@Drok123123
Is het uiteindelijk gelukt via de T-Mobile website of via een andere weg? Misschien heeft @Rishano2020 wat aan je antwoord.
Telefonisch een andere oplossing was er niet. Website lukt niet winkel ook niet. Maar is geregeld.
einde
@Esmeevandenhoek .
Ja dat heeft daarmee te maken dan. Als er al een bestelling loopt die je vragen om de betaling te doen dan kan je geen nieuwe bestelling doen.
Bedankt voor je reactie.
Je kan uitgaan van de tweede optie. Dit is namelijk al een langere tijd zo. Was ook voor mijn factuur van juni.
Door een storing in jullie systeem kan ik niet verlengen. Ben al bezig vanaf 3 juni. Wat gaat er mis bij jullie de winkel kan mij niet helpen telefonisch kunnen jullie mij niet helpen. Ik word niet geholpen.
kan het nu eindelijk geregeld worden anders zeg ik het per direct op.
Hallo @Drok123123
Bij welke stap kan je niet verder via de T-Mobile website?
Wil je een sim only verlengen of een abonnement met toestel?
Indien het via de website niet lukt dan zou je ook eens kunnen kijken bij externe dealers zoals mobiel.nl of belsimpel.nl, daar kan het ook
Bij geen 1 maar het is duidelijk ik ben al 1,5 maand bezig. Waardeloos bedrijf dit kost mij zakelijk veel geld. Jullie hebben een fout in jullie systeem maar oplossen Ho maar echt anno 2021 te triest. Als ik vandaag niet kan verlengen dan wil ik per direct mijn nummer vrij en beëindiging contract.
ik maak er anders een mega zaak van..!
Krijg ik nog een reactie op mijn uitstaande vraag.
Hi @Drok123123,
Waqqas is het als jij een klant en probeert je te helpen, hij is geen werknemer van T-Mobile, enkel een behulpzaam medelid!
Ik wil graag voor je kijken wat er precies aan de hand is en of ik dat recht kan zetten voor je. Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan en mag ik namelijk meekijken in ons systeem. Ik zie je bericht graag spoedig verschijnen.
@Drok123123
Klik op @David om naar zijn profiel te gaan en vervolgens klik je op stuur bericht.
Hi @Rishano2020
Ik heb dit doorgezet naar onze technische specialisten. Zij gaan verder onderzoeken waarom het niet lukt. Je kan binnen 7 werkdagen een terugkoppeling verwachten zij zullen dan contact met je opnemen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost en dat je kan verlengen.
Hoe zit het eigenlijk als ik wil overstappen naar een andere provider terwijl ik nog een contract heb ?
had bij kpn alles geregeld en werd mijn nummerbehoud afgewezen door t-mobile omdat ik nog een lopend contract heb , Is er geen mogelijkheid om toch nog over te stappen
@Esmeevandenhoek
Standaard kan je vanaf 4 maanden voor de einddatum al een aanvraag indienen bij de provider.
Wanneer je contract nog langer dan 4 maanden loopt dan kan je hem afkopen eventueel, je betaalt dan €13,50 x het aantal resterende maanden en je resterende toestelkrediet als ie ook een telefoon hebt.
Ow okee dank je wel, waar zou ik dit terug kunnen vinden :)
Ik kan nog steeds niet verlengen.... weten jullie al wat ik kan doen? Duurt wel enorm en onnodig lang zo.
Hallo @Drok123123
Bij welke stap kan je niet verder via de T-Mobile website?
Wil je een sim only verlengen of een abonnement met toestel?
Indien het via de website niet lukt dan zou je ook eens kunnen kijken bij externe dealers zoals mobiel.nl of belsimpel.nl, daar kan het ook
Heb je dit geprobeerd @Rishano2020 ?
Ik word ook niet geholpen word gezegt brief sturen 3 keer gedaan laatste keer aangetekend, kreeg 10 euro korting voor aantekenen van de brief heb geen negative codering bkr of wat dan ook geen betaal achterstand en tmobile is onbereikbaar niemand heeft recht van wegen privacy
Hi @Sundah
Je zou binnen 30 werkdagen een reactie moeten krijgen op je brief. Wij kunnen vanwege de privacy wet niet inzien wat de reden is van afwijzing dus je zal toch moeten wachten op de reactie van de brief.
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt!
Maar duurd al maanden en nog geen terug koppeling brief waneer gaat tmobile zijn werk doen?
Hi!
ik kon op 13 februari 2022 mijn abonnement verlengen
maar nu krijg ik een melding dat ik niet kan verlengen .. is dit omdat ik al een bestelling heb gedaan en een mail heb ontvangen met de bevestiging en de Ideal link om de eenmalige kosten te betalen ?? Want ik zou heel graag willen verlengen en genieten van mijn nieuwe toestel
Hallo @Esmeevandenhoek
Betreft het een verlenging die je hebt gedaan maar nu wil je toch iets anders?
Je aanvraag zal dan eerst geannuleerd moeten worden.
Hoi @Rishano2020,
Tof dat je wilt verlengen bij ons! Hopelijk kunnen we dit gauw voor je waarmaken!
Op dit moment kan ik de verlenging ook nog niet voor je regelen, in verband met de betaling die nog open staat of verwerkt moet worden. Ik denk dat er één van deze twee dingen aan de hand is:
- De betaling van 8 juni is nog niet volledig verwerkt, waardoor het systeem niet herkent dat de betaling gedaan is en je dus mag verlengen;
- Er is een factuur van 5 maart van €0,-. Hier is niet voor afgeschreven, maar daardoor staat deze niet als ‘Betaald’ genoteerd. Wellicht dat dit een probleem vormt bij het verlengen en dat het daarom niet lukt.
Ik houd dit topic bij me en controleer het maandag nogmaals. Als dan de optie nog steeds niet is vrijgegeven, dan lijkt het niet om oorzaak 1 te gaan en is het waarschijnlijker dat het door de tweede reden komt. Wanneer ik hier info over heb dan laat ik het natuurlijk direct weten.
Als je in de tussentijd nog vragen voor ons hebt horen we het graag en anders zie je mij maandag weer verschijnen!