Info

Ik ga verhuizen, wat nu?

  • 15 February 2017
  • 184 reacties
  • 39559 Bekeken


Toon eerste reactie

184 reacties

Reputatie 3

Als ik mijn verhuizing van TMT doorgeef, worden mijn mobiele abonnementen dan wel of niet automatisch meeverhuisd?

Aangezien de site verschillende signalen afgeeft.

 

Aan het begin staat dat dit automatisch meeverhuisd.

 

Verderop in het overzicht staat dat je mobiele abonnementen zelf moet doorgeven.

 

Lijkt een beetje onduidelijk.

 

Tevens zie ik dat ik alles nieuw moet afsluiten? 
Waarom kan niet gewoon mijn bestaande pakket opgepakt worden van mijn huidige adres, en gedropt worden op mijn nieuwe adres?

Ik zie ook dat mijn tv-keuze tegoed komt te vervallen? 
Ik ga dus duurder uit zijn? 
 

Ik snap het niet helemaal meer.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @n.schaart 

Wanneer je gaat verhuizen dan veranderen de adressen voor je T-Mobile mobiel abonnementen niet automatisch, dit moet je zelf veranderen in je My T-Mobile account(s).

Bij het verhuizen sluit je een nieuwe jaarcontract af met de op dat moment geldende prijzen en voorwaarden.

Reputatie 3

Hallo @n.schaart 

Wanneer je gaat verhuizen dan veranderen de adressen voor je T-Mobile mobiel abonnementen niet automatisch, dit moet je zelf veranderen in je My T-Mobile account(s).

Bij het verhuizen sluit je een nieuwe jaarcontract af met de op dat moment geldende prijzen en voorwaarden.

Hallo @Waqqas 

 

Bedankt voor je reactie.

Ik heb nu mijn TMT verhuizing doorgegeven, maar als ik 1 van de mobiele nummers selecteer, en dan een adres wijziging wil doorgeven, kom ik weer bij de TMT pagina, en daar staat dat mijn verhuizing reeds is doorgegeven.

 

De nummers die ik mee wil verhuizen staan geregistreerd op hetzelfde email adres.

Kan dat er iets mee te maken hebben?

Reputatie 7
Badge +14

@n.schaart 

Geen idee maar vroeger moest je het voor mobiel zelf regelen, kijk het even na wanneer je bent verhuisd 

We have also bought a house, and for the time that we have both the current and the new houses, it would be good to have internet in both. In the Odido dashboard, I can only specify one transfer date. I don’t want it to happen on a single day. I want to have internet switched on at the new location and then switched off at the old one, after a month. But it doesn’t seem to be possible. I wonder how others manage it. It seems to be a reasonable approach, doesn’t it? With smart doorbells, security cameras, monitoring of energy production by solar panels, and, most importantly, temperature control, it’s hard to survive without internet these days! So, is it possible to switch on internet at the new location, and switch it off at the old one, later? Of course, I am happy to pay for both locations during this overlap.

Reputatie 7
Badge +14

Than order a new line, as a 'new customer '. Than once you are ready to stop the line in the old house, you terminate that subscription.  The only disadvantage is that the old subscription will need to be run for 1 year, the minimum contract term.

Than order a new line, as a 'new customer '. Than once you are ready to stop the line in the old house, you terminate that subscription.  The only disadvantage is that the old subscription will need to be run for 1 year, the minimum contract term.

My current contract ends in May 2024.  Canceling it in January would mean paying for five extra months, wouldn’t it?  

Reputatie 7
Badge +14

Yes, if you do not use the "verhuis option", you pay for the full contract.  It is just what is more important to you. 2 connections or the lowest costs. 

Yes, if you do not use the "verhuis option", you pay for the full contract.  It is just what is more important to you. 2 connections or the lowest costs. 

Looks like a Hobson’s choice :) I think in 2023, one of the leading telecom providers could realise people use home automation and need it in both homes between buying a new one and vacating the old one. Well, I guess not much can be done at this point. Thanks for your feedback nonetheless @eric.

Reageer