Beantwoord

facturen kloppen niet


Inmiddels kennen ze me wel bij odido,  ben vanaf september 2023 bezig met odido , tis nu mei en nog steeds ellende... heb nu officieel klacht ingediend omdat dat eerst moet , daarna ga ik naar geschillencommissie.  En ook radar heb ik volgende week een gesprek mee.   Er is zoveel fout gegaan en wendy van facturering  heeft t wel goed opgelost alleen gaat t weer verkeerd bij de uitbetaling ervan  . Ik hoor 180 en 51 euro te krijgen ,  in april zou 51 komen ,  ni dus   en nu zou 180 komen  ,  t staat er wel in mijn odido maar niks nog gezien.   Als ik bel vraag ik om door verbonden te worden  naar wendy   maar dat lukt kennelijk steeds niet   ,  nog nooit heb ik zoveel stress en energie verspild en echt,  iedereen zegt  laat t zitten ...maar omdat ik echt voel dat ik voor de gek wordt gehouden ga ik door tot t gaatje

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 1 June 2024, 11:52

Bekijk origineel

20 reacties

 

Reputatie 2

Inmiddels kennen ze me wel bij odido,  ben vanaf september 2023 bezig met odido , tis nu mei en nog steeds ellende... heb nu officieel klacht ingediend omdat dat eerst moet , daarna ga ik naar geschillencommissie.  En ook radar heb ik volgende week een gesprek mee.   Er is zoveel fout gegaan en wendy van facturering  heeft t wel goed opgelost alleen gaat t weer verkeerd bij de uitbetaling ervan  . Ik hoor 180 en 51 euro te krijgen ,  in april zou 51 komen ,  ni dus   en nu zou 180 komen  ,  t staat er wel in mijn odido maar niks nog gezien.   Als ik bel vraag ik om door verbonden te worden  naar wendy   maar dat lukt kennelijk steeds niet   ,  nog nooit heb ik zoveel stress en energie verspild en echt,  iedereen zegt  laat t zitten ...maar omdat ik echt voel dat ik voor de gek wordt gehouden ga ik door tot t gaatje

 

Beste johank71

Het is heel vervelend als je van het kasje naar het muur wordt gestuurd .

Ik heb onze abonnement opgezegd omdat die bij tele2 was en maandelijks opzegbaar maar toen het odido werd het voor 2 jaar omgezet daar waren wij niet mee eens en opgezegd odido heeft een boete opgelegd en aangemeld bij preventel terwijl ik nog wachtende ben op mijn klachtbrief sinds maart en vandaag incasso bedrag van 232,27 ik zou graag ook met radar in contact willen komen misschien als wij samen bundelen kan er iets gebeuren alvast bedankt groetjes

Succes 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Johank71, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat er een ticket voor je is doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra ik meer informatie heb, zul je het van me horen! Groetjes, Ishana

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @gedoe2009, ook voor jou wil ik het graag nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoGroetjes, Ishana

ONGELOFELIJK!!!! Weer gebeld , omdat de 180 euro nog niet op rekening staat  , en medewerker zegt , wat raar   moet al gestort zijn  , ik zie t hier staan  credit 180 euro  ,  ik ga t voor u uitzoeken.   Maar ik bel al voor de 25e keer   serieus    ik ben keiboos maar ga niet tegen medewerkers tekeer omdat die niks eraan kunnen doen . Maar wat is dat toch man ...in mijn odido staat t precies ,  in april 51,80 terug   i  mei 180 euro terug ,  niks komt er trug  ... en telkens wachten   ze gaan t uitzoeken     , serieus  ik ben bijna zo gek dat ik naar de winkel van odido ga en stennis maken ,  ,niet met geweld natuurlijk , maar dat ik ieder geval t nieuws haal ofzo   ,    en echt , ik krijg mails ,u krijgt geld terug ,  t staat in mijn odido   maar nee hoor    hoe moeilijk is t gvd         ik haat dit ,  voel me echt genaaid   en ik ga echt proberen om dit ergens te laten zien , op tv of krant    maak ni uit  , dit is te gek gewoon

 

 

Dit zou zwz terug moeten komen ,  maar blijkbaar is t moeilijk om iets terug te geven, 

Ik vraag steeds naar wendy van facturering, maar niemand kan me doorverbinden ,  pfff  ik heb zelf nog eens alles nagekeken , alle betalingen , en ik kom uit dat ik 263,22 tegoed heb    ,  maar als de compensatie komt vind ik t best   , maar zelfs dat lukt ze ni ,   wat kan ik nog doen om m'n recht te halen ,  vanaf september 2023 ben ik bezig he ,  zoveel stress , tijd en energie ,  en medewerkers zijn lieverds hoor ,  maar t bedrijf pfffff  odidoooonooitmeer

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Johank71, ik zie dat je inmiddels contact gehad hebt met onze klantenservice en zij gaan er alles aan doen om hier zo snel mogelijk duidelijkheid over te krijgen. Ze zullen opnieuw contact met je opnemen zodra er meer duidelijkheid is! 

Duidelijkheid?!?!, ik hoor dit elke maand ,  en dan is t begin juni , dan gaat t weer met de factuur eind v maand ,dan is t weer juli.      Pffff  hoe raar is t dat ik mail krijg,  en berichten van   dit krijgt u terug van ons   ,  51 euro  april   180 euri in mei     , wat is dan onduidelijk???? Pffff  doodziek wordt ik ervan    ben idd gebeld , dat de 30e mei dan duurt t 5 werkdagen ,om t naar de bank te sturen , en dan duurt t paar dagen voor t op rekening i g komt ,     hallooooo   tegenwoordig is t met 1 druk op knop overgemaakt hoor     kweeni    maar ik wacht af ,   zal wel weer geduld opbrengen.    

