Ik maak sinds een tijdje gebruik van de ODIDO app op mijn chromecast en heb de TV box niet meer in gebruik.
De TV-box zou ik graag terug willen sturen omdat hij hier nu toch maar ongebruikt ligt en nooit meer gebruikt zal worden.
Is het mogelijk deze retour te sturen.
@zwarteraaf Fijn dat je van onze diensten kunt genieten via de Chromecast, uiteraard zeg ik de TV Box graag voor je op!
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. De TV Box hoef je niet naar ons terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
@zwarteraaf Fijn dat je van onze diensten kunt genieten via de Chromecast, uiteraard zeg ik de TV Box graag voor je op!
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. De TV Box hoef je niet naar ons terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
Ik heb de mail al ontvangen en ook de aanpassing van mijn abbo. Moet eerlijk zeggen gewoon perfecte service.
Heel erg bedankt Teresa.
@zwarteraaf Ik vind het super leuk om jouw compliment te lezen, dank je wel!
Mocht ik de toekomst nog iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd paraat om verder te helpen!
Hallo Odido,
Ik heb het verzoek gekregen om mijn vervangen apparatuur terug te sturen. Echter ik heb hiervoor een ‘ouderwets’ verzendlabel voor nodig en ik heb van jullie alleen een QR-code gekregen.
Inleveren bij een DHL-punt is door omstandigheden lastig voor mij maar ik kan het wel meegeven aan Picnic, echter bij hen heb ik een verzendlabel nodig. Zij kunnen de QRcode niet scannen en nemen daarom het pakket niet aan. Ook zonder label verzenden en alleen zeggen dat hij naar Odido moet wat ergens in de mail staat is geen optie.
Hoe kom ik aan het verzendlabel wat bij mijn QRcode hoort?
Ik lees het graag,
Anne
Hallo @AV1987
Is er ook niemand die het pakketje voor je kan brengen? Diegene kan de QR code ook laten scannen.
@AV1987 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het terugsturen van je apparatuur!
Het klopt inderdaad dat je het pakket met de QR-code alleen bruikbaar is bij een DHL servicepoint. Ik heb niet de mogelijkheid om je een ander verzendlabel te sturen. Is er misschien iemand in jouw omgeving die het pakket voor je zou kunnen afgeven?
@AV1987 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het terugsturen van je apparatuur!
Het klopt inderdaad dat je het pakket met de QR-code alleen bruikbaar is bij een DHL servicepoint. Ik heb niet de mogelijkheid om je een ander verzendlabel te sturen. Is er misschien iemand in jouw omgeving die het pakket voor je zou kunnen afgeven?
Ik heb al vaak hulp nodig, dus ik probeer me zoveel mogelijk zelf te redden. Maar goed, dat is dan blijkbaar niet anders.
Misschien wel een idee om naar te kijken, niet nu deze keer maar voor de toekomst. Bij de meeste bedrijven krijg je zowel een QR-code als een gewoon verzendlabel. Voor zolang de QR nog niet overal geaccepteerd wordt is dat misschien nog net wat klantvriendelijker.
Bedank in ieder geval voor de reactie.
Een hele fijne dag,
Hartelijke groet,
Anne
Ik heb de apparatuur teruggestuurd, volgens DHL is het afgelopen donderdag om 10 uur ‘s morgens bij jullie bezorgd, maar ik krijg zojuist mail dat ik de apparatuur nog niet heb teruggestuurd en een waarschuwing over een boete van 70 euro.
Ik zou erg graag bevestigd krijgen dat jullie de apparatuur idd gewoon gekregen hebben.
Hallo @AV1987
Het verwerken van het apparatuur kan wel even duren, bewaar het verzendbewijs goed en als je na 1/2 weken nog niks hebt gehoord dan kan je het bewijs hier uploaden.
Hello @Demi van Odido,
I have moved to a new address. The installer person replaced my modem (T-54) with a new one (T-56) and he said Odido will send me an email to return the previous modem. Unfortunately I didn’t receive anything. Can you help me to return my old modem to Odido?
Kind regards,
Fatih.
Hallo @fttatar
Zie je in je Odido account ook de T56 staan?
Dan kun je de T54 in een doos doen met een briefje erbij waarop je klantgegevens staan, bij een DHL punt geef je dan aan dat het pakketje naar Odiso retouren moet.
