu provisorisch internet (middels unlimited internet voucher, hotspot mobiel), maar ik betaal wel voor glas; ik wil dus dat dit op korte termijn opgelost wordt. Hoe kom ik er achter of KPN aangestuurd is en wanneer zij langskomen? Of is er een andere actie die ik kan ondernemen? Ik vrees dat ik anders kan wachten tot sint-juttemis.
Graag jullie advies!
Vriendelijke groet,
Marcel
Heel fijn om te horen
Hi
Vandaag, 26 augustus, bijna een week verder en nog altijd geen werkende glasvezelverbinding; ik zit al sinds 19 juli zonder.
Afgelopen woensdag kreeg ik een summier mailtje van T-Mobile dat e.e.a. is doorgegeven aan een externe leverancier (KPN?) en dat zij het in behandeling hebben. Ja, en? Hoelang gaat dat dan weer duren? Lekker vrijblijvend allemaal. Los het eens op!
Afgelopen week alweer twee keer de klantenservice gebeld en het probleem wordt niet opgelost. Eerste keer het smoesje dat ze geen mobiel nummer van me hebben en daarom maar niks doen (een email daarover sturen is kennelijk teveel moeite). En vandaag eerst weer met dezelfde smoes komen om vervolgens toe te geven dat er nog helemaal niks is doorgegeven aan KPN. Al met al nu al vanaf 19 juli geen internet/telefoon.
Er wordt niets gedaan, ik word aan het lijntje gehouden met vouchers en ik kan nergens terecht om te krijgen waar ik voor betaal: een werkende glasvezelverbinding. En vanwege het wurgcontract van T-Mobile moet ik nog 3 maanden doortobben voor ik naar een andere provider kan overstappen. Pfff, T-Mobile? Nooit meer!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.