Gvd  odido    ik bel net weer omdat, t geld er nog niet is   zou 30 mei overgemaakt zijn ,  zeggen ze doodleuk  tis nog ni overgemaakt ,   weet je  ,  tis klaar nu ,  oplichters zijn t  en ik ga naar elke odido winkel in de buurt,  en geloof mij , die gaan meer schade krijgen dan die fokking 180 euro en 51 euro die ik krijg van jullie         iedereen liegt gewoon   ,  maar tis goed ,  ik ga persoonlijk naar die odidowinkels toe ,  want verder kan je jullie nooit niet bereiken,   al moet ik elke dag de ramen doorgooien      stelletje oplichters    helemaal klaar met jullie nu

Reputatie 7
Badge +9

Ik begrijp dat de situatie frustrerend voor je is en bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren @Johank71.

Het gebruik van dreigende taal en uitingen van geweld zijn echter absoluut onacceptabel en in strijd met onze gedragsregels. Wij nemen de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers en klanten zeer serieus. Wij verzoeken je dringend om toekomstige communicatie op een respectvolle manier te voeren. Als dit gedrag aanhoudt, zien wij ons genoodzaakt om je te verbannen van onze Community.

Als het binnen drie werkweken nog niet op je rekening staat wil ik je vragen om op een normale manier opnieuw contact met ons op te nemen. Ik ga er vanuit dat het met een volgende “Bill cycle” (het moment dat je een factuur van ons zou moeten krijgen) op je rekening staat.

Ik zal nooit geweld gebruiken ,  zeker niet , ik ben gefrustreerd omdat er al maanden gelogen wordt tegen mij , en ik kan niks doen ,  snap je dat... en idd  dreigen heeft geen zin en zo ben ik ook niet  , maar besef aub hoe gek jullie mensen maken oo deze manier  ,  excuus voor mn taal , maar nogmaals   zal nooit geweld of dreigen ,    maar ik vind t echt heel erg triest dat jullie zo met mensen omgaan     

Weet jewat zo grappig is , ik heb ook  telefoon abbonement van odido nog. En btw ik heb nog steeds niks gekregen van factuur april 51 euro en nu ook factuur van mei 180 euro , wel mail  U KRIJGT GELD TERUG ,WE STORTEN DIT 30 MEI ,BINNEN EEN WEEK HEEFT U T OP U REKENING .  TIS NU 11 JUNI 

Maar vandaag kreeg ik mail van m'n foonaboonement , was vergeten te betalen , ,en als ik ni gelijk betaal nu ,wordt ik afgesloten over 5 dagen

   Dit is odido ....ik krijg van tv thuis nog 231 euro waar ik al maanden op wacht. Maar als ik de 17,25 van m'n telefoon ni vandaag betaal ,wordt ik afgesloten over 5 dagen    

 

Serieus.....ik voel me zo machteloos tegen dit bedrijf ,   pfff geeft me zoveel stress    beseffen ze dat wel??   En laatst werd ik boos  en daar had ik ook spijt van ,  want dat hoort ook niet, maar tis frustratie   ,onrechtvaardig is dit gewoon   en ik kan niks doen  , heb pas 20e geld dus zal ik afgesloten worden ,  daar zijn ze wel snel mee , maar mij terugbetalen waar ik recht op heb,   vanaf september,2023       pfffff  tnx odido voor deze fijne service

 

Snap ik het niet? Heel duidelijk toch, april en mei    , en niks gestort op m'n rekening  ,  ,ik bel bijna elke dag   ,en medewerkers doen echt hun best , hoe kan dit dan ,en wat kan ik nog doen ?   Wou dat ik een baas ofzo kon spreken over dit ,  enige nog is proberen radar of ieder geval publiciteit zoeken    , of iemand van odido die t ook genoeg vind nu en zorgt dat t gewoon opgelost wordt ,  meen t echt , iedereen familie enzo zeggen  laat t   vergeet t   zien dat ik gestresst ben afg tijd ,  dat doet t met mij ,  onrecht raakt mij diep           en medewerkers   respect voor jullie ,  weet dat t ni aan jullie ligt

Hallo   bij deze wil ik ook goed nieuws mededelen.na veel gedoe en bellen frustratie omdat ik wist dat ik gelijk had maar dat t systeem gewoon fout liep.heb ik ,nadat ik radar zag ,en tisha van lammeren zag op tv  de ceo van odido .   Contact gezocht , tot verbazing reageerde ze heel tof en zei dat ze mij ging helpen.  En afg maandag is direct de 180 euro gestort   en omdat er nog iets fout was ,  is Nina van klantenservice erin gedoken en mij ook bevestigd dat ik ook daar recht op heb .  Ik vond t zo fijn omdat na alle stress ,eindelijk mensen goed keken en de boel recht trokken .  T systeem was iets niet goed gegaan dus lag niet aan medewerkers en uiteindelijk heel blij dat t nu opgelost is ,  al komt er nog iets pas in juli met factuur , heb alle vertrouwen dat dat goed komt ,  heel erg bedankt odido  dat t toch goed is afgehandeld .    Wilde dit toch even zeggen omdat ik ook flink genuild heb hier in community      superfijn  en heel blij nu   nogmaals tnx odido   

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Johank71, super fijn om te horen! Dit waarderen we enorm. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer