Kosten niet retourneren modem-factuur

  • 12 March 2024
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb het contract met T Mobile opgezegd en ik stuur alles terug wat ik moet retourneren, waarom ontvang ik nog steeds een factuur ter betaling???? Dit is erg irritant. Ik zal het niet betalen

Factuur: XXXXXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Bob901 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Allereerst dank je wel voor het terugsturen van de spullen! Op de één of andere is de apparatuur niet goed verwerkt in ons systeem, waardoor deze boete is getriggerd. Uiteraard kan ik zien dat je het spul netjes hebt opgestuurd. 

Ik heb daarom gelijk een vergoeding aangemaakt voor de boete, deze zal worden verrekend met het openstaande bedrag. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Bob901 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Allereerst dank je wel voor het terugsturen van de spullen! Op de één of andere is de apparatuur niet goed verwerkt in ons systeem, waardoor deze boete is getriggerd. Uiteraard kan ik zien dat je het spul netjes hebt opgestuurd. 

Ik heb daarom gelijk een vergoeding aangemaakt voor de boete, deze zal worden verrekend met het openstaande bedrag. 

Hallo Teresa, waarom ontvang ik nog steeds automatische incasso? Ik zal het niet betalen. Ik zal het altijd afwijzen totdat je het sluit. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Bob901, dat is een goede vraag! Er worden altijd twee automatische incassopogingen uitgevoerd. Dit kunnen we niet tegenhouden, excuses. Ik heb het dubbel gecheckt en de vergoeding staat correct in ons systeem. De boete zal zo snel mogelijk verrekend worden hiermee! Groetjes, Ishana

Hallo, waarom is dit nog steeds niet opgelost? Nu krijg ik e-mails dat ik boetes moet betalen als ik de factuur niet betaal. Dit is allemaal gek!!!
U zei dat alles correct is, u heeft de goederen ontvangen en de factuur wordt geannuleerd.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bob901, het bedrag is in ons systeem gecrediteerd, echter zal dit pas eind van deze maand rechtgetrokken worden. Dit noemen wij de betaalcyclus, dus wanneer je een factuur van ons zou verwachten, op die factuur zal het bedrag ook vergoed worden! 

Reageer