Hi @fttatar, I can't see why the technician has replaced the modem with another modem. There was also no reason for it. So it's not in the administration and there's no email triggered with the instruction to return it back to us. But don't worry, you can follow the steps in this topic to send the previous modem back to us.
Like @Waqqas said, you can put the modem in a box with a note with your customer details and address. Bring it to a DHL Servicepoint and tell them to return it to Odido and it should be fine!
Ik mag mijn apparatuur terugsturen maar uit de e-mail is niet duidelijk wat ik moet terugsturen.
ik heb een zyxel modem en media converter. Uit de eerste post van deze pagina maak ik op dat ik beide moet terugsturen maar aan de telefoon gaven ze aan dat het alleen het modem zou zijn.
wie heeft er gelijk? :-)
Hallo @ralfvd3000
De Zyxel router inclusief router inclusief voeding moet terug.
De mediaconverter inclusief voeding wilt Odido ook graag terug, kijk even of je hem makkelijk kan losmaken.
Ongebruikte kabels kunnen ook terug.
Hallo @ralfvd3000
De Zyxel router inclusief router inclusief voeding moet terug.
De mediaconverter inclusief voeding wilt Odido ook graag terug, kijk even of je hem makkelijk kan losmaken.
Ongebruikte kabels kunnen ook terug.
Dank, ik heb alles teruggestuurd inclusief mediaconverter. Nu wordt in de ontvangstbevestiging gemeld dat alleen het modem retour is ontvangen.
Gaat dit in het proces goed? Ik wil voorkomen dat er nog gedoe komt omdat Odido denkt dat ik niet alles heb teruggestuurd.
@ralfvd3000
De mediaconverter valt onder accesoires dus die wordt niet vermeldt, maar het komt goed :)
In het topic worden alleen de T50 en T54 genoemd, maar de T56 moet ook teruggestuurd worden, misschien kunnen jullie het even updaten? :)
Hoi @anonymous, bedankt voor je tip! Ik zal het meteen aanpassen. Ik wens je een prettig weekend! Groetjes, Ishana
goedenavond,
Ik wil mijn apparatuur terug sturen maar ik heb nog steeds geen mail hierover ontvangen.Via de chatbot word ik verwezen naar een link die niet werkt en als ik bij bestellingen kijk is mijn opzegging nog steeds in behandeling terwijl we inmiddels geen klant meer zijn.
Ik hoor graag hoe ik een retourlabel kan krijgen
groeten john
Hallo @jcoppens
Je opzegging is nog niet helemaal verwerkt zo te lezen, wanneer de opzegging verwerkt is dan krijg je een mail met retour instructies.
Hallo @jcoppens
Je opzegging is nog niet helemaal verwerkt zo te lezen, wanneer de opzegging verwerkt is dan krijg je een mail met retour instructies.
hallo,
in een mail gestuurd op 20-8-2024 staat het volgende.
Informatie over het terugsturen van je apparatuur
Je ontvangt een aantal dagen voordat je abonnement stopt een e-mail met retourinstructies. Hierin vind je meer informatie over het terugsturen van je apparatuur.
We zitten inmiddels bij een andere provider de mail had vorige week dus al binnen moeten zijn.
ik lees van alles over boetes dat wil ik voorkomen
Hallo @jcoppens
Je opzegging is nog niet helemaal verwerkt zo te lezen, wanneer de opzegging verwerkt is dan krijg je een mail met retour instructies.
hallo,
in een mail gestuurd op 20-8-2024 staat het volgende.
Informatie over het terugsturen van je apparatuur
Je ontvangt een aantal dagen voordat je abonnement stopt een e-mail met retourinstructies. Hierin vind je meer informatie over het terugsturen van je apparatuur.
We zitten inmiddels bij een andere provider de mail had vorige week dus al binnen moeten zijn.
ik lees van alles over boetes dat wil ik voorkomen
inmiddels een week verder en nog steeds geen mail ontvangen.
HOE KAN IK DE APPARATUUR TERUGSTUREN!!!!!!!!!!!!!!
nmiddels een week verder en nog steeds geen mail ontvangen.
HOE KAN IK DE APPARATUUR TERUGSTUREN!!!!!!!!!!!!!!
Hoi @jcoppens, excuses voor mijn late reactie. Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat je opzegging nog steeds in behandeling is. Dit heb ik meteen doorgezet naar de juiste afdeling. Zij zullen het zo snel mogelijk verwerken en je vervolgens ook de instructies sturen voor het terugsturen van de apparatuur. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana