Inmiddels 12 dagen zonder internet door een onbekend oorzaak. na meerdere malen KS en KPN netwerk belle, niemand kan achterhalen wat er is gebeurd! Monteur zegt alles bij mij prima staat, hij heeft ook het patch kast gecheckt, die was ook in orde. Misschien ligt aan KPN zei ie.
na dage wachten en bellen KPN zonder aankondiging de ticket afgesloten, het antwoord op de ticket: alles staat prima.
Ik zag veel topics met hetzelfde verhaal maar ik wil mijn verhaal alsnog vertellen.
niemand weet wat er is gebeurd na bijna 5 jaar klant te zijn bij t-mobile en tot 12 dag geleden met 0 issue, opeens geen internet meer en precies op de dag dat t-mobile het geld van mijn rekening heeft afgeschreven.
Thuiswerken met hotspot en vpn werkt niet soepel!
Kan hier een moderetor mij helpen?
Bladzijde 1 / 2
Hoi @Demi , Hartstikke bedankt. Afspraak is inmiddels gemaakt voor aanstaande maandag. Dank je en alvast fijn weekend!
Hoi @mdastanfar, het kan heel veel oorzaken hebben. (Meestal) ligt de oorzaak in de POP. T-Mobile Moderators zijn werkzaam bij T-Mobile, vandaar dat ik alles kan nakijken voor je!
@mdastanfar dat mag! Ik zie je bericht tegemoet.
@mdastanfar bedankt voor je snelle reactie. Zag hem nog net binnenkomen voordat ik het weekend in ga duiken! Ik heb de vergoeding in orde gemaakt, dit zie je terug op een volgend factuur. Ik wens je nog een heel fijn weekend.
Hi @mdastanfar, geen zorgen! De monteurs zijn bezig geweest en hebben geen verstoringen geconstateerd. Nu moet een Guidion monteur langskomen om er voor te zorgen dat je weer online bent. De monteur is aangestuurd, je krijgt hier bericht van om een afspraak in te plannen. Laat je weten of dit gelukt is? Hoor graag van je. Voor nu een fijne dag gewenst!
Dat is fijn om te lezen @mdastanfar! Ik heb de vergoeding meteen in orde gemaakt, je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. Ik ga er zeker vanuit dat alles vanaf nu vlekkeloos werkt!
hoi @Cheyenne , dank je wel.
hopelijk vanaf nu alles vlekkeloos werkt anders kom ik na één maand weer terug .
fijne dag verder!
Hallo @mdastanfar
Zou je eens een foto kunnen uploaden van de mediaconverter en glasvezelaansluipunt op 1 foto? Loopt verder de internetkabel naar de WAN poort van de router?
Is een andere mediaconverter en/of router ook getest?
Hallo @Waqqas
Dank voor je reactie, idd vanuit mediaconverter een kabel naar de WAN poort gaat.ook met verschillende kabel geprobeerd.
Zo te zien led lampje van FO Link staat uit.
De numer 1 en 6 van de switch op de converter staat ook aan.
ik heb geen andere converter, maar met andere router ook hetzelfde resultaat.
@mdastanfar
Heb je ook al eens de switches 1 en 6 van de mediaconverter uitgezet met de stroom verwijderd en dan switch 3 en 4 aanzetten?
@Waqqas
Ja dat heb ik ook gedaan wanneer ik KS had gebeld.
Medewerker had gevraagd.
Hey @mdastanfar, bedankt voor alle informatie. Ik ben gelijk gaan kijken voor je. Zie dat het ticket gisteren weer is open gezet om KPN aan te sturen. Zij nemen contact met je op. We wachten nog even af!
Goedemorgen @Tommie , wat is de status van mijn melding?
Het is al weer 3de dag, en ik hoor niks van jullie!
na 21 dagen eindelijk opgelost!!
ik weet niet wat de oorzaak was!
in ieder geval dank jullie wel.
Hi @Tommie, dank je wel. ik hoop dat het zsm opgelost is.
wat is de oorzaak dat het FO lampje uit staat? glasvezelkabel kapot of zo?
waar heb je mijn gegevens vandaan?
@mdastanfar Ik heb gelijk voor je gekeken. Zo te zien is de netwerkbeheerder ingeshakeld en gaan zij contact met jou opnemen voor het maken van een afspraak. Houd er rekening mee dat ze anoniem kunnen bellen. Hopelijk is het na de afspraak helemaal opgelost!
dag 18 zonder internet!!!
@Tommie kan ik je een privé bericht sturen?
Hi @mdastanfar, fijn dat alles het weer doet! Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.
@Tommie
en nu? ik hoor helemaal niks van jullie ook niks van KPN.
zo moeilijk kan het toch niet zijn? waarom t-mobile als klant niet kan KPN pushen?
dat kan toch niet hoelang moet ik zonder internet?
Hi @Tommie , moet ik KS bellen om het abonnement geld aan mij te crediteren? of kan ik hier ook melden?
Hey @mdastanfar, wij vergoeden de periode dat je, daadwerkelijk, offline bent geweest. Vanaf het moment dat er geen diensten zijn tot het moment dat je weer online bent. Als ik het goed zie is dat op 26 januari tot 16 februari. Klopt dit? Dan zorg ik dat de vergoeding in orde wordt gemaakt. Laat je mij dit weten?
dat verwacht ik van t-mobile dat de vorige ticket is niet heropend.
Net KPN gebeld en het blijkt dat geen ticket is bij hun doorgezet. echt elke keer van kasje naar het muur sturen doen jullie goed.
Hey @mdastanfar, wij vergoeden de periode dat je, daadwerkelijk, offline bent geweest. Vanaf het moment dat er geen diensten zijn tot het moment dat je weer online bent. Als ik het goed zie is dat op 26 januari tot 16 februari. Klopt dit? Dan zorg ik dat de vergoeding in orde wordt gemaakt. Laat je mij dit weten?
Het was vanaf 24 januari ‘snacht t/m 14 februari. Dank je als dit voor mij regelt.
Alvast fijn weekend!
Hi @Tommie , vandaag rond 10:30 komt Guidion monteur, ben benieuwd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.